Toon posts:

Hi smartcare 4 uurs service

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers.
ik heb een sony xperia S
en ik heb dus een probleem met het touchscreen
als mijn xperias aan de lader hangt doet het heel raar.
andere toetsen worden geselecteerd spatie doet het soms niet etc.
nu heb ik in een ander topic al gehoord wat ik hier tegen kan doen en dat helpt niet.
dus ik heb er een extra verzekering bij lopen waar ik ELKE elke maand voor betaal.
geen probleem dus tog?
4uurs service dus ik was om 5uur thuis kunnen ze me mooi savond's nog helpen
ik zoeken naar een smartcare helpdesk, nergens te vinden natuurlijk.
dan maar hi bellen.
na 20min uitleggen aan die gozer aan de andere kant van de lijn wat er nou precies aan de hand is.
ik zou doorverbonden worden.
ik heb 25min in de w8 gestaan
komt er eindelijk iemand aan de lijn.
ja we kunnen u OP ZIJN VROEGSTop zijn vroegst zondag helpen
nee niet deze zondag
5AUGUSTUS augustus
dat is dus over anderhalf week.
wat 4 uur service?
ik ga dan op vakantie...
dus daar heb ik helemaal niks aan...
en dan willen ze hem eventjes komen ophalen om hem op kantoor te maken...
maar na deze post's
http://forum.www.trosrada...ewtopic.php?f=25&t=119940
en nog ongeveer 30 dezelfde heb ik daar geen vertrouwen in...
ik heb een verzekering en daar betaal ik voor...
wat kan ik nu het beste doen? :(

[ Voor 1% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 20:02
Twitter eens naar @hi_webcare, dit hier posten helpt ook niet. Of ga langs bij een kpn business center.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jup hi webcare heb ik 3week geleden al geprobeert, 2 week geleden en deze week nog een paar keer.
geen reacties
en ik kan wel elke keer naar die winkel blijven gaan ben ik ook al 3x naar toe gestuurt
3x6euro voor de bus...
terwijl ze mij gewoon horen te helpen binnen 4 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praat je ook zo tegen de medewerkers van Hi? Dan snap ik wel waarom ze je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:59:
Praat je ook zo tegen de medewerkers van Hi? Dan snap ik wel waarom ze je niet helpen.
nou ik kan best netjes zijn.
en dat was ik ook in het begin,
maar als ik al een maand bezig ben.
elke keer naar de winkel
dan weer bellen dan weer smartcare bellen dan hi bellen etc etc etc, word ik ook niet vrolijker van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hi emmen heeft nieteens een nummer waarop ik ze kan berijken.
0612001200 de helpdesk van hi vind ik dan waarmee ik al uuren aan de tel heb gehangen.
dan vraag ik of ze kunnen doorverbinden,
maar dat mogen ze HELAAS helaas niet doen...

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

@onerartnl, zou je aub gebruik willen maken van normale zinnen met normale leestekens? Dus een zin beginnen met een hoofdletter en ook niet overal een [Enter.] achter zetten, dat houd je verhaal beter leesbaar. Gebruik hoofdletters dus waar ze horen.

Wat verwacht je van dit topic? De enige die je hierbij kan helpen is Hi. Mail of twitter naar Hi, en leg vast wat je bespreekt.

edit: Gebruik ook de [Edit.] knop rechts bovenin je post ipv 2 x achter elkaar te posten.

[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2012 10:03 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:03:
@onerartnl, zou je aub gebruik willen maken van normale zinnen met normale leestekens? Dus een zin beginnen met een hoofdletter en ook niet overal een [Enter.] achter zetten, dat houd je verhaal beter leesbaar. Gebruik hoofdletters dus waar ze horen.

Wat verwacht je van dit topic? De enige die je hierbij kan helpen is Hi. Mail of twitter naar Hi, en leg vast wat je bespreekt.

edit: Gebruik ook de [Edit.] knop rechts bovenin je post ipv 2 x achter elkaar te posten.
Misschien is er iemand die hetzelfde heeft gehad en dus weet wat ik kan doen.

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2012 10:06 . Reden: Hoofdletter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik kijk net even op http://twitter.com/Hi_Webcare en zie dat ze ook vandaag gewoon actief zijn en veel reageren. Ik adviseer je om via die manier contact met ze op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:08:
Ik kijk net even op http://twitter.com/Hi_Webcare en zie dat ze ook vandaag gewoon actief zijn en veel reageren. Ik adviseer je om via die manier contact met ze op te nemen.
ze reageeren ook wel
maar niet op iedereen
ik heb zeker al 15 tweets gestuurt.
ook krijgen ze zoveel binnen dat ze soms heel erg laat reageeren.
voor een eerder probleem kreeg ik na 2week antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Is je toestel defect, gestolen of ben je hem kwijt geraakt, bel dan op werkdagen tussen 7 en 22 naar 1200 met je Hi nummer of op 06-1200 1200 met een ander toestel. Op zaterdag zijn we bereikbaar van 8 tot 18, op zondag van 10 tot 18. Als je op zondag belt kies dan optie 3 (overig) om bij SmartCare uit te komen. De Hi SmartCare 4-uur service geldt op alle locaties (met een vast adres) in Nederland.

Je toestel defect? Kijk altijd even bij de tab 'Wanneer kom ik in aanmerking voor SmartCare?' om te kijken of er tips staan om jouw defect te verhelpen en om te kijken of je in aanmerking komt voor SmartCare.
Bel ze op/stuur een tweet/reageer op facebook/ ga langs een business center. Meer kunnen we niet voor je betekenen.

Graag ook de volgende keer letten op je schrijfstijl, zoals hierboven ook al is gemeld, het leest niet prettig en dat is wel echt de minimale eis voor een post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:18:
[...]

Bel ze op/stuur een tweet/reageer op facebook/ ga langs een business center. Meer kunnen we niet voor je betekenen.

Graag ook de volgende keer letten op je schrijfstijl, zoals hierboven ook al is gemeld, het leest niet prettig en dat is wel echt de minimale eis voor een post.
sorry, ik ben best chagrijnig atm, ik pak nu weer de bus naar de hi winkel en ga kijken wat ze kunnen doen.
ben niet heel erg tevreden over hi, ik betaal er tog elke maand dik 36 euro voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 20:02
Je moet kok geen hi winkel hebben maar en business center van kpn. Daar zitten monteurs

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats het topic even naar Telecomproviders, daar hoort het thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij hi geweest.
konden natuurlijk niks doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Misschien kan je je vriendin/vriend of familie even vragen om de webcare te contacteren. Dat je niet zo goed bent in Nederlands, of Dyslexie hebt in combinatie met verschrikkelijke woede maakt het vaak lastig om te communiceren. Onbegrip en zorgvuldigheid zijn belangrijk, schreeuwen tegen een onderbetaalde klantenservice lost nooit wat op. Bottomline, laat iemand in je naaste omgeving je helpen!

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed, het lijkt er vooral op dat je hier een dagboek begint bij te houden, en dat is niet de bedoeling. Probeer er eerst met Hi uit te komen, en als dat uiteindelijk niet lukt kun je hier aankloppen voor advies. Vooralsnog lijkt dit meer op een rant en dat heeft weinig discussiewaarde. Ik snap dat je boos of teleurgesteld bent, maar GoT is geen plaats om dit te ventileren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.