Dag allen,
Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom en waar ik online ook niet echt antwoorden op kon vinden.
Voorheen sluitte ik altijd mijn externe beeldscherm(Acer) aan via DVI>VGA met mijn MacBook Pro. Tot voor kort het beeldscherm gewoon aanging bij aansluiten en deze vervolgens 1 a 2 seconden later zwart werd. Het lampje van het beelscherm ging dan van blauw(aangesloten en signaal) naar oranje(alleen stroom). Ik heb toen eens geprobeerd met een andere laptop en ik had hetzelfde, dus ik dacht DVI>VGA kabel kapot en een nieuwe gekocht. Dit was een gewone laptop die Windows draaide, aangesloten direct op de VGA-output.
Nu wil ik hetzelfde scherm aansluiten met het nieuwe kabeltje, en.... Juist, hetzelfde
Gaat na 2 seconden op zwart. Als ik op mijn MacBook Pro de resolutie verander van het externe scherm heb ik weer voor 2 seconden beeld en gaat die weer op zwart. Op het moment dat het beeldscherm 'werkt' gedurende 2 seconden hoor ik aan de linkerkant van het scherm een krakend geluid(alleen mijn eigen scherm). Geen idee wat dit is...
Vooralsnog geen beeld en ook niet na een PRAM-reset.
Weet iemand wat dit kan zijn? Alvast bedankt!
Hoop niet dat mijn scherm kaduk is.. Maar ik vrees er toch voor
Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom en waar ik online ook niet echt antwoorden op kon vinden.
Voorheen sluitte ik altijd mijn externe beeldscherm(Acer) aan via DVI>VGA met mijn MacBook Pro. Tot voor kort het beeldscherm gewoon aanging bij aansluiten en deze vervolgens 1 a 2 seconden later zwart werd. Het lampje van het beelscherm ging dan van blauw(aangesloten en signaal) naar oranje(alleen stroom). Ik heb toen eens geprobeerd met een andere laptop en ik had hetzelfde, dus ik dacht DVI>VGA kabel kapot en een nieuwe gekocht. Dit was een gewone laptop die Windows draaide, aangesloten direct op de VGA-output.
Nu wil ik hetzelfde scherm aansluiten met het nieuwe kabeltje, en.... Juist, hetzelfde
Vooralsnog geen beeld en ook niet na een PRAM-reset.
Weet iemand wat dit kan zijn? Alvast bedankt!
Hoop niet dat mijn scherm kaduk is.. Maar ik vrees er toch voor
[ Voor 5% gewijzigd door Trezzahn op 27-07-2012 13:08 ]