Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDEKKER
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik heb een vraag aan jullie (medetweakers):

Ik ben 14 jaar en wil graag een nieuwe computer hebben, nou ben ik helemaal 'verlieft' op de Asus Transformer, maar hij is wel heel erg duur, voor het geld wat ik aan een asus transformer uitgeef kan ik net zo goed een 17' computer kopen voor dezelfde prijs. Wat vinden jullie hiervan? of zou ik beter een Ipad kunnen kopen of acer at300?

Hieronder 2 links van het product: (als ik een asus transformer koop dan zal ik hem trouwens kopen met dock ivm usb ingang + dat ik het veel prettiger vind om ok een fysiek toetsenbord te hebben)

http://www.bol.com/nl/p/a...docking/9005000012326176/
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350550,276121.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-07 10:06

freddy0519

It hurts when IP

Voor 500 euro een 17" laptop kopen en toch een snelle laptop willen hebben, is volgens mij een beetje optimistisch. Akkoord je zal er vinden voor die prijs, maar dan hebben de fabrikanten op andere vlakken wat bezuinigd.

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Transformer Tablet, gewoon alleen al dat als je iets wilt opzoeken gewoon veel sneller zal gaan met een tablet, omdat de opstarttijd veel kleiner is tov een laptop.

Ook gaat de accuduur van je Tablet + dock (en ook zonder dock) veel langer mee gaan dan een laptop, dat is veel handiger voor onderweg.

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDEKKER
freddy0519 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:41:
Voor 500 euro een 17" laptop kopen en toch een snelle laptop willen hebben, is volgens mij een beetje optimistisch. Akkoord je zal er vinden voor die prijs, maar dan hebben de fabrikanten op andere vlakken wat bezuinigd.

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Transformer Tablet, gewoon alleen al dat als je iets wilt opzoeken gewoon veel sneller zal gaan met een tablet, omdat de opstarttijd veel kleiner is tov een laptop.

Ook gaat de accuduur van je Tablet + dock (en ook zonder dock) veel langer mee gaan dan een laptop, dat is veel handiger voor onderweg.
voor 500 euro denk ik dat je een redelijke asus of acer (dus wel B-Merk laptop) kan kopen.

Waarom heb jij dan eigenlijk toch niet gekozen voor de Transformer? je zegt dat jje er wel naar hebt gekeken...

Dock + Tablet is 15 uur lol hebben op die accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Ik heb nog niets gekozen, ik ben nog aan het twijfelen in de hele Transformer reeks, tussen de Pad 300T, de Prime en de Infinity. Ze stijgen allemaal in prijs per 100 euro. Ik heb al wat wilde verhalen gehoord van de Prime, over de wifi en de GPS problemen. Nu heeft Asus voor die GPS een schikking bedacht door een gratis GPS-antenne op te sturen die je dan op je tablet inplugt. En de wifi problemen zouden moeten opgelost zijn met software updates. Verder las ik ook bij sommige mensen dat ze last hebben van hun batterij, dat die soms wat tegenstribbelt en dat de backlight van het scherm ook soms wat defecten vertoond. Maar als ze dan hun kapotte Prime binnenbrengen, is vaak alles opgelost als ze hem terugkrijgen. Het is dus nog steeds wikken en wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats hem even naar het juiste forumdeel, het Mobile Aankoopadviesforum :)

Move->MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDEKKER
Iemand nog een opmerking???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Wel als ik jou was, zou ik eens reviews bekijken op youtube waarbij ze de iPad 2 vergelijken met de acer at300 en/of de Asus Transformer Pad. Dan zie je ongeveer hoe ze naast elkaar presteren.

Pagina: 1