Asus GTX670-DC2T-2GD5 uitverkocht, alternatief nodig

Pagina: 1
Acties:

• jhli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-01-2023
Beste Tweakers,

De BBG raad de Asus GTX670-DC2T-2GD5 aan, maar die is in geen van de winkels in de Pricewatch nog verkrijgbaar. Nu heb ik dus een alternatief nodig.

Ik zat persoonlijk te denken aan de Gigabyte N670OC-2GD. Is dit een goede keuze?
Zou deze uberhaupt in het High-End Gamesysteem van de BBG Juli 2012 passen?

Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door jhli op 10-02-2020 20:33 . Reden: privacy ]

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-03 14:13
Check de afmetingen van de kast en de kaart is na... zo op google gevonden, daar heb je echt onze hulp niet voor nodig. maar een Twin Frozr van MSI is ook een leuke optie :)

• Zarrack
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-04-2023
Ik zou voor de pricewatch: MSI N670GTX PE 2GD5/OC of de pricewatch: Gigabyte GV-N670OC-2GD gaan. Beide hebben goede koeling en een gtx680 PCB (kan persoonlijk zijn maar ik vind die reference PCB's nogal cheap), uiteraard hebben beide kaarten ook al een factory overclock die de performance dichtbij een gtx680 brengt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor dit soort vragen hebben we:
Componenten Aankoopadvies

Move VB->CAA

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Ik heb ook de Gigabyte GV-N670OC-2GD besteld. Hij komt morgen binnen!

http://www.techpowerup.co..._GTX_670_Windforce/3.html

Met een lichte overclock zit je op ASUS GTX 670 DC2T prestaties.

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 13:01

Copyman

Dode muis

Heeft iemand een idee waarom de high-end ASUS videokaarten nog steeds zo slecht leverbaar zijn? Vooralsnog is alleen de stock GTX680 is goed leverbaar.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Misschien niet zo focussen op die ASUS kaart, er zijn goede alternatieven beschikbaar.
Trouwens als je de diverse forums mag geloven, blijken er vele problemen zijn omtrent die ASUS kaart.
Problemen tijdens BF3 enz. Grote verschillen in prestatie tussen kaarten van dit type.
Ff googlen.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2012 01:07 . Reden: Typefout ]

Pagina: 1