Toon posts:

Wijziging User Review - [thorthor] - [mrmilco]

Pagina: 1
Acties:
  • 500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze wil ik vragen zijn reactie/review verwijderd kan worden, aangezien de review die er staat betrekking heeft met de advertentie die ik heb lopen waarin ik logo's voor mensen ontwerp.

Mrmilco is nooit een "klant" van mij geweest en is zijn review dus fictief en niet van toepassing.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 07:02
Maar ik heb een ad van jou aangeklikt omdat jij je niet aan de afspraken houd die waren gemaakt ;) Vandaar ;)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
afspraken waren vanvoren al gemaakt, zodat er geen problemen zouden ontstaan, zou jij nog BSOD's krijgen, dan zou je direct contact met me opnemen, en niet een hele periode niets van je laten horen en uiteindelijk vraag ik je hoe t nou zit, en wanneer ik het "Beloofde" spul krijg, en dan heb je opeens weer last van BSOD's voel me best bedonderd door je

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Milco je hebt een review gegeven op mijn V/A advertentie die betrekking heeft op het maken van logo's, heb jij daar ooit iets mee te maken gehad? Nee, en jij hebt dan ook niet het recht om die advertentie te "reviewen".
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9eYJU.png

Om te reageren op het feit dat jij je "bedonderd" voelt, aan de ene kant snap ik het maar aan de andere kant ben je ook een beetje puberaal bezig.

Toen ik op tweakers vroeg of iemand misschien wist wat het probleem met mijn computer kon zijn (BSOD) had jij mij een persoonlijk bericht gestuurd, en je hebt mij even geprobeert te helpen.

Later heb jij gevraagd of ik misschien iets wilde betalen mits het probleem zou worden opgelost, daar heb ik mee ingestemd. Maar het probleem is nooit opgelost, dus dat gaat ook niet op. Daarna heb je lopen dreigen, met wat weet ik niet meer toen heb ik het contact verbroken.

no hard feelings, maar reageer niet op advertenties waar je niks mee te maken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
ik heb op deze ad een feedback gegeven, Niet gericht op die AD, maar op jou, omdat ik die ene ad niet meer kon vinden,

dus, maar ik heb niet lopen dreigen, ik heb alleen gezegd, als jij zo doorging dat ik andere maatregelen moest nemen, en dan zulke rare taal op msn uitkramen tegen mij... wie is er hier nu puberaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Liever heb ik niet dat deze ad verwijderd word, maar hij zou van mij wel onder een andere advertentie van hem mogen, want het is toch gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrMilco schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 18:36:
ik heb op deze ad een feedback gegeven, Niet gericht op die AD, maar op jou, omdat ik die ene ad niet meer kon vinden,

dus, maar ik heb niet lopen dreigen, ik heb alleen gezegd, als jij zo doorging dat ik andere maatregelen moest nemen, en dan zulke rare taal op msn uitkramen tegen mij... wie is er hier nu puberaal...
Dan nog, je kan daar niet op reageren want je hebt daar niks mee te maken. En dat "andere maatregelen" klonk toch behoorlijk als een dreigement.

Tevens heb ik de de dag erna weer gezegd dat ik een bsod had, hierbij verschaf ik je ook nog toegang tot deze screenshot waarin je mijn dumpfiles kunt zien. Zoals je ziet heb ik nog met enige regelmaat BSOD's.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hyr3v.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

V&A feedback over iets wat buiten V&A om is gebeurt is alles behalve de bedoeling. Review is dus verwijderd.

Verder lijkt het me beter als jullie dit onderling uitpraten, in plaats van hier publiekelijk in het forum. Dit topic gaat dus op slot.

Excuus, blijkbaar was de computerhulp oorspronkelijk wel via V&A Tot stand gekomen. Ik kreeg de indruk dat het vanuit een forumdiscussie begonnen was of zo.

Terug open dus.

[ Voor 28% gewijzigd door Orion84 op 27-07-2012 18:53 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijder het bericht maar.... Ga dr mn energie niet meer in steken voor dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Feedback was al verwijderd (en in tegenstelling tot het sluiten van dit topic kon ik dat niet ongedaan maken).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Achja geeft niets, sluit dit hier ook maar weer...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.