Programma's starten op 2e Monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickoz0101
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
Goeiemorgen!

Ik heb een vraag/probleem waar ik zelf niet uit kom, namelijk ;

Ik wil graag dat mijn games op de pc automatisch opstarten op mijn TV, die aangesloten is als 2e beeldscherm. Mijn Acer monitor is namelijk de primaire beeldscherm, maar wil graag mijn games spelen op de TV zonder hele tijd mijn tv primair als beeldscherm te maken. Ik heb Ultramon geinstalleerd, maar het probleem hierbij is dat als ik bij eigenschappen kijk van een programma, dat er maar een enkeling is die het tabblad Ultramon erbij heeft. Dus kan bijna niks automatisch overschakelen.

Heeft iemand een andere oplossing?

En nog een 2e vraag : Als mijn toetsenbord aangesloten is, dan werken geen van mijn games meer. Als ik een game opstart dan laad ie, krijg ik het menu etc en dan sluit het spel af met de error : This game does not work anymore. en als ik mijn toetsenbord loskoppel is er geen probleem!??

Alvast bedank,

Gr Rick!.

[ Voor 19% gewijzigd door Rickoz0101 op 29-07-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vziw starten programma's die hun plek niet onthouden op het scherm waar je aanwijzer is. Als je een snelkoppeling maakt van je spel en deze op je TV zet en dan start, zou het zomaar eens kunnen dat het spel daar start. Maar het kan ook door Windows standaard op het eerste scherm gezet worden, dus even kijken hoe dat gaat. Anders zou ik 't ook niet weten.

Voor je tweede probleem, heb je een apart programma draaien voor je toetsenbord? Wat gebeurt er met de spellen als je dat programma afsluit?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Games kunnen volgens mij alleen op je primaire scherm gestart worden of over meerdere schermen.

Losse programma's echter forceren op een andere monitor te openen is met Winsplit Revolution te doen, er is een sneltoets om een programma te 'pinnen' waar het op dat moment is. Sluit je het programma af en start je het later op, dan start het op de gepinde positie. Tevens is het een degelijke windowmanager.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickoz0101
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
Bedankt! je hebt gelijk als je een snelkoppeling maakt dan werkt het wel. Helaas is mijn 2e probleem niet opgelost nog. Ik heb geen apart programma draaien voor mijn toetsenbord... echt geen idee wat ik eraan kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik gebruik zelf een extra programma om het een en ander aan te sturen. Met dat programma kan ik dus andere programma's gedragingen aanpassen; waaronder op welk scherm het start. Ik gebruik hier Actual Multiple Monitors voor en vind ik erg fijn werken, een licentie is ook niet duur, als je ziet welke features je ervoor terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welk toetsenbord heb je? Je zegt dat je geen extra programma draait, maar heb je de drivers ervoor wel geïnstalleerd? Dan die eens verwijderen, of kijken of er updates zijn.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1