Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-11 11:29
Goedemiddag,
ik heb sinds gisteren een vervelend krasje op mijn scherm van mijn SG S2.

Zijn er mensen die ervaring hebben gehad om het scherm te vervangen? Wat waren hiervan de kosten?

Telefoon is half jaartje oud op dit moment. Lijkt me niet dat dit onder een garantievorm kan vullen?

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
dit kan je inderdaad niet onder garantie terugsturen, dit is gewoon gebruikersschade, en dat heeft elke telefoon!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Eerste krasje doet het meeste pijn.

^ Post is hierboven!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Strunkie schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:56:
Eerste krasje doet het meeste pijn.
True, na een tijdje merk je er niet meer van.

Het scherm helemaal vervangen lijkt me nogal een dure en overbodige klus voor een krasje, bovendien zit er zo weer een krasje op als je er een nieuw scherm in hebt.
Je kunt beter kijken of je het krasje er op een of andere manier eruit kunt krijgen (er zijn volgensmij wel bepaalde goedjes voor), en ik zou er sowieso even een screenprotector overheen plakken.

hoidoei

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-11 16:18
Remcom00 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:45:
[...]

True, na een tijdje merk je er niet meer van.

Het scherm helemaal vervangen lijkt me nogal een dure en overbodige klus voor een krasje, bovendien zit er zo weer een krasje op als je er een nieuw scherm in hebt.
Je kunt beter kijken of je het krasje er op een of andere manier eruit kunt krijgen (er zijn volgensmij wel bepaalde goedjes voor), en ik zou er sowieso even een screenprotector overheen plakken.
Juist GEEN goedjes ervoor gebruiken. Meestal zit er over het glas een speciale coating. Zelfs als je met de meest veilige oplossing komt, namelijk de tandpasta-methode, help je de coating naar de *** en blijft er een mooi regenboog-effect over :/

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-11 20:52
Met displex kun je lichte krasjes een beetje polijsten. Als je met je nagel over het krasje gaat, en deze blijft er in hangen is de kras te diep. Anders zou je bij een Samsung reparatiecentrum moeten informeren wat de kosten zijn. Volgens mij zijn de behuizing en het scherm met elkaar verlijmd. Als je beide moet laten vervangen kunnen de kosten aardig oplopen.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11 22:32

Bullet NL

Eigen Wijs

Omdat een kras op een toestel volgens de garantie voorwaarden van zo'n beetje alle fabrikanten gewoon wordt aangemerkt als gebruikssporen valt dit vanzelfsprekend niet onder garantie.

Dit topic wordt gesloten van wege weinig discussie waarde.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.