Toon posts:

Onderzoek naar reactiesnelheden op beeld/geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik ben op zoek naar mensen die mee willen doen met mijn afstudeeronderzoek. Ik heb toestemming gevraagd en gekregen van de admin en moderators om dit topic hier te plaatsen.

Het betreft een onderzoek naar je reactievermogen of beeld en geluid (waaruit blijkt of je meer visueel bent of auditief) op het online winkelgedrag. Jullie zouden me echt enorm helpen door deel te nemen en als beloning/motivatie wordt er door de FEWEB faculteit op de VU een prijs van €500 verloot. Zelf voeg ik daar nog als "troostprijsjes" uit eigen portemonnee bedragen van €25 en €10 aan toe.

De reden waarom ik het hier post is omdat mensen die bekend zijn met computers de test beter begrijpen en gamers bovendien doorgaans een goed reactievermogen en hand-oog coordinatie hebben. Dit bleek bij mensen die ik "willekeurig" in de bieb of op de universiteit vroeg nog weleens een probleem, ook al vind ik persoonlijk de test prima te doen (ben dan ook een gamer :) ).

Het onderzoek bestaat uit twee delen: het eerste kwartier bestaat uit een test die je reactievermogen meet op veranderingen in beeld of geluid. Het tweede deel bestaat uit een kort bezoek aan een website met daarna vragen over deze ervaring (ca. 5 minuten). Klik na het eerste deel van het onderzoek op volgende om bij het tweede deel aan te komen. Van de mensen die tot nu toe hebben meegedaan hoorde ik dat ze het een interessant onderzoek vonden, al duurt het zoals jullie zien wel iets langer dan de meer gebruikelijke korte standaard enquetes. Ik heb er ook veel tijd en aandacht aan besteed, dus jullie krijgen geen haastig in elkaar geflanste vragenlijst te zien.

Instructies
Volgens mijn afstudeerbegeleider (die de test heeft ontwikkeld) is het van belang dat deze test in Internet Explorer gemaakt wordt. Het geluid van je computer moet bovendien aan staan. Wanneer er wordt gevraagd naar een studentnummer, kan je gewoon 00000 invoeren.

Dit is de link naar het onderzoek: http://tinyurl.com/vu-onderzoek

Deze test is tot en met donderdag 2 augustus beschikbaar. De resultaten van mijn onderzoek zal ik hier in dit topic posten na afronding van mijn thesis mid augustus. Dan zal ik ook meer uitleg geven over de opzet van het onderzoek, als ik daar nu teveel over vertel kan dat de resultaten beïnvloeden. De individuele auditief-visueel uitslag kan ik iedereen persoonlijk toesturen, dit gebeurt ook na afronding van de thesis. Tijdens de enquete kan je aangeven of je deze wilt ontvangen. Ik begrijp dat men graag de resultaten direct zou willen weten na deelname, maar omdat de uitslag niet automatisch berekend wordt en het iedereen handmatig emailen erg tijdrovend is, kan ik hier pas na afronding van het onderzoek tijd aan besteden.

Eventuele vragen/problemen/opmerkingen beantwoord ik graag in dit topic.

Alvast bedankt voor jullie hulp! _/-\o_

Voor dit onderzoek is toestemming verkregen van de Spielerij-crew

[ Voor 1% gewijzigd door Cloud op 30-07-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn mening ben ik visueel en auditief, tests waren goed te doen, scoorde vrij hoog. Volgens mij allemaal in de 90% range maar dat weet ik niet zeker meer, ieder geval 4/5.

Ben benieuwd naar de opzet van het onderzoek. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Robe90, bedankt voor het meedoen! d:)b

Ook mooi dat je het goed te doen vond, ik stuur je jouw resultaten na afloop van het onderzoek. Heb je overigens even een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het kan aan mij liggen of misschien aan mijn speakers, maar ik vind het verschil tussen de geluiden niet erg goed te horen, af en toe moest ik er actief over nadenken of dit nou het hoge of lage geluid was. Als je ze beiden direct na elkaar afspeelt of hoort is het natuurlijk duidelijk, maar als je al een tijdje geen geluid meer hebt gehoord vond ik dat best lastig. Ik heb dan ook de vereiste score niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh dat is jammer, maar bedankt voor het proberen Dick.

Het is (helaas) wel de bedoeling dat de twee toonhoogtes redelijk dicht bij elkaar liggen, want anders vergt het geen auditief vermogen meer en is de test nietszeggend. Maar het vergt inderdaad en met name in het begin echt even wat concentratie om de zaak door te krijgen, dat had ik zelf ook.

Vond je het trouwens richting het einde van het test blok niet al duidelijker worden? Want misschien kwam het dan door een moeizaam begin dat het vereiste percentage goede antwoorden niet gehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 23:48

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Volgensmij ben ik hier te moe voor, haal maar 50% en maakte op het einde gewoon domme foutjes terwijl het aan het begin wel goed ging. Morgen na een bak koffie nog maar eens proberen!

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ventieldopje schreef op maandag 30 juli 2012 @ 02:25:
Volgensmij ben ik hier te moe voor, haal maar 50% en maakte op het einde gewoon domme foutjes terwijl het aan het begin wel goed ging. Morgen na een bak koffie nog maar eens proberen!
Morgen vroeg ook voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha ik kan me heel goed voorstellen dat je om half 3 snachts net wat meer moeite hebt om die rondjes en piepjes te onderscheiden en er op te reageren.. of er uberhaupt zin in hebt ;)

Alvast bedankt allebei voor de moeite en ik zie jullie input morgen (of eigenlijk: later vandaag) graag verschijnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 12:56
Ik zal er morgen eens naar kijken op één voorwaarde: geef mij een goede reden waarom je tinyurl gebruikt voor je link, terwijl er geen maximale lengte is voor urls op GoT. ;)

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^mee eens wat betreft TinyURL

Wat betreft die reactietijd op beelden: dat is nogal onzinnig om dat via een website te testen. Sommige mensen hebben S-PVA monitoren staan met 50 ms inputlag. Dat verstoort de scores nogal.
Laat voor de grap eens een groep mensen de test doen op een Samsung 244T en daarna op een CRT op 200Hz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ cryforhelp
De reden waarom ik de tinyurl link hier plaatste is eigenlijk omdat ik dit ook op mijn flyers op de VU zo had gedaan en de mens een inherente drive tot het vertonen van consistent gedrag heeft ;) Niet een heel gecompliceerde gedachtengang dus haha, al geef ik toe dat het hier eigenlijk niet makkelijker is dan de directe link omdat men er hier toch simpelweg op klikt. Maar het heeft verder geen nadelen voor jullie toch? Overigens besloot ik de tinyurl.com link in eerste instantie te gebruiken op de flyers omdat ik aanvankelijk deelnemers direct naar de échte test-pagina doorstuurde waarvan de link underscores bevatte en ik het idee had dat dat misschien voor problemen kon zorgen bij overtypen van de link e.d. Je wil het de respondenten toch zo gemakkelijk mogelijk maken :)

Dat was dus de reden. Maar je vroeg om een goede reden, dus het is aan jou om te bepalen om dit daaraan voldoet ;)

@ jcvjcvjcvjcv
Ik test inderdaad op reactietijden, maar een dergelijk kleine lag (al is het significant) zal voor mijn resultaten niet héél erg veel uitmaken omdat de gemiddelde reactietijden minimaal op een tienvoud daarvan liggen. Toch bedankt voor die opmerking, omdat ik daardoor wel net iets scherper naar de analyse zal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:22
Ik hoor het verschil in de geluiden absoluut niet. Ben dan ook slechthorend. Geen test voor mij dus.
Toch het oefenen gedaan en kwam op 75% uit. Zonder slaap tot nu toe..

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 30-07-2012 05:50 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 19:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jammer dat het alleen in IE werkt. Ik werk nu in Linux en ga over een uurtje weg op vakantie, anders had ik de test nog even kunnen doen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Ik doe ook mee, ik ga hem nu maken.

Poeh, nee, dit gaat hem niet worden.
Ik wordt na 3 minuten helemaal gefrustreerd, hehehehe.

[ Voor 57% gewijzigd door marquis op 30-07-2012 07:17 . Reden: Whoehaaaaaaaa, k wordt gek !!!!!! ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Ik heb hem ook gemaakt, en mijn reactiesnelheid werd altijd maar beter en beter. Ook kwam er vaak voor dat je eerst A moest duwen ipv B, dus je was zo soms sneller met die toets in de drukken. En na een tijdje dicht naar mijn scherm te kijken, werd mijn blik anders, ik was echt gefocused aan het kijken, niet wetende wat er om mij heen gebeurde. Wel een leuke test :)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks freddy0519! Cool dat je het wel een leuke test vond.

Sowieso bedankt voor het proberen GAIAjohan en marquis.

Compizfox, ik moet zeggen dat ik het ook jammer vind, maar ik kan helaas zelf geen betere cross-browser/OS versie programmeren dus ik moet het ermee doen. Wel heb ik zelf ervaren dat het in Chrome en Firefox (in Win7) ook kán werken, maar de meeste problemen tot nu toe worden gemeld vanaf andere browsers dan IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 12:56
Ik heb hem nu gedaan en ik kwam niet door de eerste oefening heen.

Wel apart eigenlijk dat je je deelnemers zo streng voorselecteert, dan krijg je toch nooit een representatief sample? Ik vond het trouwens ook erg moeilijk om te onderscheiden tussen de twee tonen en eigenlijk is het verschil in beweging ook niet zo makkelijk voor mij. Ik let meer op kleur dan op beweging, dus als het lampjes waren geweest was het vast beter gegaan.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb de prijs even uit de titel verwijderd (dat was niet nodig) en even iets duidelijker gemaakt dat dit topic gestart is met toestemming van crew. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 11:12
Op 1 blok 97% gescoord met 750ms reactietijd, verder rond de 93 met 850ms.

Tonen liggen inderdaad vrij dicht bij elkaar, maar zijn wel goed te onderscheiden. Leuke test, ben benieuwd naar de uitslagen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:09
Ook even gedaan. Bij alle rondes boven de 95% gescoord met een reactiesnelheid van rond de 440ms.
Not bad... denk ik. :P

Je wordt er wel helemaal gaar van om naar zo'n circel te blijven staren. :')

Ik had er trouwens totaal geen moeite mee om de toonhoogtes te onderscheiden. Die paar fouten die ik maakte was omdat ik te snel wilde reageren en perongelijk op a ram ipv b.

[ Voor 54% gewijzigd door WernerL op 30-07-2012 17:15 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:24

D4NG3R

kiwi

:)

zorg dat u Internet Explorer gebruikt, deze test werkt niet correct in een andere browser
Jammer dan ;w .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt Cloud, ik dacht enkel dat dit één van de redenen kon zijn waarom men interesse zou tonen :)

Klinkt goed Centurion en WernerL! Bedankt voor jullie deelname en feedback. _/-\o_

Een échte voorselectie is het niet cryforhelp.Zo zie je maar dat de meningen behoorlijk uiteen lopen. Wat betreft de "moeilijkheidsgraad" of het kleine verschil tussen de tonen, dat is juist nodig om betekenisvolle conclusies te kunnen trekken uit de test. Als het verschil groter zou zijn is het zo overduidelijk dat het geen test meer is maar enkel een tijdsverdrijf ;) Het is overigens ook helemaal niet beter of slechter als je meer visueel of auditief bent.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit, maar degene die dit offline ontwikkeld hebben zijn neurowetenschappers en volgens hen zijn deze kleine verschillen en relatief korte tijdsframe voor het invoeren van een antwoord de zaken die bepalen of je reactiervermogen meer op het auditieve of visuele gebied ligt.

D4NG3R, helaas, zoals ik in een eerdere reactie op compizfox ook al zeg moet ik het doen met de beperkingen die deze test heeft, omdat ik het zelf niet beter kan dan wat er nu staat. Ik ga wel als feedback naar mijn begeleider doorspelen dat het echt veel beter zou zijn als deze test cross-browser en OS compatible zou kunnen worden gemaakt, omdat je zeker niet de enige bent die deze reactie geeft :) Of het echter mogelijk is om de test zo te veranderen... geen idee.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat het ook in Chrome werkt ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jammer dat je dit niet 10 jaar geleden ook eens deed, was best benieuwd hoe mijn reactievermogen in de laatste jaren achteruit is gegaan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Mijn beste score:
Accuratesse: 94% / Reactiesnelheid: 505ms
soms behoorlijk verwarrend, zeker omdat de blokken nogal lang duren, af en toe was ik het even kwijt 8)7

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waren het nou ook 100 bliepjes en / of movements? Ik kwam om 98% met m'n beste score

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp mannen, mooie scores trouwens :) !

BtM909, het zijn in totaal 72 signalen (geluid+beeld+beide) per blok van 3 minuten. Overigens werkte de test bij mij ook in Chrome, maar omdat het vervelend is als je tegen het einde van het onderzoek tegen problemen aanloopt raad ik mensen het niet expliciet aan ;)

SinergyX, leuk idee haha! Misschien kunnen we het over 10 jaar nog eens herhalen, kijken hoe we er dan voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:16

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Jeuj, keertje 100% bij 594ms \o/
En nog een keer 100% 596ms

* DUX consistent laatste twee ronden. * DUX tevens gaar na vijf series :X

Ik vermoed trouwens dat de scores niet belangrijk zijn voor je onderzoek :P

[ Voor 22% gewijzigd door DUX op 30-07-2012 21:49 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 63 % en toen geloofde ik het wel.
De test doet het ook met/in firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wat is nu de bedoeling, ik hoor meerdere geluidjes terwijl de cirkel in beeld niet verandert? Nogal verwarrend of ik nu bezig ben met alleen audio of zowel video en audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beide Preau, soms zie je alleen het rondje veranderen, soms hoor je alleen een toon.. en soms hoor en zie je het beiden. Je reageert op de signalen, dus welke van de drie er ook komt, daar moet je op reageren door op A of B te drukken.

wordt het rondje lager --> A
hoor je de lage toon --> A

wordt het rondje hoger --> B
hoor je de hoge toon --> B

@DUX, thanks! Je hebt deels gelijk overigens, de exacte score maakt voor de interpretatie niet uit nee, maar deze moet dus wel boven de 75% zijn om uberhaupt verder te kunnen in de test. Uiteindelijk gaat het om je gemiddelde over de vijf blokken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02
Ik kan het gewoon totaal niet, wordt er gek van.
Denk dat ik niet eens 30% heb. Ben ook gestopt. Zoiets moet ik oefenen, ik moet eerst weten welke toon bij welke vinger hoort, etc.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ok in de uitleg stond dat er bij audio geen cirkel zou zijn vandaar dat ik dat dacht.

En waarom alleen mensen die boven de 75% scoren, dan heb je toch bij voorbaat al niets aan je resultaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alaintje, daar is eigenlijk dat test blok ook voor, zodat je er even in kunt komen en zonodig nog even langer kunt oefenen. Maar geen probleem, bedankt voor het proberen in ieder geval.

Preau, nee omdat als men lager dan 75% scoort ik er geen conclusies uit kan trekken. Dan zou men (a) hebben kunnen gokken (b) zegt het te weinig over de reactiesnelheid op beeld of geluid, omdat een te groot deel van de reacties foutief waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marquis schreef op maandag 30 juli 2012 @ 07:05:
Ik doe ook mee, ik ga hem nu maken.

Poeh, nee, dit gaat hem niet worden.
Ik wordt na 3 minuten helemaal gefrustreerd.
Idem hier :F

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2012 00:03 . Reden: Whoehaaaaaaaa, ik word gek !!!!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:38

mrc4nl

Procrastinatie expert

het is in het begin erg lastig, maar ik heb het trukje door (86%)
als geluid+vermorming tegelijk gebeuren= 1 letter,
en ik denk hardop wat ik hoor en probeer eerst na te denken voordat ik druk (maar vaak druk ik voordat ik nadenk)
Blijven oefenen, en ook ik maakte veel fouten en haalde toch nog de 75%

[ Voor 61% gewijzigd door mrc4nl op 31-07-2012 02:51 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mrc4nl, ik ben het met je eens, het begin is even doorzetten en de test doorkrijgen :)

fridgeman, in ieder geval bedankt voor de poging, guess its not for everyone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25

BLACKfm

o_O

BtM909 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:34:
[...]

Kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat het ook in Chrome werkt ;)
Idem, in ieder geval het eerste deel (voor zover dat een eerste deel was).

Echter maar 72% gehaald...Duurt alleen een beetje te lang in mijn optiek, maar dat zal wel bij de test horen...
een timer zou geen overbodige luxe zijn..
Of, en nu trouwens bedtijd, wellicht dat dat ook te maken heeft dat ik een 'lage' score haal :P.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

* DUX trapt per ongeluk tegen het topic om meer respondenten te krijgen voor de TS :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp DUX :) Heb jij het later nog eens geprobeerd BLACKfm? Als je in je eerste testronde al bij de 72% zit moet het daarna eigenlijk geen probleem meer vormen. Al begrijp ik dat je rond een uur of 6 in de ochtend er misschien wel klaar mee bent haha :z

Het onderzoek staat overigens alleen vandaag nog online. Het zou fijn zijn als er vandaag nog mensen zijn die mee willen doen! _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers, helaas moet ik toch nog wat mensen om hulp vragen :)

Ik dacht de sample size te hebben gehaald, maar ivm een aantal onbruikbare deelnames haal ik het minimale aantal respondenten toch nog niet. Mochten er nog mensen mee willen doen en mij willen helpen, heel graag!

Met een man of 20 erbij komt het helemaal goed Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif

(uiteraard zou ik het zelf 20 keer kunnen invullen.. maar beetje zonde van al mijn harde werk en de overige goede data haha.. dus dat wordt 'm niet.)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01
Als de data die je nu al hebt eigenlijk toch al goed is... ctrl-a, ctrl-c, ctrl-v! :+

Maar even serieus, sorry, kan je niet helpen. Heb em al ingevuld, al had ik het hier niet gemeld. Maar veel succes er mee!

Overigens heb ik de test met Firefox gedaan in plaats van IE. In IE werkte de boel bij mij namelijk niet. Kan mijn entry daardoor mogelijk onbruikbaar zijn? Of komt dat weer door iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ctrl-c ctrl-v ... wat zou dat heerlijk zijn haha... dan heb ik in no-time een stuk of 1.200 respondenten :*) (en wordt over een maand of wat mn papiertje weer ingetrokken omdat ik de boel heb lopen flessen hahah)

Nee het komt omdat sommige mensen bv overal 1 hebben ingevuld en/of in 1,5 minuut klaar waren met de enquete. Zo waren er ook een aantal personen die serieus als commentaar toevoegden dat ze de test een beetje hadden lopen kloten.. hoezo zonde van je tijd }:| Maar goed, ik heb een sterk vermoeden waar die respondenten vandaan kwamen en dat is niet Tweakers ;)

En nog bedankt voor je hulp Melkunie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin wordt je veel op de verkeerde been gezet maar bij blok 1 deed ik 96% 431 ms, morgen de hele test even doen, het is nu al laat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
als ik zo thuis ben zal ik hem ook eens probeeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Super! Ik waardeer jullie hulp enorm!

Als je bij blok 1 al 96% haalt pinobot dan is de rest ook een eitje voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
|:( *tok* o wat doe ik nu.. ik schop per ongeluk tegen het topic aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:40:
|:( *tok* o wat doe ik nu.. ik schop per ongeluk tegen het topic aan ;)
jammer dat je geen blog hebt, is ideaal voor dit soort dingen.
al heb je nog nog wel ff wat karma puntjes nodig ;)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 20:51
net ook even de test gedaan.. nu koppijn :| :) je wordt inderdaad behoorlijk gaar van die test. Scores waren wel goed. alles boven de 95% met 1 100% score drbij. Alleen merk je wel dat je aandacht verslapt na een aantal minuten. (hoort ook bij de test??)

ben benieuwd wat voor conclusies je gaat trekken uit het eindresultaat.

-edit-
oh ja, bij die horloge site zat er echt geen muziek onder de site! mij een beetje beschuldigen dat ik niet goed heb gekeken...... hoe durf je :P

[ Voor 19% gewijzigd door Rexcore op 13-08-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Rexcore schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:45:
spoiler:
oh ja, bij die horloge site zat er echt geen muziek onder de site! mij een beetje beschuldigen dat ik niet goed heb gekeken...... hoe durf je :P
geef geen info over de test, dat kan de meetresultaten beinvloeden als mensen het lezen voordat ze de test doen!

ik zou dm gebruiken

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

*schop?*