Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:19
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds gisteren last van dat me cursor beweegt zonder dat ik me muis beweeg, Het gaat over de Rat 9 muis die ongeveer 2 maanden oud is. Ik heb het probleem pas sinds dat ik mijn Sf19 heb aan gesloten op mijn laptop. En ik weet eigenlijk wat probleem er is, want als ik me Sf19 weg haal is er geen probleem.

Groetjes Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Drivers up-to-date?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
Drivers zijn geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Is het een optische muis?
Optische muizen zijn gevoelig voor het type ondergrond. Hout, bepaalde muismatten en bepaalde lichtinval kunnen een muis doen bewegen terwijl hij niet beweegt.
Is iets wat erbij hoort. Oplossing is een goede ondergrond cq goede muismat, vermoed ik.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Probeer je touchpad eens uit te schakelen (Fn + F1 ofzo). Die zijn gevoelig voor EM-straling, misschien dat één van de Sf19-fans niet lekker werkt en daar voor zorgt.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
Ik heb zelf een World of warcraft muismuit eronder zitten, die gewoon van stof is, en bij een andere plastik muismat heeft hij het zelfde effect.
deze 2 muismatten
http://www.toptenreviews....509/steelseries-wow-1.jpg
http://csimg.koopkeus.nl/...FFFF/url/dell-muismat.jpg

ik heb de touchpad uitgeschakeld. helaas geen effect

[ Voor 35% gewijzigd door Tunestwo op 26-07-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabo
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 07:05
Kijk eens of je een deeltje stof of een haartje in je laser hebt liggen. Dat was bij mij zo het geval, hij bleef rare bewegingen maken en bewoog soms vanzelf. Ook je pc rebooten en de muis even uittrekken kan helpen zodat de elektronica ge-reboot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Nu online

Nextron

En als je in apparaatbeheer (devmgmt.msc), één voor één muizen uitschakelt? Dan weet je in ieder geval welk apparaat voor problemen zorgt zodra het stopt.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
ik heb onder de muis even schoon geblazen,
en ik heb de pc gisteren zon 5 uur gebruikt met heel de muis weg wegens dat het te erg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
Nextron schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:33:
En als je in apparaatbeheer (devmgmt.msc), één voor één muizen uitschakelt? Dan weet je in ieder geval welk apparaat voor problemen zorgt zodra het stopt.
Het is de rat zelf wegens dat ik alles heb gestopt en de draadlozen ontvanger geeft ook aan dat hij beweegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Nu online

Nextron

Gebeurt het ook wanneer je de muis weglegt en de ontvanger laat zitten? En wanneer je de ontvanger via een verlengkabel verder van de SF19 brengt?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
als ik de muis verweg heb van de SF19 is er niks aan de hand. met de ontanger heeft het geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
geen oplossing?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
je topic kicken binnen 24 uur is nergens voor nodig ;)

Ik zou toch eens wat verder testen met de combi van SF19 en muis. Heb je het alleen als je laptop daadwerkelijk op de cooler staat bijvoorbeeld? Of ook als je de cooler in de hand hebt en de laptop op tafel hebt staan? Puur om uit te sluiten dat het niet trillingen zijn van de cooler of iets in die geest,

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
ik heb de cooler weg gehaald van me laptop en ik heb geen problemen meer. als de cooler aan staat en een beetje dicht bij mij muis komt het probleem voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:50
stomme vraag misschien, maar gebruik je de HUB van je koeler, d.w.z. de aansluitingen die op de koeler zitten? En maakt dat misschien verschil als je dat veranderd? Je kan het ookmet een USB 2.0 poort proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
als ik hem aleen aan zet en bij me muis zet, maakt niet uit welke ondergrond krijg ik hetzelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je de laptop met koeler op een kussen zet met de muis ernaast, heb je het dan ook? Het kussen is om eventuele vibraties tegen te gaan naar de ondergrond waar de muis op ligt. Dat je het hebt als de muis naast je koeler ligt, maar wat verder weg niet, zou aangeven dat je last hebt van vibraties veroorzaakt door de koeler.

Je zal ook een aan/uit schakelaar moeten hebben voor de koeler, heb je hetzelfde als de koeler uit staat, en dus echt geen stroom of wat dan ook krijgt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:54
boot eens een ander OS. dan weet je iig of het software/hardware is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb zon donkerbruin vermoeden dat de TS dit probleem al heeft opgelost, of misschien zelfs het systeem in kwestie niet meer in bezit heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:54
Bartjezz schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:54:
Ik heb zon donkerbruin vermoeden dat de TS dit probleem al heeft opgelost, of misschien zelfs het systeem in kwestie niet meer in bezit heeft ;)
Haha ik denk het laatste, een nieuwe computer gekocht omdat de cursor kapot is :P
Pagina: 1