3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dus iets als dit:
Bugzilla
+ handig
+ veel gebruikt
+ nog actief in ontwikkeling
- grafisch niet aantrekkelijk
Commandline FTW | Tweakt met mate
Wij gebruiken nu nog Inventum, maar zijn op zoek naar iets wat gebruikersvriendelijker zijn.
“An elephant is a mouse with an operating system”
Pfoe, dat is een keuze die ik toch wel een tijdje geleden al heb gemaakt, ik had toen een lijst gevonden met diverse trackers (stuk of 15 denk ik?) en die ben ik allemaal langs gegaan. Op zoek naar screenshots of demo. Waar het voor mij bij een hoop bugtrackers tegenviel was dat het grafisch gewoon niet volwassen was en ik het grafisch niet fijn vond werken en onoverzichtelijk vond. Trac overigens bekeken en dat vind ik ook niet echt overzichtelijk...ik zal wel een zeur zijn en verwend met Jira ofzoHero Of Time schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:55:
Kan je een mooie opsomming maken met wat je gevonden hebt, wat je wensen zijn, welke pakketten hier mogelijk aan voldoen, of juist niet en je TS bewerken met die info? Je noemt al een paar pakketten, maar het is niet erg overzichtelijk waarom je 't niet kiest (blijkbaar alleen grafisch iets?) Heb je ook Trac bekeken?
Dus iets als dit:
Bugzilla
+ handig
+ veel gebruikt
+ nog actief in ontwikkeling
- grafisch niet aantrekkelijk
Eigenlijk is dat ook niet mijn hoofdvraag, maar zodra ik wat tijd heb zal ik nog wel even het een en ander toevoegen. Ik vind het belangrijker dat ik mijn projecten goed inricht en niet over een paar maanden grote problemen tegenkom en alles opnieuw moet inrichten
[ Voor 4% gewijzigd door JT op 26-07-2012 17:38 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik ga ook voor Jira.Nvidiot schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:13:
Ik gebruik Jira (http://www.atlassian.com/software/jira/overview). Is niet gratis, maar de starter license is niet duur ($10 voor 10 users). Het werkt erg prettig, door veel keyboard shortcuts en drag & drop kun je snel issues wijzigen, comments achterlaten, issues heen en weer schuiven etc. Ziet er grafisch goed uit en heeft ook mooie grafieken waarin je kunt zien of je meer issues aanmaakt dan je wegwerkt etc.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Iemand nog input over het inrichten?
Edit: hell mofo yeah, de nieuwe versie van Bug Genie heeft de optie om sub-projecten aan te maken
[ Voor 26% gewijzigd door JT op 26-07-2012 17:42 ]
Ecodan warmtepomp