Nu heb ik nog net niet de sleutel van mijn nieuwe huis, maar ik wil wel een tv meubel maken met de volgende eisen;
- Kabels niet zichtbaar
- Computer erin verwerkt
- 'Zwevend' (makkelijk voor stof te zuigen)
Ik ben zeker geen meubel maker of een casemodder die dit soort werk 'dagelijks' doet, nee, ik ben
een leek met een idee in me hoofd, die graag een leuk meubeltje wilt hebben.
Graag heb ik jullie mening over dit ontwerp, zelf nooit gedaan en misschien zie ik wat over het hoofd.
En ik heb nog een paar vraagjes tussendoor, maar eerst;
het vooraanzicht, links wordt deurtje dat van die binnenkant naar buiten openklapt.
Rechts weet ik nog niet wat ik wil, ik heb nu even een lijntje gemaakt om te kijken hoe het eruitziet met deurtjes die naar buiten klappen.
Open.

De achterkant.
Open met wat ingezoomed op het computer gedeelte.
Nu mijn vraag;
Je ziet op het laatste plaatje 5 fans zitten, dit is gewoon om te kijken of het past, dus ze komen er niet alle 5 in.
Ik wil een soort overdruk creeeren in de kast zelf om het stof buiten te houden.
Dat wil ik doen door stoffilters bij de invoer te plaatsen. En de invoer harder te laten draaien dan de uitgaande fans.
Gaat dat werken?
En zijn er dingen die jij anders zou doen, zoja, waarom.
Mag zowel voor het ontwerp als dingen met de computer.
Ik ben zeer benieuwd.
Nick!
- Kabels niet zichtbaar
- Computer erin verwerkt
- 'Zwevend' (makkelijk voor stof te zuigen)
Ik ben zeker geen meubel maker of een casemodder die dit soort werk 'dagelijks' doet, nee, ik ben
een leek met een idee in me hoofd, die graag een leuk meubeltje wilt hebben.
Graag heb ik jullie mening over dit ontwerp, zelf nooit gedaan en misschien zie ik wat over het hoofd.
En ik heb nog een paar vraagjes tussendoor, maar eerst;

Rechts weet ik nog niet wat ik wil, ik heb nu even een lijntje gemaakt om te kijken hoe het eruitziet met deurtjes die naar buiten klappen.

De achterkant.

Nu mijn vraag;
Je ziet op het laatste plaatje 5 fans zitten, dit is gewoon om te kijken of het past, dus ze komen er niet alle 5 in.
Ik wil een soort overdruk creeeren in de kast zelf om het stof buiten te houden.
Dat wil ik doen door stoffilters bij de invoer te plaatsen. En de invoer harder te laten draaien dan de uitgaande fans.
Gaat dat werken?
En zijn er dingen die jij anders zou doen, zoja, waarom.
Mag zowel voor het ontwerp als dingen met de computer.
Ik ben zeer benieuwd.
Nick!
[ Voor 0% gewijzigd door Nikr op 27-07-2012 09:00 . Reden: typfoutje ]