Toon posts:

Vaag Mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een opa (goh 8-))
die heeft laatst een 2e hands computertje aangeschaft en heb hem wat uitgelegd en de comp wat geoptimaliseerd
Ik heb ff de kast los getrokken
er zit een Socket 7 mobo in, met een pentium 133 erop. Alleen die hele mobo is vaag. Er zitten 3 SiS chipsets op, Aan de zijkant van het mobo staat:"Digital TM 34696" Heeft iemand hier een idee van wat dit voor een mobo is. Er zijn wat problemen tussen mobo en software (win98) en ik wou kijken of er een bios update voor was. Een een of ander vage SiS controler zit het systeem up te messen waardoor dat ding vast loopt(ik heb deze optie dan maar ff uitgezet)
De layout van het mobo is ook heel bijzonder
er zat gewoon een mamaplank in met aan de zijkant een haaksgeplaatste PCB met IDEpluggen en ISA en PCI sloten.
Verder naast Socket 7 staan 2 sloten waarin een een kaartje zit, het andere een plastic opvul ding waaronder een pinnetjes layout zit zoals die op een IDE connector zit (alleen wat minder). Heeft iemand enig iedee wat dit voor een mobo betreft

Thank!!!

Verwijderd

Is het niet een ASUS MEL-C achtig gevalletje??? Die heeft er ook zo'n leuke riser bijop zitten. Aan de riser zit een heel groot slot-1 achtig ding met aan het einde nog een klein stukje ISA bedoeling. Kutbordje overigens...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff op digital gezocht, maar zo was niets te vinden.
Ik ben toen in een helder moment (uhm) langes motherboards.org gegaan.
Hier stond at ding, wat blijkt het is een onderdeel van compaq.
Alleen er is alleen geen info over te krijgen.