Draadloze koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06 21:53
Ik wil een draadloze koptelefoon aanschaffen. Van oudsher kon je dan terecht bij Sennheiser of Bose. Mijn budget is ongeveer € 250,00.

De koptelefoon wordt alleen gebruikt voor audiodoeleinden, aangesloten op mijn versterker dus. De muziek moet vooral mooi, ruimtelijk klinken, en mijn omgeving niet tot last zijn. Daarnaast moet deze lekker zitten, zacht.

Heeft iemand ervaringen met een speciaal type? Graag advies. Ik vind op het internet ook nergens onafhankelijke tests. Als iemand die wel weet te vinden, graag de link opgeven.
dank en groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 19:34

mr.paaJ

generatie cmd+z

head-fi al doorgezocht? Staat bol van de gebruikerservaringen en vergelijkingen.

Zou persoonlijk eerder naar Sennheiser kijken dan Bose, en dan gewoon de duurste die in je budget past ;)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie96
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 14:37
Ik ben zelf aan het kijken naar de Sennheiser rs 170. Ik had eerst de HD205 maar die was on-ear en doordat ik hem zo lang en vaak op had deden mijn oren pijn. Dus voor comfort zou ik voor een over-ear gaan. Ook moet je nagaan of je een open of een gesloten kop telefoon wilt. De rs 170 is gesloten maar de rs 180 is open. Ook heeft de rs 180 meer aansluit mogelijkheden dan de rs 170. Beide zitten ruim binnen je budget. Reviews zijn er genoeg voor deze types.
Bose heb ik geen ervaring mee en heb ik me ook niet in verdiept, ik blijft bij de oude vertrouwde Sennheiser.