Recent hebben we een veranda achter in de tuin geplaatst waarin we nu graag wat audio willen plaatsen. Het idee is dat we graag wat speakers aan het plafond willen monteren en een separate receiver willen plaatsen zodat we ook gewoon lekker de radio kunnen aanzetten. Het zou top zijn als we bijvoorbeeld ook een ipod/ipad of iets dergelijks kunnen koppelen.
De veranda zelf is niet zo groot, 3 bij 6 meter maar het geluid zou ook moeten doorklinken in de tuin voor een eventueel feestje. Dus een lekker vermogen zou prettig zijn.. Als complete newbie op audio gebied heb ik geen idee waar ik het op moet zoeken en wat aan te raden is.
Het idee is wel dat de audio installatie gewoon buiten in de veranda blijft staan en dat ik geen gebruik ga maken van streaming audio etc via draadloos netwerk.
Wat raden de kenners aan? Het budget is dusdanig dat ik geen high-end oplossing kan plaatsen. Gewoon lekker geluid is voldoende.
Zou een autoradio met een omvormer en wat leuke speakers al voldoende zijn?
De veranda zelf is niet zo groot, 3 bij 6 meter maar het geluid zou ook moeten doorklinken in de tuin voor een eventueel feestje. Dus een lekker vermogen zou prettig zijn.. Als complete newbie op audio gebied heb ik geen idee waar ik het op moet zoeken en wat aan te raden is.
Het idee is wel dat de audio installatie gewoon buiten in de veranda blijft staan en dat ik geen gebruik ga maken van streaming audio etc via draadloos netwerk.
Wat raden de kenners aan? Het budget is dusdanig dat ik geen high-end oplossing kan plaatsen. Gewoon lekker geluid is voldoende.
Zou een autoradio met een omvormer en wat leuke speakers al voldoende zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2012 15:16 ]