Mountain Lion gaat in sleep mode tijdens streamen video

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Sinds dat ik naar Mountain Lion ben gegaan (iMac 2011) valt mijn computer in sleep mode (volgens aangegeven tijd) maar voorheen had 10.7 in de gaten dat hij een film aan het streamen is en bleef "wakker".

Hoe kan ik, zonder third party tools of mijn energy settings te verlengen, dit oplossen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 12:02

Joran

<3 natalee

Je geeft niet aan welk programma je gebruikt om streams te klijken, dusss kijk eens in de instellingen van die applicatie.

Ik ga toch een thirdparty programma aanraden: Caffeine

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb dit zelfde probleem, waarbij in mijn geval Serviio gebruikt wordt om te streamen naar een tv met DLNA.
Helaas is het mij ook niet gelukt om dit op te lossen, behalve door de standby op netstroom uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

I.d.d hier ookzo. Caffeine aanzetten... is niet anders. Is blijkbaar een background-job...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 09:31
mountain lion gaat zelfs slapen bij het branden van een cd/dvd met toast!
gestoord...
ik had met lion idd het probleem dat mn imac soms niet echt in slaap valt (alleen scherm uit). Dit was voor hun blijkbaar de oplossing #paardemiddel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09
Ik had dat probleem soms ook bij het kijken van een video. Caffeine is de prima oplossing daarvoor! Alleen niet vergeten hem weer uit te zetten na het streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:38
Heel veel App's hebben hier last van. Sommige hebben er al updates voor, andere nog niet. Ik denk dat je even moet wachten op een update van je media speler :), en tijdelijk even je energie settings veranderen.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:29
Voor meer info over de verandering van 10.7->10.8 voor wat betreft sleep mode, zie ook:
http://arstechnica.com/apple/2012/07/os-x-10-8/18/
Pagina: 1