ML-3310ND Mono Laser Printer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Iemand ervaring met deze printer: ML-3310ND Mono Laser Printer

http://www.samsung.com/ie/consumer/print-solutions/print-solutions/mono-printers/ML-3310ND/SEE-spec

Deze staat nu op ibood en lijkt me wel interessant. Ik zou deze wel willen gebruiken met mijn time capsule om draadloos te printen. Is dit een probleem?

Ik kan nergens een duidelijke lijst vinden met ondersteunde printers voor de time capsule. Op de site van samsung staat OS 10.6 ondersteund, maar is dit dan een mogelijk probleem met 10.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

In principe is het zo dat als hij zonder gedoe werkt op de Mac, hij dan ook via de TimeCapsule werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 13:14
Wat een lelijke grote kantoor printer :o

Maar ik heb een Samsung ML 1660/1665 serie zwart (mooi en klein en 'mag' in het zicht qua uiterlijk!) en de ondersteuning voor Mac is in ieder geval al dik in orde (drivers, software). Heb hem al eens aan mijn Aiport Express gehangen en dat werkte prima.
Hij hangt nu direct via USB aan mijn mac mini, lokaal gedeeld. Vanaf de Macbook Air kan ik probleemloos printen (naar de mac mini, dan)

Is niet helemaal het antwoord waar je op zit te wachten, maar ja, ik dacht ik plemp het toch maar even neer.

Edit: o wacht, je gaat hem natuurlijk via ethernet aansluiten op de TimeCapsule? Op de AE had ik hem via USB aangesloten.... solly...

[ Voor 11% gewijzigd door autoreverse op 27-07-2012 23:38 ]