Verwijderd
Ja, de 12/10/32 heeft BURNproof en de 16/10/40 heeft Advanced BURNproof.
Maar ik weet niet of ik ooit nog een Plextor zal kopen. Plextor heeft de particuliere gebruikers immers simpelweg verraden
Maar ik weet niet of ik ooit nog een Plextor zal kopen. Plextor heeft de particuliere gebruikers immers simpelweg verraden
Verwijderd
Hoe bedoel je? Verraden??? ik ben toch heel tevreden met men PlextortjeOp dinsdag 27 maart 2001 18:06 schreef Coen het volgende:
Hoe bedoel je dat precies[..]
Verwijderd
je kan geen SD2 protected games meer copy pasten met je nieuwste serie plextors. Er schijnt een deal te zijn tussen plextor en de makers van SD2:(.
Ben ik blij dat mijn 8220 het nog wel kan
Ben ik blij dat mijn 8220 het nog wel kan
Leuk he, eerst iedereen lekker plextortjes kopen omdat je daar echt alles mee kan draaien. Vervolgens krijgt plextor een flinke smak centjes van de makers van SecuRom 2 (dacht ik) en hoppa, ze passen de firmware ff aan zodat je die niet meer kan kopieren. (ps. de slimme twiekert kan hier dus uit lezen dat als ze een oudere firmware terugflashen dat dus gewoon nog WEL werkt...:))
Nou, slimme zet van plextor. Hun branders waren al veel te duur in vergelijking met de concurrentie maar nu zou ik niet meer weten waarom ik nog een plex zou halen.......
Nou, slimme zet van plextor. Hun branders waren al veel te duur in vergelijking met de concurrentie maar nu zou ik niet meer weten waarom ik nog een plex zou halen.......
Plextors zijn de beste cd's branders op dit moment. Ik heb er nooit problemen mee gehad, werkt altijd..
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
je moet gewoon een oude firmware gebruiken en dan kan je gewoon een sd2 copy-en...
Computer nr 486 denk ik..
echo......>:)Op dinsdag 27 maart 2001 20:25 schreef reinoud het volgende:
je moet gewoon een oude firmware gebruiken en dan kan je gewoon een sd2 copy-en...
Verwijderd
de 4220 heeft dit probleem ook met clonecd firmware 1.01 werkt wel maar de 1.04 niet maar je kunt wel een lagere firmware flashen en bij de 12 speed bij de niewste niet ik dacht de tla 0200 heeft dit probleem maar de scsi uitvoering ???????
wat is SD2

ik ken wel een SD2 (ShutDown2) maar dat is een map van TFC
maar mijn 12x plexje heb ik firmware 101 dus die moet het nog doen... maar waarom de nieuwe firmware gebruike? wat heeft die dan aan voordelen?
ik ken wel een SD2 (ShutDown2) maar dat is een map van TFC
maar mijn 12x plexje heb ik firmware 101 dus die moet het nog doen... maar waarom de nieuwe firmware gebruike? wat heeft die dan aan voordelen?
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Mocht iemand nog de oude firmwares van de 12/10/32A willen hebben, geef maar een gil. Ik heb ze. Tsja, qua cdrom speler wil ik ECHT niks anders meer dan Plextor.. Heb een Ultraplex32 van nu bijna 3 jaar oud, ding doet het nog steeds naar behoren, en is sneller dan vrijwel elk IDE crap ding dat nu nog in de winkel verkocht wordt.Op dinsdag 27 maart 2001 18:06 schreef Coen het volgende:
Ben benieuwd wanneer Plextor DVD spelers op de markt komen.
Verwijderd
Nou snel....
Ik heb ook nog steeds een Plex32, maar m'n Ricoh dvd/cdrw ! ! is net iets sneller
Die plex wint het alleen op random lezen, maar gewoom CD'tje lezen net niet. MP3'tje rippen ook niet.
Hij leest alleen bijna alles. Komisch is ook wel dat dat ding zo'n beetje de enige plex zonder firmware updates is.
En Plex 4220.. mhh nou die gaf het dus op, 13 maanden na de aanschaf, knudde.
Ik zal hem nog wel eens proberen te laten repareren.
Hij heeft brand fouten, calibratie errors.. de laser is op dus.
Ik heb ook nog steeds een Plex32, maar m'n Ricoh dvd/cdrw ! ! is net iets sneller
Die plex wint het alleen op random lezen, maar gewoom CD'tje lezen net niet. MP3'tje rippen ook niet.
Hij leest alleen bijna alles. Komisch is ook wel dat dat ding zo'n beetje de enige plex zonder firmware updates is.
En Plex 4220.. mhh nou die gaf het dus op, 13 maanden na de aanschaf, knudde.
Ik zal hem nog wel eens proberen te laten repareren.
Hij heeft brand fouten, calibratie errors.. de laser is op dus.
Pagina: 1