Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oplader op battterij stroom

Pagina: 1
Acties:

• FrankVoshart
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 06:06
Hoi ik zoek een oplader die bij voorkeur werkt op batterij stroom om me mobiel mee op te laden, een S2 voor mee te nemen naar de camping en festivals. Weet iemand een goede oplader hiervoor want ik heb op amazone en ebay staan zoeken en daar staat zoveel en ook veel negative reviews dat ik niet weet welke nou een goede is.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je hebt ze zelfs van Duracell. Koop zo'n ding bij Handyman/Praxis en bij tegenvallende resultaten breng je 'm gewoon terug en krijg je je geld retour. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:05

Trygve

Redacteur
Ik ben een jaar geleden voor zo ongeveer de meest goedkope oplossing gegaan, dit: http://www.lusolarelectro...v-dc-usb-output-p-12.html

Veel electronicawinkels hebben zoiets wel liggen. Kostte mij 3,50 euro. Het is dus een ontzettende simpele plastic case waar net 4 AA batterijen inpassen. Trafo zit ernaast (verborgen) en aan de buitenkant zit de USB-aansluiting en de aan/uit schakelaar.
Bijna iedereen heeft thuis nog wel oplaadbare batterijen liggen. Laat die een paar op- en aflaad cycli doorlopen en ze zijn weer in vorm. (Let op, oplaadbare AA's zijn 1.2V ipv 1.5V. In totaal komt dat dankzij de trafo dan op 4.8V ipv 5.0V. De iPhones zijn redelijk kieskeurig met voltages voor opladen, maar erg veel andere USB-chargeable telefoons heb ik hiermee wel kunnen opladen :) )