Ik wil vandaag of morgen een nieuwe pc bestellen. Ik heb zelf al wat bedacht, maar ik denk dat er vast nog wel wat op- of aanmerkingen zijn door jullie. Ik zal eerst de vragen beantwoorden;
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil voornamelijk gamen. En het enige spel wat ik op het moment speel is League of Legends. Verder zou ik graag skyrim en bf2 willen spelen waarbij de graphics best op low mogen staan van mij, zolang ik maar fatsoenlijke fps heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro, liefst iets minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een oude dvd brander mee. Weet niet precies wat voor 1, maar dat maakt volgens mij ook niet veel uit. Ook heb ik al een muis en toetsenbord bij de hand.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast en wat erin hoort + Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ook niet.
Dit is mijn lijst tot nu toe, let wel, ik ben zeker geen expert en alle tips zijn welkom!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil voornamelijk gamen. En het enige spel wat ik op het moment speel is League of Legends. Verder zou ik graag skyrim en bf2 willen spelen waarbij de graphics best op low mogen staan van mij, zolang ik maar fatsoenlijke fps heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro, liefst iets minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een oude dvd brander mee. Weet niet precies wat voor 1, maar dat maakt volgens mij ook niet veel uit. Ook heb ik al een muis en toetsenbord bij de hand.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast en wat erin hoort + Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ook niet.
Dit is mijn lijst tot nu toe, let wel, ik ben zeker geen expert en alle tips zijn welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Acer G225HQVB Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Cooler Master Silencio 450 | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 37,95 | € 37,95 |
| 2 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 20,45 | € 40,90 |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Asrock 870 Extreme3 R2.0 | € 61,10 | € 61,10 |
| 1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e | € 145,- | € 145,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 574,65 | |
Project Kaizo