WiFi probleem met Mountain Lion

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 11:43
Een vraagje,

Ik heb een Macbook Pro (begin '11) en sinds twee dagen heb ik er Mountain Lion erop staan. Alles goed en wel, werkt allemaal prima.

Als ik 'm echter uit de sluimerstand haal, gaat het inloggen nog wel goed, maar ik heb geen wifi meer. Sterker nog, als ik met m'n muis over de menubar hoover, draait de beachball heftig rond, over de gehele menubar, behalve als ik bij 't appeltje kom (links), dan kan ik dat menu wel tevoorschijn krijgen. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Het gebeurt dus alleen bij uit de sluimer komen, verder geen problemen met WIFI. Heb al even op internet rondgekeken, maar kan weinig nuttigs vinden (tot nu toe).

Het stopt ook niet meer, die beachball, krijg dus ook geen WIFI meer, dus opnieuw opstarten is constant vereist.

P.S. Heb de vraag ook al even in het topic over Mountain Lion zelf geplaatst, de vraag raakte daar echter een beetje ondergesneeuwd over codes voor Mountain Lion die al dan niet via e-mail verstuurd worden binnen 72 uur ja of nee, vandaar het aparte topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:28

Step

step@tweakers.net#

Heb je het topic van Mountain Lion wel eens goed doorgelezen? Jouw probleem staat daar namelijk al meerdere malen in vermeld (beetje zoeken op WiFi; lees eigen input kan geen kwaad). :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 11:43
Ik heb 'm doorgelezen inderdaad, echter ging het daar het grootste deel van de posts over problemen met WiFi an sich, dus verbindingen die niet tot stand komen, niet over de hele rechterkant van de menubar :)