Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ARC-1222 in V&A

Pagina: 1
Acties:

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:13
Ik probeer een V&A advertentie aan te maken voor een ARC-1222.

Het lukt echter niet om een koppeling met pricewatch te maken, de ARC-1222 komt niet voor in de dropdown, terwijl hij wel in pricewatch staat:

pricewatch: Areca ARC-1222 (8X SAS RAID PCI-E x8) 2x SFF-8087

Wat gaat er hier verkeerd?

Leaping Lab Rats!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:08

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Geen idee, lijkt me een bug of beperking van de PW search, want in de algemene PW search komt die ARC-1222 ook niet naar voren als suggestie. Is dus niet iets specifiek voor V&A.

Dus even richting lieve devvers.

Workaround: op de v&a tab van de pricewatch pagina van het product op 'advertentie plaatsen' drukken.

pricewatch: Areca ARC-1222 (8X SAS RAID PCI-E x8) 2x SFF-8087

Dan wordt de koppeling automatisch voor je ingevuld.

[ Voor 22% gewijzigd door Orion84 op 26-07-2012 09:52 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Vreemde bug inderdaad. Ik heb hetzelfde even in onze testomgeving van tweakers 7 uitgeprobeerd. Hier lijkt het gewoon te werken. Met de livegang van de nieuwe site zou dit probleem dus verholpen moeten zijn. Voor nu lijkt me het voorstel de workaround even te gebruiken een goed idee. Bedankt voor het melden!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Hij staat voor zover ik kan zien ook gewoon helemaal netjes opgeslagen, dus het betreft inderdaad een bugje in de search.

Heb je ondertussen al je advertentie kunnen aanmaken?