Sjoerd611 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:00:
[...]
Het probleem is dat ik me vrij snel irriteer aan palmrests die warm worden, de asus N56 word hier behoorlijk warm! Bij ongeveer alle winkels waar ik de N56 heb zien staan was deze vrij warm..
Deze laptop leek me verder perfect, vooral omdat de keep your palms cool technolgie hier bij is toegepast.
Het enige nadeel was inderdaad het scherm..
Dat komt inderdaad door de aluminium behuizing en de matige koeling die gebruikt word in de Asus N56. Als je een laptop wilt hebben, die echt zijn geld waard is in dit prijssegment, waar de koeling wel dik in orde is daarnaast ook soortgelijke specs wilt hebben met een GPU waar je wel iets aan hebt. (Veeeel beter). Dan moet je kijken naar de Vaio S15. Deze heeft betere specs dan de Asus A55 (GT610M VS GT640M LE), en daarnaast ook nog eens een Full HD IPS paneel, waar je wel je ogen tevreden mee houd. Een veel komend commentaar over deze laptop is dat deze erg stil en voornamelijk erg koel blijft, zelf na een stresstest (prime95) blijven de laptop palmresten nog erg koel.
De koeling van dit apparaat is zo goed dat je zelf in staat bent om de GPU ruim 90/100% over te klokken zonder enige throttling of hitte problemen.
@Jumpman, De F24N is een leuke laptop, maar is ook een laptop met een relatief matige koeling net zoals de Asus N56. ook de palmresten van deze laptop worden relatief warm, en de geluidsproductie is ook niet de stilste. Voor die prijs is die zeker het beste, maar als je al gauw naar 800 euro gaat dan is de Vaio S series gewoon een veel betere en sterkere keuze dan de Vaio F series.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10