Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playermijp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 14:25
Hallo,

Ik heb sinds vandaag Need For Speed The Run en nu heb ik het perfect geïnstalleerd. Als ik het spel opstart dan bevriest dit soms tijdens het laden en kom ik niet in het menu. Dan moet ik het spel geforceerd sluiten en opnieuw opstarten. Soms lukt het dan wel om in het menu te geraken. Als ik dan kies voor "The Run" dan bevriest het soms weer tijdens het laden van de race. Met dezelfde gevolgen (geforceerd sluiten, opnieuw openen). Als ik heel af en toe in een race geraak dan werkt deze zonder problemen (vlot, 24+ FPS,...) tot hij weer een volgende race moet laden.

Het spel is volledig geupdate en mijn hardware ook.
Ik heb:

Intel Core I7-2670QM
AMD Radeon HD 6490M
8GB DDR3 RAM
1TB 5400RPM HDD

Weten jullie een oplossing?
Bij voorbaat dank,

Playermijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playermijp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 14:25
Ik ben zelf verder aan het testen geslagen en blijkbaar heeft het wel iets te maken met de fullscreen mode. Als je het spel in een scherm draait dan is tot hier toe het probleem niet voorgekomen. Ook bevriest de computer enkel tijdens het laadscherm voor een nieuw karakter of traject. Wanneer de pc een gewone race laad bevriest deze nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:24
Je kan het volgende doen nog.

Laatste video en chipset drivers geinstalleerd?
DirectX (her)installeren.

En kjik eens in de Eventviewer of je daar berichten tegen komt. Als je daar een foutcode ziet, probeer die eens op te zoeken op internet.

Zo lees ik hier: ook een paar tips:http://geekmontage.com/texts/game-fixes-need-for-speed-the-run-crashing-freezing-lag-controllers-sound/

Need for Speed The Run Crashes (C2D) / Launch Failure / Freezing

Are you getting a black screen after launch? Is NFSTR crashing to the desktop (CTD)? Does it freeze, hault, or stall? Rough! Try the following solutions:
– Apply the latest patch to the game (for consoles and the PC version)
– Change your resolution to something more common
– In a multiple computer monitor configuration, disable all but the primary monitor
– Upgrade your video card drivers! These provide optimization, bug fixes, and increased frame rates. You can find video card drivers here.
– Run the game in Windows XP Compatibility Mode
– Run the game under admin or administrator mode

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!