Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop pakt usb niet

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-11 13:39
Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop aangeschaft, de Asus A55VD-SX030V.
Meteen wat dingen van mijn vorige laptop overgezet naar deze laptop dmv een usb stick, dit verliep goed.
Toen ik de laptop opnieuw aanzette ging hij driver updaten, na dit pakt mijn laptop de usb stick niet meer?
Kunnen jullie mij helpen wat te doen?!

Mvg,

Sjoerd

zojuist dit gevonden? hij pakt de drivers blijkbaar niet?
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/707/vaag.png
http://imageshack.us/photo/my-images/707/vaag.png/

[ Voor 20% gewijzigd door Sjoerd611 op 29-07-2012 01:25 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:25

breinonline

Are you afraid to be known?

kijk eens bij Asus op de site voor de laatste drivers voor je laptop. Installeer die (opnieuw). Dikke kans dat het inderdaad een driverprobleem is wat dan is opgelost.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-11 14:04
Het scheen dat de nieuwste USB driver van Asus voor problemen zorgde, waardoor usb apparaten niet langer gedetecteerd werden en de webcam bijvoorbeeld ook niet meer werkte. Dit probleem was zichtbaar bij de Zenbooks die de laatste update ontvingen voor USB. Dit was in mei, ik weet niet of Asus ondertussen het gefixed heeft. Ik zou eens een versie lager installeren indien dat mogelijk is.

• Sjoerd611
Alle drivers opnieuw geinstalleerd, heeft helaas niet gewerkt..
Nu maar eens een systeemherstel proberen!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Voor dat je een systeemherstel doet... haal de accu er eens uit en ontlaadt de machine even door op de powerknop te drukken. Accu er weer in uiteraard... klinkt gek, maar onlangs hetzelfde gehad met de laptop van mijn pa, dit was serieus de oplossing.

• Sjoerd611
Had helaas al een systeemherstel gedaan, maar ik zal jou oplossing zeker bewaren!
Ben bang dat asus live update binnenkort toch wel uitzichzelf zal updaten..
Het systeemherstel heeft trouwens wel geholpen, bedankt voor alle adviezen!

//topic mag dus dicht!

[ Voor 5% gewijzigd door Sjoerd611 op 29-07-2012 13:45 ]

Pagina: 1