Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ter afsluiting van de master Marketing Management aan de Universiteit van Tilburg doe ik een onderzoek naar de invloed van online productbeoordelingen op consumenten. Met behulp van een elektronische enquête wil ik dit in kaart brengen.

*knip*

[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 29-07-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoi Meneer Aap,

Welkom op Tweakers.net :) . Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, en daarom sluit ik je topic.

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Je krijgt nog een PushMessage van me met meer uitleg, voor als je toestemming wilt aanvragen. Dat zal echter niet voor Wetenschap & Levensbeschouwing zijn, daar het onderwerp daar niets niets te zoeken heeft :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.