Sinds enige tijd wil het thuis via Wifi niet meer lukken om apps uit de Play Store te installeren op smartphones (mijn Desire HD en de Desire van mijn vrouw). Ook bijwerken van apps lukt niet. Zodra "Downloaden..." in beeld komt gaat het niet verder. Via 3g of op een ander Wifi netwerk lukt het wel. Mobiel internetten e.d. werkt wel via Wifi.
Ik heb modem en routers al een keer uit en aan gezet. Verder is er de laatste tijd niets gewijzigd in het netwerk. Via google niets kunnen vinden wat over dit probleem gaat.
Router is een Draytek Vigor 2910. Via een switch zijn twee draadloze routers aangesloten als acces points voor wifi op de begane grond en op de bovenverdieping. Zowel boven als beneden is het probleem hetzelfde.
Wie weet raad?
Ik heb modem en routers al een keer uit en aan gezet. Verder is er de laatste tijd niets gewijzigd in het netwerk. Via google niets kunnen vinden wat over dit probleem gaat.
Router is een Draytek Vigor 2910. Via een switch zijn twee draadloze routers aangesloten als acces points voor wifi op de begane grond en op de bovenverdieping. Zowel boven als beneden is het probleem hetzelfde.
Wie weet raad?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023