Mijn 'probleem' is het volgende:
Ik zit op het moment met 2 schermen:
Samsung SyncMaster 1440x900
Eizo 4:3 1280x1024
Dit is wel heel erg leuk maar ik zou graag wat willen veranderen, namelijk:
Een tweede 16:10 beeldscherm met een 1440x900 resolutie en dan Eyefinity (de Eizo vervangen)
OF
Een 24'' scherm met een 1920x1080 resolutie. (ook de Eizo vervangen)
Ik vind dit opzich wel duidelijk: een Full HD scherm.
Hier begint dus mijn probleem: De snelheid waarop games gaan draaien gaat dan naar beneden (toch?)
Omdat dit dus een Full HD scherm is, is dit zwaarder om te draaien de mijn SyncMaster.
En als er iets is dat ik niet wil is dat dat er bij een nieuw scherm is ineenkeer de spellen onspeelbaar worden.
Gaat dit ook gebeuren bij Eyefintity?
Wat ik dus van jullie wil weten is of er inderdaad een 'performance drop' is en is dit ook zo bij Eyefinity?(nieuwe GraKa?)
Wat moet ik kopen?
Mijn setup (wat tenminste van belang is):
i5 3570k 3,4Ghz
8GB RAM
HD6870 1GB
Ik zit op het moment met 2 schermen:
Samsung SyncMaster 1440x900
Eizo 4:3 1280x1024
Dit is wel heel erg leuk maar ik zou graag wat willen veranderen, namelijk:
Een tweede 16:10 beeldscherm met een 1440x900 resolutie en dan Eyefinity (de Eizo vervangen)
OF
Een 24'' scherm met een 1920x1080 resolutie. (ook de Eizo vervangen)
Ik vind dit opzich wel duidelijk: een Full HD scherm.
Hier begint dus mijn probleem: De snelheid waarop games gaan draaien gaat dan naar beneden (toch?)
Omdat dit dus een Full HD scherm is, is dit zwaarder om te draaien de mijn SyncMaster.
En als er iets is dat ik niet wil is dat dat er bij een nieuw scherm is ineenkeer de spellen onspeelbaar worden.
Gaat dit ook gebeuren bij Eyefintity?
Wat ik dus van jullie wil weten is of er inderdaad een 'performance drop' is en is dit ook zo bij Eyefinity?(nieuwe GraKa?)
Wat moet ik kopen?
Mijn setup (wat tenminste van belang is):
i5 3570k 3,4Ghz
8GB RAM
HD6870 1GB