Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkblaster
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Hey allemaal, deze topic hoort in de categorie van 'erg overig'.

Ik weet van het bestaan de zogenaamde mini-kluisjes, waarin je sieraden en dergelijke kan doen. Deze zijn veelal gemaakt van steen en andere harde materialen. Ik ben op zoek (als het uberhaupt bestaat) naar een nog kleinere versie van een materiaal zoals aluminium. Hieronder staat een afbeelding van de soort vorm en materiaal waar ik naar opzoek ben. Dat is een doos van een horloge. Bestaat er ook zoiets (liefst wat meer vierkant) maar dan met een cijferslot?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11610583/doos%20horloge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Denk dat je dan al snel bij geldkistjes uitkomt.
Idee van een kluis is doorgaans dat je hem niet makkelijk meeneemt. Maar Google anders eens op reiskluis
Afbeeldingslocatie: http://www.ideedirect.nl/data/articles/images/lightbox/big/portable-reiskluis_156_0.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 26-07-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkblaster
De kluis in je afbeelding ziet eruit naar wat ik zoek! Ik heb gekeken op de betreffende site en het ziet er goed uit.

24 cm bij 13 cm is wel een aardige klomp, maar ik verwacht niet dat een dergelijk kluisje in een kleinere maat verkrijgbaar is. Ik zal zeker overwegen om deze te nemen, mits ik geen kleinere variant kan vinden ;)

Bedankt!

Mocht ik toch niet zien zitten, dan is een opbergdoosje (met ring bij de opening) een optie, in combinatie met een apart cijferslot.

[ Voor 16% gewijzigd door Darkblaster op 27-07-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op zoek moet gaan naar zulk soort dingen dan dump ik de zoekterm in google afbeeldingen.
Dan zie je plaatjes met mogelijke opties. Soms is die methode handiger dan zoeken met een normale zoekopdracht. Google eens op afbeeldingen met de term "mini safe" en "minisafe" en "travelsafe"

Vergeet ook ebay niet en gebruik niet aleen ebay nl maar eerder zowel ebay us als ebay uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor (computer)hardwarezaken die nergens anders op GoT besproken worden. Dit is absoluut "overig", maar met hardware heeft het weinig te maken.

Allicht dat men hier op Shopping Forum iets mee kan (al kan ik dat niet beloven...)

Move OH -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkblaster
Ik wil Fricky nog even bedanken voor de betreffende post met een afbeelding van een reiskluis. Ik heb het besteld en achteraf was het precies de oplossing waar ik naar zocht. De rest ook nog bedankt!
Pagina: 1