Toon posts:

GEHEUGEN TAFERELEN IN HET VERLEDEN....HYUNDAI (nu HYNIX div)

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gepensioneerd, maar toen TWEAKERS.NET begon, was ik al met HardwareXpo.net voor o.a. MSI(en gesponsord door MicrStarTaiwan en later in Veldhoven de Europesche vestiging) en Coolsystemen, Corsair-geheugens dealer op Larenseweg... maar dat is allemaal vergane glorie, Femme Taken, was mijn voorbeeld, hoe hij het aanpakte, dat deed mij wat, die knul had lef en wist waar hij het moest toepassen, er was toender tijd zelf een discussie gaande, ik had rechtstreeks contacten in Japan, Korea, Taiwan, SiliconValley, en HYUNDAI ELECTRONICS (nu HYNIX Divisie) in mijn geval had iuk toezegging van(de naam is me ontschoten) maar hoofd research GEHEUGENS, ik kreeg omdat ik MSI (Microstar Computer) in Europa bekender gemaakt had, zag HYUNDAI daar ook wel brood in om officieel in Europa voet aan wal te zetten en te expanseren, ik was maar een kleine stroman via MSI, maar dankzij hen bevolen ze mij tovh aan om een officieel persbericht via mijn site (ik was wereldwijd vertakt met DIVERSE HardwareXpo's, in ASIA had ik ook HardwareXpo maar weet de extensie niet meer (engelse taal)... toen ik groen licht kreeg, om HYUNDAI de laatste snelste geheugens in een off. in NL vertaalde perspublicatie alhier te publiceren! Kwam er een paar dagen daarna de ENGELSE versies op mijn INT. sites, ik weet zijn naam niet meer, maar bij TW.NET zat toen een knul die meer verstand had van geheugens dan mij, en hij had een Aziatische persbericht onderschept en zag de waarden waaraan de snelheid mee werd aangegeven... hoe kwam ik aan die waarden? Hij dacht het alleen primeur te hebben! Om kort te gaan we hebben het bijgelegd...etc

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 22:25

Zorian

What the fox?

Wut?

[ Voor 50% gewijzigd door Zorian op 27-07-2012 18:46 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fijn om dit soort enthousiasme te zien, maar dit lijkt me nou niet bepaald een onderwerp waarover hier inhoudelijk gediscussieerd kan worden. Naast het feit dat er niet echt een touw vast te knopen is aan dit verhaal (je springt nogal van de hak op de tak) zie ik nergens een vraag of probleem of een discussiepunt. Bij gebrek aan een van deze drie onderdelen is een forum niet echt een geschikte plek voor je bericht. Misschien is een weblog een beter medium voor het verhaal dat je wil vertellen. :)

offtopic:
Het leest STIEKEM wel een klein beetje VERVELEND als de helft van je WOORDEN willekeurig in hoofdletters WORDEN geschreven.

@Xereon: Policy mbt replies in 'slechte' topics

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.