Vraagje over Halflife en een Proxy :)

Pagina: 1
Acties:

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Ik heb eindelijk ADSL ! :)
en nu wil ik natuurlijk met meerdere Counterstrike spelen over internet. Daarvoor gebruik ik Half-life proxy (een klein proggie daarvoor want met je kan maar met 1 CDkey spelen op internet ?). Met dit proggie kan ik echter niet tweemaal (dus met 2PCs ) één en dezelfde server joinen ! |:(
En als het al lukt heb ik echt POKKELAGG !!
Als ik twee verschillende servers join dan valt de ping zeer goed mee maar ik zou graag 2x dezelfde joinen.

Dus had ik een vraagje : Wat is de beste oplossing voor dit probleem ?

(mijn ADSL-modem steekt in mijn hub en ik share internet met een proxy(HL-proxy voor HL) ).

Alvast zeer bedankt enne Happy Fraggin'

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hmm ik kan met mijn ISDN (ja ISDN) gewoon spelen op 1 de zelfde server
ik gebruik internet sharing van windows me
werkt perfect
ook ICQ werkt ok (kan je van sygate niet zegge)
en je kan gewoon met 2x een cd key spelen
zelfs max 7 (kan veranderd zijn maar met patch 1016 kon het nog over lan)
maar mot kunne gewoon

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

nou dat komt omdat je dan 2 keer half life zou moeten kopen !!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik kan met sygate ook gewoon met 3 PC's halflife spelen op dezelfde server (met 1 cd key).
Denk dat die oplossing van jou (internet meteen op de HUB) niet de meest ideale oplossing is (volgens mij werken de PC's dan met hetzelfde IP :?).. je kunt denk ik beter een server met bijv. sygate neerzetten (kan een bestaande PC in je netwerk zijn) en daarmee internet delen.

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
ik heb slechts een BASIC abbonement... enne daardoor heb ik maar 1 IP (belgische provider).

Maar hoe stellen jullie half-life zo in dat deze een proxy gebruikt ??