Toon posts:

HD 5750 => Grundig Vivance II 32 LXW 82-6711

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een probleem met mijn HDTV. de hdmi poort schijnt niet goed herkenbaar te zijn.
Het probleem:

Als ik een dvd-speler met upscalling aansluit werkt de tv goed, via de hdmi input. Zodra ik een ps3 (slim) aansluit krijg ik alleen een zwart beeld (standaard beeld zonder input is blauw). Mijn grafische kaart(HD5750) herkent hem ook niet als HDTV (het scherm blijft blauw) nu is mijn vraag kan ik mijn hdmi poort ook los aansturen zodat die standaard een signaal uitstuurt, ik denk dat hij het dan wel doet. of ligt het ergens anders aan?

Met vriendelijke groet

JanZ

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
overscaling?
Te hoge resolutie of een te hoge verversingsfrequentie.
Ik heb het gehad toen ik playstation 3 aansloot op een sharp hd tv in het ps3 menu werkte het prima tot ik een spel starte dan zwart beeld.

Verwijderd

Topicstarter
maarten12100 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:55:
overscaling?
Te hoge resolutie of een te hoge verversingsfrequentie.
Ik heb het gehad toen ik playstation 3 aansloot op een sharp hd tv in het ps3 menu werkte het prima tot ik een spel starte dan zwart beeld.
kan misschien zo zijn maar met de ps3 kan ik het menu ook niet zien. maar dat is ook niet zo erg die kan ik wel met component kabel aansluiten. het gaat mij echt om de tv aan te sluiten op mijn pc. helaas kan catalyst de tv niet herkennen als tv en zodoende kan ik ook niet de overscaling aanpassen.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-02 14:56
wat Maarten zegt :) In die richting moet je het zoeken?

Wat voor een input geven de pc en de ps3 aan de televisie... ik zie dat het een HD-Ready model is, dan zou het idd een te hoge resolutie voor de tv kunnen zijn... niet alle HD-Ready televisies gaan goed om met 1080p input.

Verwijderd

Topicstarter
MicGlou schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:03:
wat Maarten zegt :) In die richting moet je het zoeken?

Wat voor een input geven de pc en de ps3 aan de televisie... ik zie dat het een HD-Ready model is, dan zou het idd een te hoge resolutie voor de tv kunnen zijn... niet alle HD-Ready televisies gaan goed om met 1080p input.
dat is nu juist het probleem ik weet niet hoe ik het kan veranderen omdat de tv niet herkent wordt. volgens mij geeft de grafische kaart alleen maar een signaal als hij een tv herkent.?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-02 14:56
De tv wordt echt helemaal niet herkend? Ook niet als 'onbekende monitor' of universele p&p monmitor oid?

Gebruik je dezelfde kabel als met de dvd-speler?

Verwijderd

Topicstarter
MicGlou schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:23:
De tv wordt echt helemaal niet herkend? Ook niet als 'onbekende monitor' of universele p&p monmitor oid?

Gebruik je dezelfde kabel als met de dvd-speler?
jep hij wordt niet herkent. zelfde kabel. ook met andere kabels geprobeerd werkten ook niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 13:49 ]

Pagina: 1