Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Microsoft is begonnen met de uitrol van Microsoft accounts.
http://account.microsoft.com/

Zie ook http://www.wpcentral.com/...-microsoft-account-logins
Net even gekeken en ik zie nu meer info.
Inclusief de betalingsoptie Paypal naast de bestaande betalingsmogelijkheid via CreditCard.

Is dat nieuw? Betekent dat dat we nu ook Windows Phone apps via Paypal kunnen kopen?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:17:
Betekent dat dat we nu ook Windows Phone apps via Paypal kunnen kopen?
Heb het even geprobeerd (appje zoeken in marketplace, proberen te kopen) maar krijg nog steesd alleen Visa, Mastercard, American Express als opties (heb een UK-live-account omdat ik gebruik sinds WP7.0 ben, toen er nog geen NL marketplace was).

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 15:00
Ik snap het niet helemaal. Wát is zo'n 'Microsoft Account' nou precies? Wat kun je er mee? Wat is er anders aan dan een @live account?

Verwijderd

Topicstarter
HyperioN schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:24:
[...]
Heb het even geprobeerd (appje zoeken in marketplace, proberen te kopen) maar krijg nog steesd alleen Visa, Mastercard, American Express als opties (heb een UK-live-account omdat ik gebruik sinds WP7.0 ben, toen er nog geen NL marketplace was).
Moet je dan niet eerst in je Microsoft account Paypal als betalingsoptie toevoegen en invullen?
Zal anders morgen zelfs eens proberen. Alleen dan eerst mijn Paypal account wachtwoord opsnorren..

• HyperioN
Avalaxy schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:26:
Ik snap het niet helemaal. Wát is zo'n 'Microsoft Account' nou precies? Wat kun je er mee? Wat is er anders aan dan een @live account?
Het voornamelijkste is volgens mij dat je een Microsoft-account kunt koppelen aan een bestaand e-mailadres, en je dus niet meer verplicht een @live.com e-mailadres heb.
Als je bijv. je eigen domein hebt kun je info@sjaaktrekhaak.nl als Microsoft-account gebruiken. Net zo als dat bij Google kan, overigens.

Verwijderd

Topicstarter
HyperioN schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:30:
[...]
Het voornamelijkste is volgens mij dat je een Microsoft-account kunt koppelen aan een bestaand e-mailadres, en je dus niet meer verplicht een @live.com e-mailadres heb.
Als je bijv. je eigen domein hebt kun je info@sjaaktrekhaak.nl als Microsoft-account gebruiken. Net zo als dat bij Google kan, overigens.
Dat kon al.

• HyperioN

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:17
Het nieuwe aan een Microsoft Account is gewoon zijn naamgeving, voorheen heette het Live ID. Niets nieuws onder de zon dus.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:15
Avalaxy schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:26:
Microsoft stopt met merk Live

rm -rf ~/.signature

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 15:00
Ok, non-nieuws dus :P

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:17:
Microsoft is begonnen met de uitrol van Microsoft accounts.
[...]
Dat was er al sinds ze de consumer preview van Windows 8 hebben vrijgegeven :)
PayPal kan vooralsnog alleen worden gebruikt in de windows store denk ik. Ik heb iig PayPal al een tijdje aan mijn account gekoppeld, maar mijn wp7 wil nog steeds een CC hebben (die ik niet heb of wil, dank je MS :/)

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:06

NSG

Je weet niks!

Uh, www.passport.net ? Daarmee kan je elk e-mail adres omzetten naar Microsoft, kost overigens niks.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Enes_81 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 02:00:
Uh, www.passport.net ? Daarmee kan je elk e-mail adres omzetten naar Microsoft, kost overigens niks.
Klik eens op sign in... ;)
Passport is de voorloper van het Live account.

En zie ook nieuws: Windows Live-merknaam gaat verdwijnen

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 05:12
Grappig , had laatst de Office 2013 preview editie gedownload en ben net ingelogd in m'n microsoft account. Normaliter dacht ik dat het niet mogelijk was om 2 landen in je profiel te hebben, maar heb nu een 'Canadian Business Account' en een 'Nederlands persoonlijk account'... Hoop dat ik binnenkort m'n NLe xbox profiel kan migreren naar die Canadese, maar die vlieger gaat waarschijnlijk niet op.

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-11 01:04
Ik snap het even niet. Tijdens registratie mag ik geen:

@hotmail.com
@live.com

Account invullen. Waarom zou ik deze niet mogen koppelen aan een MS account?

Verwijderd

Caelorum schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 01:50:
[...]
PayPal kan vooralsnog alleen worden gebruikt in de windows store denk ik. Ik heb iig PayPal al een tijdje aan mijn account gekoppeld, maar mijn wp7 wil nog steeds een CC hebben (die ik niet heb of wil, dank je MS :/)
Ik begrijp de onwil tegen een creditcard niet precies. Het heeft vaak voordelen bij betalen in het buitenland en op het internet en daar staan zeker in Nederland eigenlijk weinig nadelen tegenover.
Ik heb trouwens ook Paypall betalingen gekoppeld aan de creditcard zitten en niet aan een rekening.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

net even gechecked op mijn US account,hier is de paypal optie erbij.had deze nog niet eerder gezien

heb er zelf een cc in staan,is toch wel makkelijk voor bepaalde aankopen :)

heb een kleine screen gemaakt van het belangrijkste stukje :P

ms pay

[ Voor 13% gewijzigd door mrsar op 26-07-2012 09:52 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Jayden
  • Niet online
Regenbui schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:39:
Ik snap het even niet. Tijdens registratie mag ik geen:

@hotmail.com
@live.com

Account invullen. Waarom zou ik deze niet mogen koppelen aan een MS account?
Dat zijn al MS accounts.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-11 01:04
Jayden schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:51:
[...]

Dat zijn al MS accounts.
Duidelijk, maar ik begreep dat de @live.com komt te vervalen. Wat komt er nu in de plaats van @live.com?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Een Microsoft account hoeft niet perse een @hotmail of @live mail adres te zijn.
Andersom is dat waarschijnlijk wel het geval.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Jayden
  • Niet online
Regenbui schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:59:
[...]

Duidelijk, maar ik begreep dat de @live.com komt te vervalen. Wat komt er nu in de plaats van @live.com?
Ze gaan niet meer promoten met die naam, maar je e-mailadres @live.com kan je gewoon blijven gebruiken.
Meer informatie: http://blogs.msdn.com/b/b...dows-live-reimagined.aspx

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Pagina: 1