PC favorieten op iPad zetten...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Ik heb me suf geGoogled maar kan geen oplossing vinden.
Ooit zijn mijn favorieten op mijn iPad terecht gekomen, maar ik weet niet meer hoe.

Nu zijn ze sterk verouderd en wil ik ze vervangen door de favorieten op mijn PC.
Ik krijg dit niet voor elkaar.

Hoe moet dit?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xmarks.com/

ik vind zat resultaten als zoekend op http://www.google.nl/search?q=bookmark+sync+ipad+windows

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2012 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Zat resultaten, geen van allen met succes en niet wat ik wil. Ik probeer Xmarks eens,

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:42
Misschien is het handig te vermelden welke browser je op je pc gebruikt. Als je bijvoorbeeld Firefox gebruikt, kan je je favorieten overzetten naar Safari. Via Safari kan je ze dan syncen met je iPad :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond_DogG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 23:24
kijk of crome met google op je ipad kan ,,

maak je op je pc met crome een goolge acount met gmail aan '
crome op je ipad en inloggen met je google gmail acount en hupa al je fafo altijd en over al beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Pfft.. wat een omwegen zeg. Ik wil gewoon met iTunes mijn iPad syncen en de favorites (IE) geupdate hebben... Kan Apple dat niet makkelijker doen?
Heb ondertussen gevonden dat als ik iCloud uit zet, dat ik dan alle bookmarks kan wissen op de iPad en dan kan ik via iTunes ze er weer opzetten zonder dat de originele op de PC door de war gaan (want de iPad is leeg).

Xmarks leverde geen resultaat. Backed het misschien aardig up, maar bij iCloud sync heb ik weer de gare favorites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 21:44
De makkelijkste methode om dit te doen is Chrome op iPad en desktop te gebruiken. Even inloggen en de rest gebeurt vanzelf.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:46
Je hebt een iCloud sync ding van Apple. Versie twee (beta) kan in ieder geval IE favorieten syncen naar safari op de iPad, geen idee of versie één dat ook al heeft.

http://9to5mac.com/2012/0...dds-shared-photo-streams/

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:04
Installeer het iCloud* op de pc, en synchroniseer je bookmarks.
Zo moeilijk is dat niet, slechts 1 vinkje aanzetten in beide devices.

*werkt niet op windows xp
Pagina: 1