Hey Tweakers!!!
Ik heb vandaag een Denon DRA-435R opgehaald, maar hij geeft geen geluid meer,
de vorige eigenaar zei dat hij na een half uur uitviel omdat hij dan te warm werd, maar het rare is, hij wordt hier niet eens warm
de display gaat wel aan, en hij zoekt ook gewoon FM kanalen alleen op welke manier dan ook, ik krijg er geen geluid meer uit.
Is er iemand die een oplossing weet?
Wat heb ik al gedaan:
-Andere speakers
-andere uitgang van de speakers
Meer kon ik zo niet bedenken...
ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen
Edit: 1
Ik ben hem aan t openschroeven geweest en denk dat de glaszekeringen niet meer goed zijn, dus nu even kijken of een of andere lieve tweaker er nog wat heeft liggen
T1.0a
T2.0a
heb ze ook al gevraagd bij de V&A
Edit 2: 17:15 Glaszekeringen worden opgestuurd door hoegee en komen maandag of dinsdag binnen, Thnx
Ik heb vandaag een Denon DRA-435R opgehaald, maar hij geeft geen geluid meer,
de vorige eigenaar zei dat hij na een half uur uitviel omdat hij dan te warm werd, maar het rare is, hij wordt hier niet eens warm
de display gaat wel aan, en hij zoekt ook gewoon FM kanalen alleen op welke manier dan ook, ik krijg er geen geluid meer uit.
Is er iemand die een oplossing weet?
Wat heb ik al gedaan:
-Andere speakers
-andere uitgang van de speakers
Meer kon ik zo niet bedenken...
ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen
Edit: 1
Ik ben hem aan t openschroeven geweest en denk dat de glaszekeringen niet meer goed zijn, dus nu even kijken of een of andere lieve tweaker er nog wat heeft liggen
T1.0a
T2.0a
heb ze ook al gevraagd bij de V&A
Edit 2: 17:15 Glaszekeringen worden opgestuurd door hoegee en komen maandag of dinsdag binnen, Thnx
[ Voor 24% gewijzigd door MrMilco op 28-07-2012 17:14 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!