Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:06
Ik wil voor het eerst een 10 inch tablet gaan kopen. Ik wil een beetje snel aanvoelende tablet, en denk daarbij aan de Asus Transformer Pad 300T of aan een Toshiba AT300. Beetje stuivertje wisselen deze tablets, als ik de reviews lees.

Naast deze twee tabelts vind ik de Motorola Xoom 2 ook interessant. Ik vraag me af of ik hoe deze laatste tablet zich in de praktijk verhoud tot de 1e 2.

Ik weet dat de Motorola geen SD kaart ondersteund en een minder goede processor heeft. Ik lees echter dat het scherm erg goed is. Weten jullie hoe dit scherm zich verhoud tot de Toshiba en Asus?

En zijn er misschien nog alternatieven die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, kan nog geen keuze maken. Ik neem zelf in mijn overweging ook de Acer Iconia Tab A510 mee. Er is er niet een die er uitspringt voor mij, ze hebben allen hun voor en nadelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mototola Xoom2 10.1 inch met 3G is vandaag in de aanbieding op iBood.. Misschien interessant? http://www.ibood.com/be/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Zeker, maar het is een aanbieding in België, niet in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
Ik heb de knoop doorgehakt en een Xoom besteld bij de goedkoopste uit de pricewatch. Het is dan wel de WIFI versie, maar wel goedkoper en met gratis motorola draadloos toestenbord en muis. En 3G heb ik niet nodig, als ik buitenshuis online wil met het ding doe ik dat wel via mijn smartphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Lijkt me geen verkeerde keuze gezien de niet te hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
LameDog schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:41:
met gratis motorola draadloos toestenbord en muis.
Ik ben benieuwd hoe dit draadloze toetsenbord je gaat bevallen!

Ik heb de knoop nog niet doorgehakt! Aan de ene kant wil ik het qua geld niet al te gek maken, echter als ik al mijn wensen (erg goed scherm, hoge resolutie) bij elkaar optel dan kom ik uit op de Asus Transformer Pad Infinity TF700T. Behoorlijk duurder (je kan er zelfs excl. dock twee Xoom2's voor kopen) maar wel een ontzettend stoer ding!

Heb 'm vandaag ook even uitgeprobeerd bij de Paradigit, en vond 'm qua beeld al veel beter dan bijvoorbeeld de Asus Transformer Pad Prime TF201. Ik ben denk ik ook wat verwend geraakt door mijn Dell XPS15 laptop met zijn uitstekende FullHD scherm.

Dus tja...

[ Voor 5% gewijzigd door musicfreak op 01-08-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
De Asus Infinity is de topper op dit moment natuurlijk, maar dat budget heb ik niet, wilde onder de 300 blijven. Liefst had ik gewacht op de Nexus 7, maar aangezien mijn vrouw graag een 10" wil is het toch de Xoom geworden. (en misschien dat ik tzt voor mezelf nog een Nexus Tablet arbij haal ;-))
Ik heb ook een Dell XPS 15 full hd, dus ben ook benieuwd hoe het scherm van de Xoom 2 zich tot mijn laptopmonitor verhoudt. Ik hoop de Xoom vanmiddag binnen te krijgen, zal dan mijn eerste indruk wel laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Fijn als je je eerste indruk wil delen, ik hoor het graag. Moet vandaag wel zo'n beetje gaan beslissen welke het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
Ik heb mn Xoom 2 10" binnen, eerste indruk is positief! Ziet er netjes afgewerkt uit, ligt goed in de hand, er zit inderdaad een infraroodpoort op dus je kunt m gebruiken als universele afstandsbediening. Het scherm vind ik prima, wel flink verzadigde kleurweergave vergeleken met mijn laptop. Maar het is goed helder en ook buiten af te lezen, al spiegelt het scherm dan wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Mooi om te horen! Dus in de zon kan je er ook no wel wat mee...

Is dat tijdelijk meegeleverde draadloze toetsenbord nog een beetje wat qua kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
Heb t nog niet gebruikt, maar het ziet er wel netjes uit.
Pagina: 1