Ik heb een Belgacom internetabonnement (België) en sinds kort merk ik dat mijn torrents veel trager gaan (ik heb het hier over legale torrents, overigens is het hetzelfde bij 'illegale' torrents). Na wat getest, kwam ik tot de conclusie dat Belgacom mijn internetconnectie knijpt als ik torrents download. Niet enkel de torrents gaan dan trager, maar heel de internetconnectie. Hierbij een vergelijking wanneer er een torrent gedownload wordt en wanneer er geen wordt gedownload.

Ik heb al wat gezocht op het internet hoe ik dit tegen kan gaan, maar de oplossingen die aangerijkt werden, werkten niet voor mij. Ik gebruik utorrent als software en heb de optie 'Protocol encrytion' reeds op 'enabled' en 'forced' geprobeerd en met en zonder 'allow incoming legacy connections'. Hebben jullie nog tips?

Ik heb al wat gezocht op het internet hoe ik dit tegen kan gaan, maar de oplossingen die aangerijkt werden, werkten niet voor mij. Ik gebruik utorrent als software en heb de optie 'Protocol encrytion' reeds op 'enabled' en 'forced' geprobeerd en met en zonder 'allow incoming legacy connections'. Hebben jullie nog tips?
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com