Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:44
Heey,

Ik heb momenteel een budget van 300 euro voor een android tablet, daar wil ik dus niet over gaan.

Waar zal hij voor dienen:

-Surfen langs wifi, internet zorgt mijn smartphone wel voor.
-Films kijken (dit vooral)
-Zo nu en dan een spelletje spelen.

Wat heb ik gevonden:

De Xoom 2, vanwege zijn schijnbaar vrij goed scherm + 1280*800 (eigenlijk een must) voor 295 euro verzonden bij gsmwijzer.be (16GB is genoeg, hoeft niet uitbreidbaar te zijn)

Heb ik nog andere opties?

• Sakke1994
Heb net de Xoom 2 besteld, op hoop van zegen, krijgt deze Android JB of is daar nog geen weet van?

Edit: zijn iig roms van JB te vinden, maar is er ook een officiële versie?

[ Voor 28% gewijzigd door Sakke1994 op 27-07-2012 10:15 ]

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
HTC Flyer bij Hi 199,99 prepaid als die aanbieding nog loopt.

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-11 20:55

BombaAriba

Ondertitel

Sakke1994 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:14:
Heb net de Xoom 2 besteld, op hoop van zegen, krijgt deze Android JB of is daar nog geen weet van?

Edit: zijn iig roms van JB te vinden, maar is er ook een officiële versie?
Ja die krijgt JB. Motorole Xoom's worden als een soort Nexus gezien. De officiele roms worden al getest onder een selecte groep consumenten in de VS.

Jammer dat je hem al gekocht had, een geimporteerde Nexus 7 had ook een goede keuze kunnen zijn.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

• Sakke1994
BombaAriba schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:57:
[...]

Ja die krijgt JB. Motorole Xoom's worden als een soort Nexus gezien. De officiele roms worden al getest onder een selecte groep consumenten in de VS.

Jammer dat je hem al gekocht had, een geimporteerde Nexus 7 had ook een goede keuze kunnen zijn.
Ah, dat is opzich wel mooi, heb ook zitten kijken voor een Nexus 7, maar had niet de zin om te klooien met invoeren ed. misschien koop ik die ooit wel eens :).