beste tweakers, ik heb van een medetweaker een 2e hands pc aangekocht, helaas deed deze het bij het aansluiten niet goed, de videokaart doet het niet onder belasting, dan crashed hij, en maakt via de audio krakende geluiden, ik heb contact gezocht met jos en de pc na laten kijken door een deskundige* die kwam tot de conclusie dat het voor 85% aan de videokaart moet liggen, ik heb de verkoper gecontacteerd, maar die wil de goederen niet meer terug nemen, ( dit zegt naar mijn gevoel ook al wat, maar laat dat in het midden) ik heb dus bij 4launch een geforce gt630 gekocht, en na het opnieuw instaleren van windows 7 32bit, krijg ik dezelfde problemen, zit die dat in het moederbord, geheugen of processor? ik weet het niet als semi leek, ik had gehoopt dat jullie me konden helpen. het is jammer dat dit mijn eerste ervaring is op tweakers, waarbij ik in goed vertrouwen een product koop zonder het werkend te zien, dit zal ook mijn laatste aankoop zijn op basis van vertrouwen.
het gaat om het volgende,
asus maximus x38 icm e8500@3,16 ghz ( zo stond deze al in de bios)
2gb ddr2 1055 mhz* ( correct me if im wrong)
club 3d gt 630 2gb.
500 gig ( onbekend )
mochten jullie me kunnen helpen, of wellicht is er zelfs iemand die er naar kan kijken.
mvg tom.
het gaat om het volgende,
asus maximus x38 icm e8500@3,16 ghz ( zo stond deze al in de bios)
2gb ddr2 1055 mhz* ( correct me if im wrong)
club 3d gt 630 2gb.
500 gig ( onbekend )
mochten jullie me kunnen helpen, of wellicht is er zelfs iemand die er naar kan kijken.
mvg tom.