Toon posts:

AOpen AK72 tot hoeveel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een athlon 700 met de ak72 daarin, nou weet ik zelf niet veel van dit nieuwe moederbord af, maar kent iemand de ak72?

en tot hoeveel kan ik mijn amd overklokken ??

mvg

the madman

Verwijderd

Dit moederbord is tot beste europeese moederbord uitgeroepen maar heeft helaas dezelfde problemen als de Asus K7M.
Het probleem met dit mobotje is dat het niet samen werkt met 128Mb ecc geheugen. Voor de rest is het wel een goed bord.

Multipier gaat tot 10.5 dus reken maar uit tot hoeveel..... :-))

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb totaal geen ervaring met overclocken, en als jij het hebt over de Multipier die tot 10.5 gaat zegt het mij eigenlijk niets...

Ik vind het vervelend dat ik het niet weet, maar wat bedoel je hiermee?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dat je op papier je processor kan overklokken tot 100x10,5= 1050MHz, maar in de praktijk zal dit niet gaan je zal met een goede koeling en settings(waaronder cachedivider) en eindje moeten komen, misschien wel tot de 850 of 900MHz.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Oh ik ben nog een link vergeten: http://www7.tomshardware.com/mainboard/00q2/000507/index.html
Dit is de website van iemand die heel vaak goede reviews schrijft, en in deze heeft 'ie verschillende Slot A borden getest met een VIA KX133 chipset. En die AOPEN AK72 werd volgens mij als een van de slechtste zo niet het slechts getest.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)