Beste medetweakers,
Ik sta op het punt te bestellen en wilde nog even jullie input over mijn systeem. Heb ik iets over het hoofd gezien? Is mijn voeding sterk genoeg voor een eventuele overclock?
Keuze voor de 3570k lijkt me vanzelfsprekend. De GTX 670 is misschien wat overkill maar ik kan niet meer wachten op de GTX 660, de pc wil ik volgende week al hebben. HD heb ik al, de SSD dient voor Windows en FSX. Dell scherm vanwege het superieure IPS paneel en kwaliteit van Dell.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
FSX vooral, en daarnaast films kijken, mediacenter, internet, studie, en wat gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget was ongeveer 1200, maar wilde niet inleveren in kwaliteit dus heb het iets naar boven bijgesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Samsung Spinpoint F3, 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel voor de CPU en nVidia voor de GPU, dit vanwege FSX. Verder ga ik voor de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst wel een beetje stil, zuinig is geen pré.
Ik dank jullie alvast voor de input!
Groet
Ik sta op het punt te bestellen en wilde nog even jullie input over mijn systeem. Heb ik iets over het hoofd gezien? Is mijn voeding sterk genoeg voor een eventuele overclock?
Keuze voor de 3570k lijkt me vanzelfsprekend. De GTX 670 is misschien wat overkill maar ik kan niet meer wachten op de GTX 660, de pc wil ik volgende week al hebben. HD heb ik al, de SSD dient voor Windows en FSX. Dell scherm vanwege het superieure IPS paneel en kwaliteit van Dell.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Dell Ultrasharp U2412M | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Nexus Prominent R | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Zalman CNPS10X Performa | € 27,25 | € 27,25 |
| 1 | Scythe Kaze Master II | € 29,55 | € 29,55 |
| 2 | Nexus Real Silent D12SL-12 BW, 120mm | € 3,65 | € 7,30 |
| 1 | MSI N670GTX-PM2D2GD5/OC | € 364,- | € 364,- |
| 1 | GeIL Black Dragon GB38GB2133C10ADC | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Arctic Silver Silver 5 - 3.5 Gram | € 5,50 | € 5,50 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | XFX PRO650W | € 80,90 | € 80,90 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 93,99 | € 93,99 |
| 1 | Asrock Z77 Extreme4 | € 126,95 | € 126,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.318,24 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
FSX vooral, en daarnaast films kijken, mediacenter, internet, studie, en wat gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget was ongeveer 1200, maar wilde niet inleveren in kwaliteit dus heb het iets naar boven bijgesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Samsung Spinpoint F3, 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel voor de CPU en nVidia voor de GPU, dit vanwege FSX. Verder ga ik voor de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst wel een beetje stil, zuinig is geen pré.
Ik dank jullie alvast voor de input!
Groet
[ Voor 8% gewijzigd door 3rtykqyf op 26-07-2012 14:42 ]