Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

online geld verdienen, hoe is het belastingtechnisch?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.015 views

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Een beetje (heel erg) offtopic, en ik begrijp het niet bijzonder veel, maar het lijkt mij vooral een piramide spel zijn.

Begrijp ik nu dat je 70%-100% winst maakt binnen 3-28 weken? Als dat het geval is zouden bij mij alle alarmbellen af gaan. Het is dan slechts een kwestie van tijd voordat je al je geld kwijt bent, het kan gewoon niet.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik ben zelf ook wel eens met zoiets bezig geweest en mijn advies is, get out while your still ahead.

Ik stond destijds nog 500 euro in de plus maar er waren er duizenden die honderden euro's kwijt waren.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• mysterieworld
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
nouja ik bedoel 75% mee,

als je inschrijvingen hebt dan kun je voor elke 2de panel in je frontline, een extra panel starten voor 100% wins , dit komt omdat je als stand alone gebruiker traffic moet aan kopen en dat is uit eindelijk 25% van de wins.

Het lijkt op een piramide spel, maar is het totaal niet, je wordt namelijk niet in de diepte beloont.

Dit houd in dat je eigelijk alleen voordeel hebt met de mensen in de frontline.

Alleen als je frontline meer panels kan activeren door hun inschrijvingen heb je natuurlijk weer meer kans om zelf ook een extra panel te starten zonder traffic, dit is ook wel logisch maar is niet direct gekoppeld in de diepte, indirect heb je er uit eindelijk wel voordeel als iedereen in hun account meer panels start, alleen wordt die voordeel steeds minder hoe dieper het is, want de voordeel lig alleen in starten van 2 panels. (door dat je 1 mag starten krijg je de traffic van 25% kosten kado van het bedrijf, die je niet hoeft aan te kopen)

Hoe grote de panel waarde is hoe langer het duurt.

Piramide spel is puur gebasseert op een netwerk waar je in de diepte geld mee verdient, en is in veel landen illegaal en verboden.

Als je precies wilt weten wat een piramide spel precies is, verwijs ik naar deze link.

Wikipedia: Piramidespel
furby-killer schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:28:
Een beetje (heel erg) offtopic, en ik begrijp het niet bijzonder veel, maar het lijkt mij vooral een piramide spel zijn.

Begrijp ik nu dat je 70%-100% winst maakt binnen 3-28 weken? Als dat het geval is zouden bij mij alle alarmbellen af gaan. Het is dan slechts een kwestie van tijd voordat je al je geld kwijt bent, het kan gewoon niet.

[ Voor 11% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 00:13 ]

• Sissors
  • Niet online
Ik begrijp er nog steeds geen drol van, maar dat maakt niet uit verder. Vraag jezelf eens af waar die winsten van betaald worden. Als ze met enige zekerheid zulke enorme rendementen kunnen garanderen, waarom zitten ze dan in hemelsnaam te kloten met zulke kleine investeerders als ze geld nodig hebben?

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat nagenoeg altijd ook zo. Oftewel ik zou vooral Leo's advies volgen.

• mysterieworld
  • Niet online
Ik ben het bedrijf niet, maar als je wilt weten hoe ze hun bedrijf exact runnen, zou ik aanraden om die jongen uit Canada eens te bellen op nummer (905) 233 4475

of kantoor in

Irland 0860539573
Portugal: +351 234 049 576
India: 08421918485 or 09923803007

Het is gemakkelijk om iets vreemds en nieuw als negatief te bestempelen.
Maar als je dat doet, moet je ook mans genoeg zijn om het bedrijf eens op te bellen en te vragen hoe ze hun bedrijf runnne.

Niet dat je er volgens mij helemaal antwoord op krijgt, want geen bedrijf gaat jou rustig even uitleggen hoe ze hun business doen.

of kijk op de website van hun:

http://bannersbroker.com//main/welcome

Denk er aan dat je een sponsor uitnodiging moet hebben om uberhaupt mee te mogen doen.
Je kunt op google genoeg sponsors vinden, die (eigelijk niet via een website direct mogen uitnodigen)

Maar als mensen op deze website hun hart op de juiste plaats hebben, dan zullen ze mij wel de eer geven aangezien dat ik de informatie openbaar maakte op tweakers
furby-killer schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:50:
Ik begrijp er nog steeds geen drol van, maar dat maakt niet uit verder. Vraag jezelf eens af waar die winsten van betaald worden. Als ze met enige zekerheid zulke enorme rendementen kunnen garanderen, waarom zitten ze dan in hemelsnaam te kloten met zulke kleine investeerders als ze geld nodig hebben?

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat nagenoeg altijd ook zo. Oftewel ik zou vooral Leo's advies volgen.

[ Voor 38% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 02:11 ]

• Sissors
  • Niet online
Edit: Ik wilde niet linken naar een scam site, maar hij heeft zijn post geedit met link erbij.

Hele mooie gelikte site, iig beter dan de gemiddelde 419 scam. En nu kan ik denk ik wel van mezelf zeggen dat ik niet dom ben, maar ook met hun site erbij begrijp ik geen drol van wat ze nu aan het doen zeggen te zijn. Dat is nooit een goed teken als het product zo ondoorzichtig is.

Als je op het bedrijf googled is derde resultaat van opgelicht.nl, ook geen positief teken. Ik moet toegeven, ze doen hun oplichting wel goed. Ze hebben google compleet weten vol te gooien met fake blogposts/youtube video's/etc als je zoekt op [bedrijfsnaam] + scam die allemaal claimen dat het echt eerlijk is. Als je een beetje doorkijkt dan zie je zo dat ze allemaal fake zijn, maar het wordt wel lastiger om serieuse resultaten te vinden.

Ze moedigen je vooral aan dat je maar verder moet 'investeren' met je geld. Oftewel dat ze jou nooit een cent hoeven te betalen.

TL;DR, het kan gewoon niet, zulke rendementen. Combineer dat met de enorme hoeveelheden troep die ze in de google resultaten hebben weten te krijgen (je hoeft niet bijzonder kritisch te zijn om te zien dat het troep is), en het is duidelijk een gevalletje oplichting. Oftewel ik zou vooral maar eens gaan proberen of je uberhaupt een cent terug kan krijgen van hun.

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 26-07-2012 00:28 ]

• mysterieworld
  • Niet online
Wat is er mis mee met opgelicht.nl,

ik had het bericht ook gelezen, maar ik zie niet in waarom je meteen al gaan juichen dat er iets mis is.

Deze persoon heeft verteld in zijn of haar bericht, dat ze benaderd werd door iemand die dit ook deed.
Daar is niets mis mee.

Deze persoon heeft alleen laten weten dat hij of zij niet weet wat ze er mee moet aanvangen en of ze het moet vertrouwen. Dit is niet per definitie oplichting of wel soms?

De websites die je vind, zijn sponsors die via een website mensen willen benaderen over het bedrijf.
Dat is volgens het bedrijf officieel verboden.

Daarom zei ik al, je vind op google veel sponsors, omdat het bedrijf zo succesvol is.

Youtube heeft ook veel fimpjes van de firma, door mensen die met dit firma eerlijk baat hebben mee.

Nouja ik weet niet wat je bezield dat je zo wantrouwig bent met de dingen die ik verteld.
Het ziet er na uit dat je alles wat geld opleverd als oplichting ziet.

Maar goed, hier was ik ook niet voor tweakers gekomen. Het ging voornamelijk over het belasting technische gebeuren.

Maarja iedereen die dit lees, zal wel begrijpen dat je nu wel een beetje te paranoia wordt over iets wat je niet kunt geloven.
furby-killer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:27:
Edit: Ik wilde niet linken naar een scam site, maar hij heeft zijn post geedit met link erbij.

Hele mooie gelikte site, iig beter dan de gemiddelde 419 scam. En nu kan ik denk ik wel van mezelf zeggen dat ik niet dom ben, maar ook met hun site erbij begrijp ik geen drol van wat ze nu aan het doen zeggen te zijn. Dat is nooit een goed teken als het product zo ondoorzichtig is.

Als je op het bedrijf googled is derde resultaat van opgelicht.nl, ook geen positief teken. Ik moet toegeven, ze doen hun oplichting wel goed. Ze hebben google compleet weten vol te gooien met fake blogposts/youtube video's/etc als je zoekt op [bedrijfsnaam] + scam die allemaal claimen dat het echt eerlijk is. Als je een beetje doorkijkt dan zie je zo dat ze allemaal fake zijn, maar het wordt wel lastiger om serieuse resultaten te vinden.

Ze moedigen je vooral aan dat je maar verder moet 'investeren' met je geld. Oftewel dat ze jou nooit een cent hoeven te betalen.

TL;DR, het kan gewoon niet, zulke rendementen. Combineer dat met de enorme hoeveelheden troep die ze in de google resultaten hebben weten te krijgen (je hoeft niet bijzonder kritisch te zijn om te zien dat het troep is), en het is duidelijk een gevalletje oplichting. Oftewel ik zou vooral maar eens gaan proberen of je uberhaupt een cent terug kan krijgen van hun.

[ Voor 15% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 00:56 ]

• mysterieworld
  • Niet online
Dat zie je verkeerd, ze garanderen niets, nul komma nul. Ze geven een indicatie aan, dit is tot nu toe nog altijd waar gemaakt.

Ze garanderen je alleen dat je 30 dagen niet goed geld terug garantie krijgt als het je niet bevalt, vanaf dat je er mee begint.

Ze gebruiken de kapitaal van gebruikers om te kunnen concurren met advertie markt waar google yahoo en etc in zitten.

Ze lenen niets bij de bank, alles wordt betaald door gebruikers en hierop worden ze beloond.

Hoe het precies in elkaar zit, dat weet niemand alleen het bedrijf maar dat is ook logisch.

Want als ze de geheimen van hun strategie openbaar zouden maken, zou dat voor hun de dood beteken door concurrentie die na apen.

Ze willen meer dan 5 jaar bestaan, en uitstralen als een stabiel bedrijf.
furby-killer schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:50:

[ Voor 33% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 00:51 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:11

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik moet zeggen dat ik ook geen snars begrijp van de opzet van dat bedrijf en, dat is niet lullig bedoeld, jouw uitleg in de startpost helpt daar niet aan mee. Ik ga er vooralsnog vanuit dat er geen sprake is van een pyramide opzet, want anders heeft dit topic een kort verloop. Laten we het dus inderdaad over de fiscale aspecten hebben :)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:11

heuveltje

KoelkastFilosoof

mysterieworld schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:52:
http://bannersbroker.com/Centurion/main/welcome

Denk er aan dat je een sponsor uitnodiging moet hebben om uberhaupt mee te mogen doen.
Je kunt op google genoeg sponsors vinden, die (eigelijk niet via een website direct mogen uitnodigen)
[...]
En vervolgens stuur je iedereen er heen via jouw sponsorlink :P
Wel handig dat ze vervolgens je "echte?" naam overal vast invullen

Maar het leuke van een pyramide spel is dat je het niet kunt bewijzen zonder de boeken in te zien,
En die houden ze angsvallig geheim :)
Anyway, zorg dat je je investering eruit hebt voor het instort, en je kunt er leuke cent aan overhouden !

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 26-07-2012 01:01 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• mysterieworld
  • Niet online
Ik kan de referentie link ook weg halen, en dat ga ik ook doen.

Want ik heb echt niemand nodig om geld eraan te verdienen.

En zoals ik al zei, het is een legale officeel bedrijf, dus waarom moet ik bang zijn om me eigen gegevens te verstrekken. En sowieso, een sponsor mag best zijn frontline informeren hoe het werkt.

Het begrijpen er van , leer je pas als je het zelf doet.

Vond het in begin ook ingewikeld, maar is opzich heel invoudig als je er in verdiept in de advertentie wereld en hoe je account runt.

P.S. Registeren is volledig gratis, ook het bekeken van je back offices.

Dus ja who cares.
heuveltje schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:59:
[...]

En vervolgens stuur je iedereen er heen via jouw sponsorlink :P

Maar het leuke van een pyramide spel is dat je het niet kunt bewijzen zonder de boeken in te zien,
En die houden ze angsvallig geheim :)
Anyway, zorg dat je je investering eruit hebt voor het instort, en je kunt er leuke cent aan overhouden !

[ Voor 28% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 01:06 ]

• mysterieworld
  • Niet online
Sales credits zijn de panels die extra mag starten, deze zijn weergegeven in de hoeveelheid traffic (aantal mensen die de banners bekijken)

Ik heb geen geheimen, dus ik post mij account online.
Ik vind het een fantastisch bedrijf, en ik heb me wins er al eruit.
En mij vrienden vinden dat ook.

Wat jullie er van vinden, moeten jullie zelf weten.
Het bedrijf is een eerlijk en stabiel bedrijf betref uitbetalen.
Hoe ze het op de achter grond doen, boeit niet. Dat zijn onze zaken niet.
Het enige wat me alleen boeit is, als iemand echt weet hoe ik dit belasting technisch het beste kan aanpakken of dat ik maar beter naar een accounting bureau moet gaan.

Want nu toe heb ik alleen het gevoel dat mensen reageren die alleen denken te weten hoe het moet en politie agent willen spelen betref belasting geld betalen en overal moeten van Kvk aanvragen.

En mensen die doordraaien, als ze een bedrijf zien dat echt geld opleverd

Dus als een echte boekhouder of account manager hierop reageert, dan ben ik zeer erg dankbaar.
Of nog beter, een belastingen adviseur.

Afbeeldingslocatie: http://info-happyliving.nl/bannersbroker.png
Afbeeldingslocatie: http://info-happyliving.nl/account.jpg
Afbeeldingslocatie: http://info-happyliving.nl/account2.png
Afbeeldingslocatie: http://info-happyliving.nl/panels.png
Afbeeldingslocatie: http://info-happyliving.nl/panels2.png
Afbeeldingslocatie: http://info-happyliving.nl/panels3.png
Afbeeldingslocatie: http://info-happyliving.nl/payza.png

[ Voor 62% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 06:44 ]

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 01:10:
Het enige wat me alleen boeit is, als iemand echt weet hoe ik dit belasting technisch het beste kan aanpakken of dat ik maar beter naar een accounting bureau moet gaan.

Want nu toe heb ik alleen het gevoel dat mensen reageren die alleen denken te weten hoe het moet en politie agent willen spelen betref belasting geld betalen en overal moeten van Kvk aanvragen.
Als je punt 1 wil beantwoorden moet je eerst eens duidelijk op papier zetten waar het om gaat, geen warrige verhalen die niemand snapt over hoe het bedrijf werkt etc.

Punt 2 is wmb dan ook een direct gevolg van je huidige uitleg.

Stappenplan zou wmb zijn :
Stap 1 : Zet duidelijk op papier wat relevant is, alle niet relevante info weglaten.
Stap 2 : Post die info hier zodat een boekhouder kan reageren of stap ermee een KvK binnen voor gratis advies of stap met die info een accounting bureau binnen.

Bijv stap 1 daar maakte je een leuk begin mee in je TS. Maar je noemt daar geen daadwerkelijke bedragen (of ballpark figures). Bijv voor je vraag A dat is totaal afhankelijk van je inkomsten (/de verantwoordelijkheid die je wilt dragen).
Vraag B is simpel googlen naar de regels van wat de belastingdienst ziet als een belegging.
Vraag C is afhankelijk van vraag A en B en de daadwerkelijke bedragen.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zoals Gomez12 al aangeeft: zorg eerst dat je een duidelijk verhaal hebt over hoe je het geld verdient en vooral hoeveel geld je ermee verdient.

Hiermee zou ik eerst langs een KvK kantoor gaan en dan zullen zij aangeven of het handig is een acountant in te schakelen (dit meestal pas bij bedragen in de 5 cijfers voor de komma lopen).

Want a cookie?!

• Sissors
  • Niet online
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:31:

ik had het bericht ook gelezen, maar ik zie niet in waarom je meteen al gaan juichen dat er iets mis is.

Deze persoon heeft verteld in zijn of haar bericht, dat ze benaderd werd door iemand die dit ook deed.
Daar is niets mis mee.

Deze persoon heeft alleen laten weten dat hij of zij niet weet wat ze er mee moet aanvangen en of ze het moet vertrouwen. Dit is niet per definitie oplichting of wel soms?
Ik zou nog een keer lezen, die persoon had zich bedacht en probeerde zijn geld terug te krijgen (voordat hij er iets mee gekocht had daar), wat niet echt lukte.
Ze lenen niets bij de bank, alles wordt betaald door gebruikers en hierop worden ze beloond.
En daarom moet je je achter je oren krabben. Ze verdubbelen dus de inleg van gebruikers in een maand ofzo, oftewel ze betalen 100% rente binnen een maand effectief. Bij een bank kunnen ze voor laten we zeggen 10% over een jaar lenen. Het slaat nergens op dat ze dan het honderdvoudige aan particulieren betalen om te lenen, om het nog maar niet te hebben over het creeeren van die hele site, de marketplace, etc.

Oftewel waarom zouden ze in hemelsnaam zulke hoeveelheden geld weggeven, als ze voor een fractie van de kosten op andere manieren aan investeerders kunnen komen (die wel wat kritischer zijn).

Anyway ervan uitgaande dat je niet hier puur om te werven bent, zou ik je enkel de tip nog willen geven om iig proberen je initiele inleg op je bankrekening te krijgen. Dan ben je daar van verzekerd bij dit hele betrouwbare bedrijf dat zijn site vanuit iets van een postbus adres met een gmail email heeft geregistreerd.
Verder ben je nu gewaarschuwd, en is het je eigen schuld dat je opgelicht wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 26-07-2012 08:24 ]

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:33
furby-killer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:21:
[...]
En daarom moet je je achter je oren krabben. Ze verdubbelen dus de inleg van gebruikers in een maand ofzo, oftewel ze betalen 100% rente binnen een maand effectief. Bij een bank kunnen ze voor laten we zeggen 10% over een jaar lenen. Het slaat nergens op dat ze dan het honderdvoudige aan particulieren betalen om te lenen, om het nog maar niet te hebben over het creeeren van die hele site, de marketplace, etc.
If it sounds to good be true, it usually is..

Het komt mij over op de zoveelste (goed verpakte) Ponzi-achtige opzet. Zolang iedereen (of in ieder geval de grote groep) de 'winst' maar blijft 'herinvesteren' in nieuwe 'panels' en niet de uit BB onttrekt is er niets aan de hand en blijven de 'investeerders' op papier gewoon (grote) winst maken. Naarmate er meer mensen (grote hoeveelheden) geld onttrekken kan dit nooit lang goed gaan.

Wat ook niet echt meehelpt is dat een van de general managers Rajiv Dixit is (BB Canada). En laat deze persoon nu al meerdere malen in verband gebracht zijn met (andere) fraudulente Ponzi schemes. Het zaakje stinkt op z'n minst.

Wat inkomsten/belasting betreft zou ik dit gewoon als 'inkomen uit overige werkzaamheden' boeken overigens.
[edit] Box 3 ligt idd meer voor de hand, gezien het eigenlijk niet meer dan een investering is.

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 26-07-2012 09:03 ]

Verwijderd

Er even vanuit gaan dat het geen scam is (waar het wel wat op lijkt imo).

Als je alleen geld verdiend met het kopen van panels zou ik het als box3 inkomen opgeven. Dit is niks anders dan beleggen en geen werk. Je hebt niks met BTW, ook zal je het uren criterium waarschijnlijk niet gaan halen dus onderneming starten is ook niet interessant. Bij punt 1 en 2 waarbij je je eigen sites zou je als het substantieel word een onderneming kunnen starten en met BTW gaan werken of anders uit overige inkomsten boeken.

Voor je box3 opgave heb je alleen de waarde aan het begin van het jaar nodig. De waarde van je beleggingen op 1 jan 2013 is waarover je belasting betaald over heel 2013. De waardering krijg je hopelijk een overzicht van van het bedrijf (gezamenlijk met het rendement overzicht). In het buitenland is de waarde niet belangrijk voor de belastingaangifte (die gaat meestal over het rendement) dus het kan zijn dat je zelf een berekening moet maken (bewaar hiervoor de backup).

Wees voorzichtig en zorg dat je er niet zelf steeds meer eigen geld in stopt zonder dat er geld uit komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 08:59 ]

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
De interessante vraag is natuurlijk in hoeverre je dat "fictief" vermogen wat je in het bedrijf hebt zitten moet opgeven bij de belasting. Je kunt moeilijk opgeven dat je verwacht opgelicht te worden, en dus geen belasting erover wil betalen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Verwijderd

Dit kan nooit lang goedgaan en het erge is straks nog niet eens dat jij er voor paar honderd instinkt.
Maar al je vrienden en kennisen die je dit hebt aangesmeerd! Fijn leven verder......

Verwijderd

MSalters schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:38:
De interessante vraag is natuurlijk in hoeverre je dat "fictief" vermogen wat je in het bedrijf hebt zitten moet opgeven bij de belasting. Je kunt moeilijk opgeven dat je verwacht opgelicht te worden, en dus geen belasting erover wil betalen.
Inderdaad, zou een leuke zijn om te zien hoe de belastingdienst hierop zou reageren. Of ze het als echt vermogen zouden aanmerken en hierover belasting gaan heffen of dat ze het fictieve vermogen niet erkennen en er vrijstelling voor geven. Ik denk dat het als echt vermogen aangemerkt zal worden zodra nog niet bekend is wat de uitkomst is. Als later blijkt dat het toch een scam was dan zal je je aangifte kunnen wijzigen en de belasting weer terug krijgen. Moet je eerst wel boven de 21K eigen vermogen uitkomen natuurlijk.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:45
Lijkt me niet, denk dat als het zo zou werken het analoog zou werken aan een belegging in een bedrijf. Als later blijkt dat het bedrijf toch een stuk minder waard is dan kan je ook niet met terugwerkende kracht je aangifte wijzigen.

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 01:10:
Sales credits zijn de panels die extra mag starten, deze zijn weergegeven in de hoeveelheid traffic (aantal mensen die de banners bekijken)

Ik heb geen geheimen, dus ik post mij account online.
Ik vind het een fantastisch bedrijf, en ik heb me wins er al eruit.
En mij vrienden vinden dat ook.

Wat jullie er van vinden, moeten jullie zelf weten.
Het bedrijf is een eerlijk en stabiel bedrijf betref uitbetalen.
Hoe ze het op de achter grond doen, boeit niet. Dat zijn onze zaken niet.

En mensen die doordraaien, als ze een bedrijf zien dat echt geld opleverd

Dus als een echte boekhouder of account manager hierop reageert, dan ben ik zeer erg dankbaar.
Of nog beter, een belastingen adviseur.
offtopic:
Ik krijg bij het lezen van je posts het idee dat ik zo'n bank scam mail lees. Met al dat google-translate nederlands.

Verwijderd

Verschil is hier dat het vermogen niet eerst zelf is ingelegd. Als jij voor 50K Palminvest koopt en dat blijkt later op de fles te gaan dan ben je het geld kwijt maar het was eerder wel geld waard.

Als je hier 5K investeert en het is volgens de site 50K waard na een jaar maar blijkt achteraf een scam te zijn en je bent je 5K kwijt dan heb je nooit 50K gehad. Als je dan over 50K belasting betaald hebt en het blijkt nooit 50K waard geweest te zijn dan heb je nog wel een kans om je aangifte naar 5K te verlagen.

• Renquin
Tleilaxu schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:02:
[...]

offtopic:
Ik krijg bij het lezen van je posts het idee dat ik zo'n bank scam mail lees. Met al dat google-translate nederlands.
offtopic:
Naar zijn post-geschiedenis kijkend, zie je dat hij/zij altijd zo typt. Dus ik ga ervan uit dat het iig geen scam-thread is (afgezien van dat het "stinkt" natuurlijk ;)

Want a cookie?!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:21
mysterieworld schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:52:

Het is gemakkelijk om iets vreemds en nieuw als negatief te bestempelen.
[...]
Kreet 1 uit het handboek "Hoe verkoop ik een piramidespel" in het hoofdstuk "Omgaan met kritische reacties"...
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:31:
[...]
|:(

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://desertpeace.files.wordpress.com/2009/12/ponzi-scheme-for-dummies1.jpg

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:21
Die bedoelde ik 8)

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 21:49
Ik vind het een heel lang lulverhaal.

Heel simpel: hoeveel geld *VERDIEN* je er mee? Dit is dus Inkomsten - Uitgaven. Uitgaven (in dit geval het "aanschaffen" van een panel) mag je aftrekken van de belastingen.

Er is een bepaalde voet waarop je je *MOET* registreren bij de belastingdienst. Zolang je die voet niet hebt zou ik het opgeven bij de belastingdienst als neveninkomsten.

Maar, eerlijkheidshalve, ik ga niet er vanuit dat jij 10k+ per jaar verdiend met dit programma...

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
DiedX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:10:
Maar, eerlijkheidshalve, ik ga niet er vanuit dat jij 10k+ per jaar verdiend met dit programma...
Zie : http://tweakimg.net/g/for...appyliving.nl/account.jpg

6,7k "verdiend". 800 dollar opgenomen en 10 dollar nog op te nemen. En hij heeft al bijna 14k.

Ik zie de verhoudingen tussen de getallen even niet, maar schijnbaar wil hij belasting betalen voor 14k terwijl hij maar 10% daarvan kan opnemen.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:23
Om eerlijk te zijn: Ik zou er in dit geval denk ik niet eerlijk over zijn en de belastingdienst er gewoon buiten houden. Tief alles op die prepaid card en koop er iets moois van of trek het contant uit de muur.

edit: zeker nu dit alles alle scam alarmen doet afgaan moet je er niet teveel moeite insteken om het hier legaal te regelen. Als je een keer 10k contant onder je kussen hebt zitten kan je je zorgen gaan maken over de bd.

[ Voor 35% gewijzigd door MrAngry op 26-07-2012 13:39 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Renquin
MrAngry schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:37:
Om eerlijk te zijn: Ik zou er in dit geval denk ik niet eerlijk over zijn en de belastingdienst er gewoon buiten houden. Tief alles op die prepaid card en koop er iets moois van of trek het contant uit de muur.

edit: zeker nu dit alles alle scam alarmen doet afgaan moet je er niet teveel moeite insteken om het hier legaal te regelen. Als je een keer 10k contant onder je kussen hebt zitten kan je je zorgen gaan maken over de bd.
Als je het uit de muur trekt, dan heeft het op je rekening gestaan ergo: weet de belastingdienst ervan.

Afgezien van als het op een prepaid card naar je toe gestuurd wordt, maar dat zou ik al helemaal niet vertrouwen :)

Want a cookie?!

• MrAngry
Renquin schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:40:
[...]

Als je het uit de muur trekt, dan heeft het op je rekening gestaan ergo: weet de belastingdienst ervan.

Afgezien van als het op een prepaid card naar je toe gestuurd wordt, maar dat zou ik al helemaal niet vertrouwen :)
Ja, dat bedoel ik. Gewoon van de prepaid card afpinnen. En hoezo zou die card an sich niet te vertrouwen zijn? De toko keert geld uit of niet, zal hun aan de reet roesten hoe ze het wel of niet doen. Die cards zijn niet meer of minder te vertrouwen dan elke (prepaid) credit card, want dat zijn over het algemeen gewoon ingekochte services bij grote spelers.

edit; Lol dit is zo'n enorme ponzi scheme.

[ Voor 4% gewijzigd door MrAngry op 26-07-2012 14:23 ]

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:47
Een eerste stap van mij zou zijn om altijd de belastingdienst te bellen. Die kunnen je prima vertellen wat de opties zijn en of er een verdrag met Canada is.
Renquin schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:27:
[...]

offtopic:
Naar zijn post-geschiedenis kijkend, zie je dat hij/zij altijd zo typt. Dus ik ga ervan uit dat het iig geen scam-thread is (afgezien van dat het "stinkt" natuurlijk ;)
offtopic:
Ik heb eerst geGoogled naar BB en kwam op een forum "meerdere" personen tegen die op dezelfde manier typen als de ts. Ook de gebruikte domeinen geven me een vreemd gevoel.
Maar wrs. zie ik er meer achter dan het geval is. Zeker gezien de ts al een flink aantal posts op dit forum heeft.

Verwijderd

Vraag: heb je zelf al gegoogled op je vraag?
Vraag: is dit je enige bron van inkomsten?

Anyways: http://werkenopinternet.net/tag/belasting/ en nog vele andere websites gaan hier op in. Zoals eerder vermeld geef je te weinig belangrijke parameters om hier een "advies op maat" te krijgen, maar ik zou lekker de belastingdienst bellen en een accountant...just to be on the safe side.

Oe...hier kunnen je mede bannersbrokers vriendjes je wellicht helpen, is misschien wat nuttiger voor je en dan bespaar je jezelf ook de eventuele twijfels/ remarks die men hier (terecht) heeft:
http://mijngeheim.org/banners-broker/

Maar....vast al een bekende website voor je.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 14:53 ]

Verwijderd

Even kijken naar zijn advertenties op tweakers:
Aangeboden door mysterieworld, woensdag 25 juli 2012 02:06, 211 views

Beschrijving
Panasonic Viera TX-P42s20es (grijs) niet zwart

Volledig werkend zonder krassen of wat dan ook.

Ik doe nogmaals een poging om deze tv te verkopen na een aantal onsuccesvolle advertenties om deze tv te verkopen.

Ik doe deze tv weg, omdat ik dringend geld nodig heb.
Misschien niet relevant, maar het zet je toch aan het denken ;)

Een tip van mij; Trek je geld er nu uit voordat het te laat is. Je bent dozen lucht aan het verkopen en als je dit zelf niet wil inzien ok, maar het moment dat je familie en vrienden er in betrekt is het begin van het einde.

Ik heb 2 jaar geleden mijn beste vriendin proberen te "redden" (ze verdiende ook bakken met lucht en liet mij precies de zelfde plaatjes zien als die jij hier poste). Wat jij niet door hebt is dat zelfs met een minimale inzet aan het begin veel geld "verdiend". Dit smaakt naar meer en na een paar keer ge cashed te hebben smaakt het naar meer en zegt de persoon boven jou (op de ladder) "ik zou als ik jou was een grote investering maken kijkende naar het rendement dat WE nu hebben en je slag slaan ;) . Wat hij niet verteld is dat hij dezelfde tip kreeg van de man weer boven hem.

Maar (en ik hoop van niet) kijkende naar het feit dat je je tv verkoopt omdat je dringend geld nodig hebt zit je al in de problemen.

Nogmaals je houd jezelf voor de gek, maar sleep alstublieft geen vrienden/kennissen mee (als dit al te laat is vertel ze dan aub hoe diep je in de problemen zit en dat je nood gedwongen je spullen moet verkopen).

• Renquin
MrAngry schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:44:
Ja, dat bedoel ik. Gewoon van de prepaid card afpinnen. En hoezo zou die card an sich niet te vertrouwen zijn? De toko keert geld uit of niet, zal hun aan de reet roesten hoe ze het wel of niet doen. Die cards zijn niet meer of minder te vertrouwen dan elke (prepaid) credit card, want dat zijn over het algemeen gewoon ingekochte services bij grote spelers.

edit; Lol dit is zo'n enorme ponzi scheme.
Ah daar heb je idd gelijk in. Pre paid creditcards an sich zijn geen probleem.

Toch ook apart dat de TS al een tijdje niet meer gereageerd heeft... Maar gezien zijn/haar posttijden zal hij/zij nu wel slapen :)

Want a cookie?!

Verwijderd

Ik begrijp niet zo goed waarom hij de vraag hier op tweakers stelt. Als hij een beetje weet hoe de gemiddelde tweaker werkt, dan weet ie dat ie geconfronteerd gaat worden met de twijfels, scam verhalen etc.
Verder...een goede google search beantwoord een hoop van zijn vragen of brengt hem in ieder geval met mede banner brokers die hier al eerder een vraag over hebben gesteld.

Maar ja...laten we van het goede uitgaan en vooral niet denken dat deze topic is gestart om banner brokers onder de aandacht te brengen en impliciet om hier zieltjes te winnen.

• DiedX
Gomez12 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:30:
[...]

6,7k "verdiend". 800 dollar opgenomen en 10 dollar nog op te nemen. En hij heeft al bijna 14k.

Ik zie de verhoudingen tussen de getallen even niet, maar schijnbaar wil hij belasting betalen voor 14k terwijl hij maar 10% daarvan kan opnemen.
Of ik ben te snel over de pica's heen geschoten, of ze hebben niet geladen. Anyway: het ziet er nog enger uit dan dat ik dacht.

Aan TS: kap er mee. Tenzij je aannemelijk kan maken dat je de rechterkolom binnen nu en een half jaar op kan strijken zonder verdere investeringen.....

Verwijderd

DiedX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:51:
[...]

Of ik ben te snel over de pica's heen geschoten, of ze hebben niet geladen. Anyway: het ziet er nog enger uit dan dat ik dacht.

Aan TS: kap er mee. Tenzij je aannemelijk kan maken dat je de rechterkolom binnen nu en een half jaar op kan strijken zonder verdere investeringen.....
En dat is het juist dat kan hij niet. De succes verhalen die hij hoort (en ook hier zal laten zien) zijn de mensen die boven aan de ladder staan en "openlijk" kunnen cashen. Tuurlijk zal iedereen positieve verhalen naar beneden sturen ( in de TS zijn geval zijn familie en vrienden) want op het moment dat je er te ver in zit en veel hebt geeinvesteerd zie je in dat je die 14k bijna onmogelijk kan vrij spelen. Hierdoor ga je de joor jou aangebrachte mensen ook pushen (overhalen) om meer te investeren wat nog meer problemen opleverd

En dan opeens weet je het!..............................je verkoopt je TV ;)

• Shamalamadindon
De rest van de tabs die open staan zeggen genoeg...

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• mysterieworld
  • Niet online
Zoals ik al zei, je kunt alleen geld uit halen uit de panel waarde, de panel waarde blijft van het bedrijf.

Maar dat staat tegenover, dat je elke keer geld kan genereren met de panel waarde die aangekocht had.
Gomez12 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:30:
[...]

• Sissors
  • Niet online
Even voor de gein, is er hier iemand die begrijpt hoe dit hoort te werken (naast het hele ponzi scheme natuurlijk)? Ik begrijp nog steeds er niks van hoe ze claimen dat het in elkaar zit.

Verwijderd

furby-killer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:27:
Even voor de gein, is er hier iemand die begrijpt hoe dit hoort te werken (naast het hele ponzi scheme natuurlijk)? Ik begrijp nog steeds er niks van hoe ze claimen dat het in elkaar zit.
Wat ik uit het verhaal en de screenshots begrijp, is TS maakt 1000 euro over naar het bedrijf en kan voor 1000 euro panels kopen. Deze 1000 euro is hij kwijt, maar de panels die hij bezit, kunnen geld genereren. Het geld wat gegenereerd is, kan hij opnemen. Zo te zien heeft hij tot nu toe 10 dollar verdiend wat contant kan worden opgenomen.

Hoe die panels geld kunnen genereren, wordt niet uitgelegd. Waarschijnlijk via een piramideconstructie: een panel bestaat uit een banner voor dit spel, mensen die klikken op jouw banner en zich registreren, leggen geld in en daarvan krijg jij een klein beetje.

@TS: Voordat je minimaal je inleg terug hebt (veilig op je bankrekening), zou ik niets met de belastingdienst doen. Pas als je duizenden dollars binnen hebt op je bankrekening, kun je dit aangeven als extra inkomsten op je jaaropgave, maar als ik alles zo lees, denk ik niet dat je je inleg eruit hebt voordat de constructie ploft.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 16:43 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dus TS heeft dik $700 ingelegd en $10 rendement? Dat is netjes. Als je failliet wilt gaan tenminste.

De waarden die daarnaast staan, 13K en 6K zijn erg leuk maar dat is fictief geld, oftewel dat is er niet en dus kan het ook niet geclaimd of opgenomen worden.

Je legt dik geld in, je krijg een beetje terug en verder laten we leuke cijfers op een website zien.

Je mag mij ook €700 geven, geef ik je maar liefst €20 terug, heb je meer dan nu. Daarbij wil ik ook nog wel een website maken die iedere keer als je langskomt een hoger cijfer laat zien.

• MrAngry
Wat ik uit het verhaal begrijp is dat BannerBrokers advertentieruimte (op websites) koppelt aan adverteerders via een tussenpersoon. De sites krijgen geld van de tussenpersoon (het kopen van die panels) en de tussenpersoon van de adverteerder op basis van click throughs.
sypie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:40:
Dus TS heeft dik $700 ingelegd en $10 rendement? Dat is netjes. Als je failliet wilt gaan tenminste.
Dat lijkt me een verkeerde interpretatie van die screenshot. Hij heeft al meer dan 700 dollar opgenomen en er staat nu 10 dollar los klaar om nog meer op te nemen (of "panels" van te kopen).

[ Voor 42% gewijzigd door MrAngry op 26-07-2012 16:45 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.justanswer.com...rokers-ts-worthwhile.html
The only caveat I see is that it contains the elements of a Ponzi scheme, which is, of course, illegal. And that is, you need more and more new people coming in, in order to pay off the people already involved whose banners keep doubling and doubling, etc.

Ponzi schemes utilize the money of new investors to pay the old ones. You can read the defininition of a Ponzi in the Association of Certified Fraud Examiners literature. Ponzi schemes are illegal, and while there is no indication at this time that BannersBroker is being targeted by either the Canadian or US governments, in most cases Ponzi schemes fall like a house of cards when the top earns more than the bottom can come up with. Most only last for a year or so, which means that even if the government never looks into its practices, Bannersbroker may not be around for the long haul.
'standaard' principe in mijn ogen. Met het geld van nieuwe mensen betaal je de winst van de oude, totdat het fout gaat.

Net als pyramide spellen leuk als je bovenaan staat, maar als je bij de laatste laag hoort, tja dan word je dus ...

Suc6 ermee

• mysterieworld
  • Niet online
nee helemaal fout, ik had op dat moment al geld eruit gehaalt. Dus ik moet weer wachten tot dat er nieuwe geld gegenereert is, nu staat de stand op 400 dollar dat ik weer eraf kan halen.
Maar ik moet nu 300$ reserveren voor traffic kosten die ik nodig heb om de panels opnieuw te starten (dat is effectief gezien 25%), de rest wat binne nu 2 weken erbij komt kan ik in feiten vanaf halen.

Sorry hoor, maar jullie zitten echt 100% er naast als je denkt dat mensen in de hoogte geld krijgen.

Nogmaals, dit is geen piramide systeem. Ik ga dit niet 100 keer uit leggen aan de mensen die niet intelligent genoeg zijn om dit te begrijpen.

Men heeft alleen die 25% voordeel aan traffic kosten wanneer mensen hun frontline uitbreiden, er is niets in de diepte.

Men krijgt geen geld van mensen die op banners klikken op de website komen....

Men krijgt geld over impressions (dat zijn mensen die wereldwijd bedrijfs advertenties zien)

Snap niet waarom mensen zo verdraait kunnen denken als ze iets zien wat ze niet begrijpen.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:32:
[...]

Wat ik uit het verhaal en de screenshots begrijp, is TS maakt 1000 euro over naar het bedrijf en kan voor 1000 euro panels kopen. Deze 1000 euro is hij kwijt, maar de panels die hij bezit, kunnen geld genereren. Het geld wat gegenereerd is, kan hij opnemen. Zo te zien heeft hij tot nu toe 10 dollar verdiend wat contant kan worden opgenomen.

Hoe die panels geld kunnen genereren, wordt niet uitgelegd. Waarschijnlijk via een piramideconstructie: een panel bestaat uit een banner voor dit spel, mensen die klikken op jouw banner en zich registreren, leggen geld in en daarvan krijg jij een klein beetje.

@TS: Voordat je minimaal je inleg terug hebt (veilig op je bankrekening), zou ik niets met de belastingdienst doen. Pas als je duizenden dollars binnen hebt op je bankrekening, kun je dit aangeven als extra inkomsten op je jaaropgave, maar als ik alles zo lees, denk ik niet dat je je inleg eruit hebt voordat de constructie ploft.

[ Voor 12% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 17:18 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Snap niet waarom mensen zo verdraait kunnen denken als ze iets zien wat ze niet begrijpen.
:') seriously

I'm done

• mysterieworld
  • Niet online
Kijk dat zijn teminsten berichten to the point en geen gezwets over wellis niets spelletjes.
Dankjewel Kju!
Kju schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:19:
Als je aantoonbaar aan het urencriterium voldoet mag je jezelf aanmerken als ondernemer voor de inkomstenbelasting, je moet je dan inschrijven bij de KVK (tenzij je een vrij beroep hebt) en een BTW-nummer aanvragen. Winst uit onderneming is fiscaal altijd voordeliger dan resultaat uit overige werkzaamheden. Hoewel je het wel summier omschrijft vermoed ik niet dat het hier een box 3 activiteit betreft. Het is daarom aan te raden om minimaal een resultatenrekening op te maken en een administratie aan te leggen. Als je vind dat je als ondernemer voor de inkomstenbelasting kan kwalificeren (urencriterium) kan je liever gelijk volledig gaan boekhouden en jaarlijks een balans en een resultatenrekening op(laten)stellen.
Omdat je voornamelijk in het buitenland zaken doet kan het zijn dat je voor de BTW vrijgesteld word of dat je, als je de meeste resultaten in het buitenland haalt, niet in aanmerking kan komen voor verrekening van binnenlandse BTW, maar dat is weer een ander verhaal.
Ik zou je aanraden om of een fiscalist of accountant te raadplegen of om gewoon een brief te schrijven aan de Belastingdienst en te proberen om afspraken te maken met een belastinginspecteur (tot een x bedrag is het box 3 en daarna box 1). Als de winst jaarlijks meer dan 90k is zou ik ook eerder gaan denken aan een BV'tje.

• mysterieworld
  • Niet online
Ja, dat is heel interessant. Als het als belegging wordt gezien is het volgens mij super weinig belasting.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:51:
[...]

Inderdaad, zou een leuke zijn om te zien hoe de belastingdienst hierop zou reageren. Of ze het als echt vermogen zouden aanmerken en hierover belasting gaan heffen of dat ze het fictieve vermogen niet erkennen en er vrijstelling voor geven. Ik denk dat het als echt vermogen aangemerkt zal worden zodra nog niet bekend is wat de uitkomst is. Als later blijkt dat het toch een scam was dan zal je je aangifte kunnen wijzigen en de belasting weer terug krijgen. Moet je eerst wel boven de 21K eigen vermogen uitkomen natuurlijk.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:13:

Men heeft alleen die 25% voordeel aan traffic kosten wanneer mensen hun frontline uitbreiden, er is niets in de diepte.
Dit is dus altijd 25% hoeveel geld je ook "hebt"?
Zo ja,dan moet er toch een belletje gaan rinkelen...

*verwacht binnekort een topic "Help,opgelicht en al mijn geld kwijt"

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• mysterieworld
  • Niet online
Ik hoef geen piramidespel te verkopen, omdat ik het niet heb.

Dus fout gedacht.

Maar ok, om even duidelijk te zijn voor iedereen.

Ik zoek geen mensen online voor mij winst op te krikken.
Ik kwam hier alleen om belasting advies te plegen.
timag schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:49:
[...]

Kreet 1 uit het handboek "Hoe verkoop ik een piramidespel" in het hoofdstuk "Omgaan met kritische reacties"...

[...]

|:(

[ Voor 19% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 17:28 ]

• mysterieworld
  • Niet online
Het is op basis van de indruk dat advertenties achter laat voor mensen,

bedrijven geven geld uit aan banners broker advertentie diensten, banners broker zorg er voor dat hun advertenties op de juiste websites komen.

Denk bijvoorbeeld aan coca cola, ze geven bijvoorbeeld Banners broker de opdracht om hun advertentie wereldwijd op de juiste websites te zetten.

De mensen investeren in collectief hosting ruimte en traffic data.
Ze krijgen daarvoor panels terug, deze panels staan gelijk aan de aantal mensen die de advertenties zullen zien op internet, die bedrijven hadden upload naar banners broker.

Dat ze er op klikken of niet, is niet relevant,. Het is puur de indruk die men achter laat of naams bekendheid.

Door dat banners broker geen eigen geld hoeft uit te geven om dit te realiseren, belonen ze de mensen hiervoor zodat ze hun geld terug kunnen genereren.

Door dat de prijzen lagen zijn voor bedrijven deze professionele diensten aan te bieden, kan dit bedrijf concurreren met google, yahoo en nog andere bedrijven.

Dus wat is daar verkeerd en onbegrijpelijk aan?

Het is gewoon een oprecht en mooi systeem wat hun ontwikkeld hebben, die bedrijven helpt maar ook gewone mensen de kans geeft om er geld mee te verdienen.

Zelfs klein bedrijven gebruiken banners broker diensten.

[ Voor 35% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 17:50 ]

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-11 20:24
je wilt het niet zien, omdat je er nu geld mee verdient. Maar ik moet de mensen hier op het forum wel gelijk geven.

Ik hoop voor jou dat je er op tijd uitstapt, want anders ga je niet echt met een TV eindigen.

Lees je anders eens in op bernie madoff, die was ook zo'n briljante beursmakelaar :)

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:37:
Het is op basis van de indruk dat advertenties achter laten voor mensen,

bedrijven geven geld uit aan banners broker, banners broker zorg er voor dat hun advertenties op de juiste websites komen.

Denk bijvoorbeeld aan coca cola, ze geven Banners broker de opdracht om hun advertentie wereldwijd op de juiste websites te zetten.

De mensen investeren in collectief hosting ruimte en traffic data.
Ze krijgen daarvoor panels terug, deze panels staan gelijk aan de aantal mensen die de advertenties zullen zien op internet, die bedrijven hadden upload naar banners broker.

Dat ze er op klikken of niet, is niet revalant. Het is puur de indruk die men achter laat.

Door dat banners broker geen eigen geld hoeft uit te geven om dit te realiseren, belonen ze de mensen hiervoor zodat ze hun geld terug kunnen genereren.

[...]
Omdat ik (persoonlijk) absoluut niet begijp hoe dat bedrijf daar een cashflow aan overhoudt om zelf rendabel te blijven en bovendien ook nog eens jou kan uitbetalen als "virtueel onroerend goed".

Om een fysiek voorbeeld te geven, het lijkt als of je geld gaat betalen, om een uithangbord in je voortuin te zetten. De firma aan wie je geld betaald zegt "LEUK! Ik verdien hier geld aan, kijk eens hoeveel! Hier krijg je een beetje van. Als je nog mensen overhaalt om borden in hun voortuin te zetten, krijg je wat meer geld."
Hoe kun je die partij serieus nemen, als je niet eens weet of die borden effectief zelfs geld opleveren?

Simpel gesteld, ik weet het, maar het klopt gewoon niet, of ik snap het niet. Niemand snapt het en dat geeft de indruk dat die kerels niet echt transparant zijn en rookgordijnen opgooien.

Je schrijfstijl is helaas chaotisch, daar mag ik je niet op beoordelen, maar ik gok dat je nog vrij jong bent en dat maakt jou een makkelijk doelwit voor ponzi schemes. In dit soort zaken gaat zich dat pas dagen als het te laat is. Dat is waar veel collega tweaker je voor proberen te waarschuwen: get out of it while you still can.

• Sissors
  • Niet online
Heb je dan al weleens zon bannersbroker banner gezien in het wild? (Oftewel je coca-cola banner die via BB mogelijk is gemaakt?) Ik niet...

Anyway wat er onbegrijpelijk aan is, is dat als ze hun beloftes waar zouden maken, ze het honderdvoudige aan 'investeerders' aan het betalen zijn als wat ze zouden moeten betalen aan een bank/echte investeerder. Waarom precies zouden ze dat doen.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Het is gewoon een oprecht en mooi systeem wat hun ontwikkeld hebben, die bedrijven helpt maar ook gewone mensen de kans geeft om er geld mee te verdienen.
Maar je moet wel 25% traffickosten betalen?
Die bedrijven zijn er inderdaad om geld te verdienen,voor hun zelf.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Renquin
Denk bijvoorbeeld aan coca cola, ze geven bijvoorbeeld Banners broker de opdracht om hun advertentie wereldwijd op de juiste websites te zetten.
Heb jij enig idee hoe streng het beleid van bedrijven als Coca Cola is qua advertentieselectie?
Die gaan echt niet zomaar een bedrijfje wat totaal niet bekend is promotie voor hen laten maken. :F

Want a cookie?!

• mysterieworld
  • Niet online
men haalt in elke panel 75%, dit wordt niet garandeert. Maar wordt tot heden nog steeds altijd gedaan.

men kan 100% eruit halen door mensen in de frontline een aantal panels te laten starten.

2 panels van de zelfde waarde, staat gelijk aan 1 credit panel die je mag starten zonder 25% traffic kosten.
Dat houd in dat je huidige panel die je in je account hebt staan, kunt starten zonder er traffic in te stopen.

traffic worden met traffic packs verkocht, 50$ staat voor 100.000 traffic (oftewel mensen die wereldwijd advertenties op websites bekijken)

voor een yellow panel, dien je 5.000 mensen te reserveren, zodat het geld gaat genereren
effectief gezien is dat 25% van de wins die je uit de panels haalt.

Natuurlijk is het handig om zoveel mogelijk panels te starten zodat je 100.000 traffic eruit hebt.
Dit vereist ook een beetje calculeren, ik heb hiervoor een excel bestand voor gemaakt.

Dus nee, ik snap jou gedachte niet dat hun zelf alleen geldt willen verdienen.

Inderdaad mij berichten opbouw is niet geweldig, omdat ik niet goed in taalkunde ben.
Maar dat houd niet in dat ik jong of niet intelligent genoeg ben om te weten waarover ik het heb.
Kez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:54:
[...]

Maar je moet wel 25% traffickosten betalen?
Die bedrijven zijn er inderdaad om geld te verdienen,voor hun zelf.

[ Voor 20% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 18:02 ]

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:58:
Dus nee, ik snap jou gedachte niet dat hun zelf alleen geldt willen verdienen.
[...]
Hierdoor:
Maar ik moet nu 300$ reserveren voor traffic kosten die ik nodig heb om de panels opnieuw te starten (dat is effectief gezien 25%), de rest wat binne nu 2 weken erbij komt kan ik in feiten vanaf halen.

En jij vind 25% kosten normaal?
Misschien verdien je nu wat geld(heb je overigens al winst of heb je je inleg nog niet eruit?) maar dat is alleen om je meer te laten investeren,wat blijkbaar ook lukt.
Die 300$ ben je sowieso al weer kwijt.

• mysterieworld
  • Niet online
De clue is om zoveel mogelijk te investeren met bestaande geld wat je genereert.
En tot een bepaalde hoogte van 75% eruit halen en de rest laten staan voor traffic, zodat je al je panels weer kunt laten lopen.

Uit eindelijk kun je veel meer uit halen dan dat je ingelegd had.

Ik ben begonnen met een business start pakket, dit kost 155$
Maar ik heb het later nog op tijd geüpgraded naar Professional start pakket van 415$

De starters pakket, heb je nodig om er mee te beginnen. Deze kun je eenmalig kopen.
Deze laat je lopen, en uit eindelijk krijg je 200% terug van je inleg (dit is wederom niet garandeert maar wordt wel gedaan)

Daarnaast moet men rekening houden met de matrix opbouw, de matrix bepaald hoeveel panels je kunt starten.
Men krijgt voor elke panel , 2 panels die je kunt starten in de lagere panels waarde.

Als voorbeeld: 1 zwarten = 2 roden = 4 groenen = 8 blauwen = 16 paarsen = 32 gelen.

Je kunt in begin van iedere kleur, 5 starten, zwart is een uitzondering.
Daarnaast moet je aan de matrix houden, om panels te laten draaien.

De voordeel is dat in starters pakketten geen traffic hoeft te betalen, dus kun je alvast waarde opbouwen in je eigen account om later weer geld te kunnen generen

Inmiddels had ik al 766 + vandaag 100$ eruit gehaad, dus vertel mij eerlijk of ik nu wins had gemaakt ja of nee?
Kez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:02:
[...]

Hierdoor:

[...]

En jij vind 25% kosten normaal?
Misschien verdien je nu wat geld(heb je overigens al winst of heb je je inleg nog niet eruit?) maar dat is alleen om je meer te laten investeren,wat blijkbaar ook lukt.
Die 300$ ben je sowieso al weer kwijt.

[ Voor 36% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 18:15 ]

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:06:
Ik ben begonnne met een business start pakket, dit kost 155$
Maar ik heb het later nog op tijd geupgrade naar Professional start pakket van 415$

Inmiddels heb ik al 766 + vandaag 100$ eruit gehaad, dus vertel mij eerlijk of ik nu wins had gemaakt ja of nee?

[...]
Nee,met die 300$ investering erbij sta je op een verlies :+

• sverzijl
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:06:
De clue is om zoveel mogelijk te inversteren met bestaande geld wat je genereert.
En tot een bepaalde hoogte van 75% eruit halen en de rest laten staan voor traffic, zodat je al je panels weer kunt laten lopen.

Uit eindelijk kun je veel meer uit halen dan dat je ingelegd had.

Ik ben begonnne met een business start pakket, dit kost 155$
Maar ik heb het later nog op tijd geupgrade naar Professional start pakket van 415$

Inmiddels heb ik al 766 + vandaag 100$ eruit gehaad, dus vertel mij eerlijk of ik nu wins had gemaakt ja of nee?

[...]
Je zit dus nu nog in de fase waarin je lekker gemaakt wordt. Zolang je geen extra geld in gaat leggen nu is er niets aan de hand. Maar laat je niet overhalen om nu ineens een grote investering te doen ('want je hebt het er zo weer uit!'). Dat is namelijk de val van veel Ponzi schemes. In 1e instantie is alles honky dory, ze laten je zien/beleven hoe makkelijk het is om snel winst te maken. Totdat je steeds grotere bedragen in gaat leggen en ineens het kaartenhuis vroeg of laat (meestal binnen een jaar of 2) omvalt.

Heb je er zelf een verklaring voor hoe ze binnen een x-aantal weken voor jou al een 75% 'winst' genereren ? Dit kan namelijk geen enkel bedrijf ter wereld voor langere tijd volhouden. Of interesseert dat je niet zolang het maar op je account-overzicht staat ?

• mysterieworld
  • Niet online
Dat klopt, maar wat je niet weet dat ik al meer panels had aangekocht.

Dat rechtvaardige de 300$ aan traffic kosten per maand.
Ik heb in middels een zwart panel van 2450$ ( ik bouw langzaam traffic op zodat ik de panel kan laten starten, op de achter grond loopt die al omdat ik het gelockt had. Maar om geld uit eindelijk eruit te halen moet ik traffic erin stoppen.)

De reden is , dat zoals ik al zij dat traffic packes een maandelijke aangelegenheid is die je op tijd moet betalen. Dus je dient zoals ik al zei een beetje caculeren hoeveel je eruit kunt halen en hoeveel traffic kosten je moet reserveren.

Dit is waarschijnelijk niet te geloven, maar ik heb die zwarte panel van iemand kado gekregen die ik mee gechat had op internet. Deze had een eigen bedrijf, en na wat geklets wilde hij me helpen met een kado. Dus daar ben ik ook erg blij om.

Alle BB gebruikers , kunnen panels en starters pakketen tot op heden transferen naar een gebruiker.
Dus dat is wel handig.

Zo kan ik met me vrienden handelen, als hij een paarse panel nodig heeft... Geeft hij me 3 gelen en hij krijgt een paarse terug van me.
Kez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:10:
[...]

Nee,met die 300$ investering erbij sta je op een verlies :+

[ Voor 31% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 18:23 ]

• sverzijl
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:17:

Dit is waarschijnelijk niet te geleven, maar ik heb die panel van iemand kado gekregen die ik mee gechat had op internet.
Dat kan ik zelfs heel goed geloven :) Past precies binnen het plaatje/idee wat ik er van heb.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

En nu is het in 1x per maand?
En wat als het eventjes wat minder gaat,dan mag je het zelf betalen.
Dit is waarschijnelijk niet te geleven, maar ik heb die panel van iemand kado gekregen die ik mee gechat had op internet.
Dit is ook waarschijnlijk niet te geloven maar ik heb meer het idee dat je hier mensen probeert te werven dan belastingtechnische info te vergaren :+

• mysterieworld
  • Niet online
Dan kun je de traffic packs annuleren,

dit heeft wel als gevolg dat je 6 maanden geen traffic packs meer mag kopen.
Dus moet men wel genoeg geld erin laten zodat je kan voldoen aan de traffic.

Dus ja een vergissing in aantal is dus best minder, want dan moet je 6 maanden wachten als je de traffic packs annuleert. Of je moet kijken of je panels erop af kunt stellen door dat je panel aankoopt uit geld die in je account hebt of geld die van je credit card of bankrekening afhaalt.

Je kunt wel de huidige traffic die je nog bezit nog gebruiken, want die spaar je elke keer op. Die blijven ten alle tijden voor je tot dat je inzet op panels.

En nee ik probeer helemaal geen mensen te werven, anders zou ik de tropic groot starten met: begin nu met banners broker!!!!!!
Kez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:20:
[...]

En nu is het in 1x per maand?
En wat als het eventjes wat minder gaat,dan mag je het zelf betalen.

[...]

Dit is ook waarschijnlijk niet te geloven maar ik heb meer het idee dat je hier mensen probeert te werven dan belastingtechnische info te vergaren :+

[ Voor 14% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 18:30 ]

• DiedX
Dus de management-samenvatting is dat je permanent geld er in moet stoppen om geld eruit te halen?

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Kerel,ik snap er geen snars meer van.

Hierbij is Stiften nog makkelijk.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VImzx4as1sc]

Verwijderd

Ik heb in middels een zwart panel van 2450$ ( ik bouw langzaam traffic op zodat ik de panel kan laten starten, op de achter grond loopt die al omdat ik het gelockt had. Maar om geld uit eindelijk eruit te halen moet ik traffic erin stoppen.)

De reden is , dat zoals ik al zij dat traffic packes een maandelijke aangelegenheid is die je op tijd moet betalen. Dus je dient zoals ik al zei een beetje caculeren hoeveel je eruit kunt halen en hoeveel traffic kosten je moet reserveren.

Dit is waarschijnelijk niet te geloven, maar ik heb die zwarte panel van iemand kado gekregen die ik mee gechat had op internet. Deze had een eigen bedrijf, en na wat geklets wilde hij me helpen met een kado. Dus daar ben ik ook erg blij om.

Alle BB gebruikers , kunnen panels en starters pakketen tot op heden transferen naar een gebruiker.
Dus dat is wel handig.

[...]
Dus het feit dat je je nieuwe pc en plasma scherm te koop aan bied gisteren met als text dat je dringend geld nodig hebt staat hier los van:

http://tweakers.net/aanbod/cat/user/90992

Wat ik al aangaf in mijn vorige post (die je compleet negeerd, maar dat had ik ook wel verwacht), het is nu nog niet te laat. En ja ik weet dat ik nu als een Jehova's getuige klink (no offence), maar ik heb al eerder met dit bijltje gehakt.

Ik moet je wel geven dat je "ballz" hebt dat je dit alles hier op tweakers post daar dit veelal gevuld is met zeeeeer kritische mensen die graag extreem dingen doorlichten ;)

Je zal hoogst waarschijnlijk dit ook ignoren, maar dat maakt mij niet zo veel uit daar ik je niet persoonlijk ken. Wat ik wel erg vind is als er andere mensen in betrokken worden (meestal niets vermoedende familie leden of vrienden.

• mysterieworld
  • Niet online
niet perse.

Je kunt je account onderhouden zonder inleg van geld, en daar heb je echt helemaal geen persoon voor nodig.

Men betaal alleen traffic om de panels elke keer te laten lopen (afhankelijk van de matrix), deze traffic packs kun je ook weer annuleren.

Je investeert wel eerst voor dat je geld überhaupt eruit kunt halen.
Hoe meer panels je hebt in waarde. Hoe sneller en meer geld dat je kun generen met alle panels.
Om uit eindelijk geld elke keer te kunnen generen, heb je dus traffic packs nodig of inschrijvingen van je frontline die op hun beurt weer panels starten.

Een volledige matrix bestaat uit een zwarten, wanneer men blijft door gaan BB kom je automatische wel bij een zwarte panel uit, deze dien men nodig te hebben om al je panels 1 keer te laten lopen weer. (tenzij dat je inschrijven hebt in de frontline)

Banners broker is bezig met een super starters pakket van meer dan 10.000$
Dit houd misschien ook in dat er een nieuwe bij panel komt, die 3 keer duurder is dan de zwarte.
DiedX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:29:
Dus de management-samenvatting is dat je permanent geld er in moet stoppen om geld eruit te halen?

[ Voor 8% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 18:38 ]

• DiedX
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:35:
niet perse.

Men betaal alleen traffic om de panels elke keer te laten lopen (afhankelijk van de matrix), deze traffic packs kun je ook weer annuleren.
[...]
Doe mij die blauwe pil maar. Dus om traffic op te panelen te laten lopen steek je dus geld erin?

• mysterieworld
  • Niet online
Dat is als je het slim doet om alleen geld uit je account die je genereert had.

effectief gezien stop je in elke panel 25% van de wins, dit houd in als je een gele panel hebt die 10$ aan waarde is, betaal 2,5$ aan traffic om hem te laten lopen.

Men hoeft geen traffic nodig te hebben als men registraties doet voor een frontline.
Als mensen onder je 2 panels starten van de zelfde waarde, mag je er 1 gratis starten.
Maar nogmaals, dit geld alleen voor de frontline en niet verder.
DiedX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:37:
[...]

Doe mij die blauwe pil maar. Dus om traffic op te panelen te laten lopen steek je dus geld erin?

• mysterieworld
  • Niet online
Nou dit is wel grappig, moet ik zeggen.

Maarja zo kun je het wel zien als je het niet begrijpt.
Een beetje komedie mag er wel wezen.
Kez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:29:
Kerel,ik snap er geen snars meer van.

Hierbij is Stiften nog makkelijk.
[video]

Verwijderd

mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:35:

Banners broker is bezig met een super starters pakket van meer dan 10.000$
Dit houd misschien ook in dat er een nieuwe bij panel komt, die 3 keer duurder is dan de zwarte.

[...]
Jottum! |:( 8)7

Nog meer geld dat een "overgehaalde" starter kan investeren, maar wat hij niet kan cancellen (zie de verschillende hits als je hier op googled).

Het ding is iedereen kent het wel dat als hij of zij een verkeerde uitgave doet je het later voor jezelf probeerd te recht vaardiggen. ;)

Verwijderd

mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:40:
Als mensen onder je 2 panels starten van de zelfde waarde, mag je er 1 gratis starten.
Maar nogmaals, dit geld alleen voor de frontline en niet verder.

[...]
Sorry als we aan je beslissing twijfelde, dit is inderdaad geen piramide spel. |:(

• mysterieworld
  • Niet online
Niemand verplicht je om zo iets te kopen.

De starters pakket is eenmalige aanbesteding, de eind resultaat is het zelfde.

Het enige voordeel is dat je geen traffic hoeft te betalen voor 2 cyclussen.
Dat heeft tot gevolg dat je sneller waarde kunt opbouwen als je met een duurdere begint.

Of dat je eenmalig wilt investeren en nooit meer, kun je sowieso de inleg tot 200% verdubbelen (zoals gezegd banners broker garandeert het niet, het tot heden nog steeds gebeurt)

Mensen dienen alleen te starten met een starters pakket wat ze daadwerkelijk kunnen betalen en kunnen missen, niemand verteld jou dat je een duurdere moet nemen.

Het kost tijd en wat aandacht, maar het brengt wel meer wins dan dat je geld op de bank laat staan.

Verder denk ik dat de 10.000 pakket meer voor rijken mensen weg gelegd zijn of mensen die hun spaar geld willen gebruiken voor BB.

Ik zelf zou dit ook niet kunnen opbrengen, maar gelukkig heb je ook lage instap pakketen.

Verder is er op dit moment een actie bij BB over de 10,000$ pakket, mensen die een naam verzinnen voor het nieuwe waarde pakket, kunnen gratis een pakket van BB krijgen, natuurlijk alleen wanneer BB jou verzonne naam kiest. Dus als jij een naam weet en je wilt gratis beginnen er mee, zou ik gratis registeren en een naam verzinnen voor het pakket. Simple like that, maar denk er aan dat het iedereen moment afgelopen is de actie.

Denk er ook aan, als je iets krijgt is het alleen panel waarde.

Dus moet je eerst de panels laten aflopen voor dat je het geld eruit kunt halen. (hiervoor hoef je geen traffic te betalen)

ABOUT THE CONTEST:
We've got a new package here at Banners Broker, and it's our biggest one yet at over $10,000 - but we need your help. It needs a name! If you can come up with one, enter your suggestion in the form below, along with an explanation as to how you came up with it. Your inspiration, your story, tell us and you could win the surprise prize

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:48:
[...]

Jottum! |:( 8)7

Nog meer geld dat een "overgehaalde" starter kan investeren, maar wat hij niet kan cancellen (zie de verschillende hits als je hier op googled).

Het ding is iedereen kent het wel dat als hij of zij een verkeerde uitgave doet je het later voor jezelf probeerd te recht vaardiggen. ;)

[ Voor 48% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 19:10 ]

Verwijderd

I give up you win.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dit gaat zo gigantisch klappen op den duur: Wikipedia: Ponzifraude

En sorry dat ik het zeg, maar dit ruikt topic aan alle kanten als een (niet zo heel best verkapt) wervingstopic.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• mysterieworld
  • Niet online
Dat staat inderdaad helemaal lost van, ik had al eerder geld problemen voor tijdelijk. Maar dat zijn hele andere redens voor.

Dus nee ik hoef me niet te verantwoorden hier voor, en vooral niet om iets wat helemaal niets met BB te maken heeft.

En als je het echt wilt weten, dat is de reden waarom ik een zwarte panel kreeg omdat ik mij probleem situatie had uitgelegd.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:33:
[...]

Dus het feit dat je je nieuwe pc en plasma scherm te koop aan bied gisteren met als text dat je dringend geld nodig hebt staat hier los van:

http://tweakers.net/aanbod/cat/user/90992

Wat ik al aangaf in mijn vorige post (die je compleet negeerd, maar dat had ik ook wel verwacht), het is nu nog niet te laat. En ja ik weet dat ik nu als een Jehova's getuige klink (no offence), maar ik heb al eerder met dit bijltje gehakt.

Ik moet je wel geven dat je "ballz" hebt dat je dit alles hier op tweakers post daar dit veelal gevuld is met zeeeeer kritische mensen die graag extreem dingen doorlichten ;)

Je zal hoogst waarschijnlijk dit ook ignoren, maar dat maakt mij niet zo veel uit daar ik je niet persoonlijk ken. Wat ik wel erg vind is als er andere mensen in betrokken worden (meestal niets vermoedende familie leden of vrienden.

[ Voor 5% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 19:17 ]

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

[...]
Niet begrijpen is het woord niet.
Ik denk dat heel veel mensen het heel goed begrijpen: het is oplichterij.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

• Renquin
^ wat hij zegt.

Tegen dat betonnen bord valt niet te praten :)

Want a cookie?!

• mysterieworld
  • Niet online
Als jullie denken dat het oplichting is en nep en weet ik veel, prima go ahead.

Ik vroeg ook niet of jullie me geloven of niet, het boeit me echt geen reet, snap je? geen R.E.E.T

Ik was alleen veelste goed om mijn tijd en moeite aan jullie te besteden wat BB is en hoe het werkt, omdat iedereen het wilde weten.

En sowieso zoals ik al zei, ik ben eigenlijk helemaal hier niet om uit te leggen hoe het werkt.

Verder, heb ik genoeg uitleg geven. Wat je er mee doet moet je zelf weten, iedereen die wilt mee doen hou ik niet tegen.

Maar zoals ik al zei ik heb jullie ECHT helemaal niet nodig voor mij verdiensten te generen

Maar ik gun het wel aan iedereen die eindelijk serieus geld wilt verdienen dan via inderdaad oplicht websites, (waarover de meeste hadden gehad) ik ook ervaring mee had.

Ik had al 200$ verloren aan zulke oplicht praktijken waarmee ik nooit meer aan mee ga doen.

En ja, alles is een risico, morgen kan bijvoorbeeld jullie werk stoppen, of kan je eruit gegooit worden.
Deze risico's blijven altijd in het leven, en er zijn inderdaad ook echt mensen die graag andere oplichten.

Maar ik kan met goede geweten mede delen dat BB oprechtig bedrijf is,wat jullie ook mogen zeggen.
Het ziet er allemaal ingewikkeld uit, maar dat is met alles zo wanneer je iets nieuws begind.

Dus ja ik had me antwoord hier gekregen betref belastingtechnisch, en daar ben ik zeer erg dankbaar voor.
Ik wens jullie een fijne dag toe!
qadn schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:15:
[...]

Niet begrijpen is het woord niet.
Ik denk dat heel veel mensen het heel goed begrijpen: het is oplichterij.

[ Voor 63% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 19:31 ]

Verwijderd

mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:18:

Als jullie denken dat het oplichting is en nep en weet ik veel, prima go ahead.

Ik had al 200$ verloren aan zulke oplicht praktijken waarmee ik nooit meer aan mee ga doen.

Ik wens jullie een fijne dag toe!

[...]
This made my day..... Samtax mompelt iets van *steen* |:(

ps. Lees de door mij vet gedrukte zin nog eens goed door ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 19:33 ]

• thijszor
  • Laatst online: 19-03 21:48
''Een volledige matrix bestaat uit een zwarten, wanneer men blijft door gaan BB kom je automatische wel bij een zwarte panel uit, deze dien men nodig te hebben om al je panels 1 keer te laten lopen weer. (tenzij dat je inschrijven hebt in de frontline)'
wait wat? je moet dus minimaal een keer een 'zwarte panel' kopen a 2000+ dollar om alles weer te 'activeren'?
'En als je het echt wilt weten, dat is de reden waarom ik een zwarte panel kreeg omdat ik mij probleem situatie had uitgelegd.'
Ah, wat ben jij een mazzelpik! jij niet!

:z :F

offtopic:
mag duidelijk zijn dat dit wel een wervingstopic geworden is denk ik...

• mysterieworld
  • Niet online
uitzondering voor jou:

Nee je moet het niet, als je mensen in je frontline hebt waar je genoegen mee neemt. Kun je de lage panel waardes weer starten. (waarneer hun 2 panels start van de zelfde waarde, kun jij 1 gratis starten van de zelfde waard en de limiet word met 1 eenmalig verhoogd)

(elke kleur panel wordt met 3 voudigen waarde verdubbeld)

Als men combinatie wilt of geen inschrijvingen heeft, kom je bij de zwarte panel automatische uit na dat alle andere panels 5 keer zijn gestart, deze zwarte panel kun je aankopen met je winst of met geld dat je extra investeert vanuit creditcard of bankrekening.

Van elke 5 panel limit die je start, kun je voor de lage panels weer 2 extra starten.
Dit houd in dat het meer zijn dan 5 die je kunt starten uit eindelijk. Na dat je dat allemaal hebt opgemaakt, heb je genoeg winst gemaakt om een zwarte panel te kopen, zelfs genoeg voor meerdere panels. Maar dat is uiteindelijk je eigen keuze

DIt houd in (inschrijvingen achterwegen houden) dat je een volledige matrix 1 keer kunt starten, dit heeft een totale cyclus van 6 a 7 maanden. De lage panels zijn ieder klaar, de zwarte is de laaste panel die afloopt.

Je kunt onbeperkte matrixen van zwarte panels opstellen.
thijszor schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:36:
[...]

wait wat? je moet dus minimaal een keer een 'zwarte panel' kopen a 2000+ dollar om alles weer te 'activeren'?

[...]

offtopic:

[ Voor 15% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 19:50 ]

• Roenie
  • Niet online
mysterieworld schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:52:....Maar als mensen op deze website hun hart op de juiste plaats hebben, dan zullen ze mij wel de eer geven aangezien dat ik de informatie openbaar maakte op tweakers
Aap en mouw?
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:48:
...Het ding is iedereen kent het wel dat als hij of zij een verkeerde uitgave doet je het later voor jezelf probeerd te recht vaardiggen.
Cognitive dissonance?
mysterieworld schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:45:...Maarja zo kun je het wel zien als je het niet begrijpt...
Hoewel dit een standaardreactie is bij kritiek, moet ik zeggen dat ik er inderdaad niets van snap. Ik dacht altijd dat ik niet dom was, maar ik begrijp er he-le-maal niets van. Het is mij veel te ingewikkeld....of is dat bewust zo? En ik begrijp ook niet dat je er geld in stopt, maar dat terzijde.

Hoeveel heb je nu betaald en hoeveel heb je nu werkelijk teruggekregen. Dus niet op papier/scherm, maar werkelijk in handen.

offtopic:
Je kunt berichten waar je iop reageert beter bovenaan je posting quoten. Dat leest makkelijker. Ook kun je meerdere reacties beter in een posting zetten dan iedere keer een nieuwe te maken

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:14

Stewie!

Keen must die!

Zodra je de winst op jouw rekening hebt staan kan je de winsten, in euro, gewoon opgeven bij de IB.

Maar zo te lezen hebben ze een heleboel regels waaraan je moet voldoen met bijstortingen voordat je het geld terug kan krijgen. Extra panels, vreemde kleurtjes, traffic verplicht kopen. Vind je dat niet vreemd mysterieworld? Of vind je de magie wel leuk van het oplopende saldo?

Je moet niet zoveel waarde hechten aan wat je een "legaal officieel bedrijf " noemt. Dat regel je voor twee tientjes daar online.

Weet je hoe online advertenties echt werken?
Een adverteerder zoekt een verkoper met voldoende websites in zijn portfolio. Vervolgens kiest hij de websites uit waarop zijn advertentie moet staan en dan bepalen ze een prijs hiervoor. Elke maand netjes betalen en vervolgens betaald de verkoper de webmasters ieder hun deel.
Het bedrijf waar over gepraat wordt krijgt bakken met geld binnen, maar waarvoor? De webmasters worden niet vooruit betaald. De adverteerder wilt eerst bannerviews en kliks zien voordat hij betaald. Waarvoor zijn die vooruitbetalingen die jij doet dan? Dat je hun businessmodel niet kent is niet normaal. Dat moet je voor jezelf niet gooien op magie of een slim idee van een spannend officieel legaal bedrijf. Elk slim idee, goede strategie, is bekend en daar wordt nog voldoende op verdiend terwijl de klant, investeerder, bank dit begrijpt.

Google Adwords werkt niet met rode en zwarte en gele panels die je verplicht trapsgewijs moet kopen. Ze werken ook niet met vooruitbetalingen. Heel simpel. Adverteerder betaald, verkoper pakt XX% marge, webmaster ontvangt.

Ook eerder gezegd: rente bij de bank. In de VS betaal je 2% rente op de lening. Per jaar. Waarom zouden ze hier dan tientallen procenten betalen?

[ Voor 60% gewijzigd door Stewie! op 26-07-2012 19:56 ]

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:13
thijszor schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:36:
[...]

[...]

offtopic:
Volgens mij is dat niet helemaal waar, het is alleen zo dat je weer meer goedkopere panelen kan kopen als je een zwart paneel heb gekocht. Op die manier kan je dus weer meer investeren in ook goedkopere "campagnes". Ik ga er vanuit dat ze je op deze manier proberen over te halen om ook in de duurdere banner campagnes te investeren.

Volgens mij is het idee als volgt:
1. Je investeert in het bedrijf waardoor bannerbrokers hun netwerk/resources kunnen uitbreiden en dus meer klanten binnen kunnen halen en dus meer campagnes kunnen draaien.
2. Over je investering in de zogenaamde campagnes verdien je een bepaalde rente (zeg maar de winst marge van het product) waarvan een gedeelte wordt in gehouden als marge voor bannerbrokers en een gedeelte van de marge wordt uitgekeerd aan de investeerder welke de keuze kan maken om dit opnieuw te investeren of uitbetaald te krijgen. Wil je het uitbetaald krijgen dan wordt er nog een bepaald percentage ingehouden om je aan te moedigen te blijven investeren in het bedrijf.
3. De ROI op een bepaalde investering wordt bepaald door de traffic die is gegenereerd op een bepaalde banner. De kleuren staan voor het type banner een zwarte zou bijvoorbeeld een banner op een high traffic website kunnen zijn.

• Shamalamadindon
U beseft dat op hetzelfde adres als Banner Brokers (adres waarmee het domein is geregistreerd) een "Reiki Center", een Sex webwinkel en een woekeraar zitten toch?

• mysterieworld
  • Niet online
je zit erg warm, alleen is de beperking niet bij het kopen van panels. Van elke panel kleur mag je oneindig veel kopen. Maar om ze geld te laten generen heb je traffic nodig, en is de aantal panel die je mag starten gelimiteerd via een matrix plan, wanneer je er mee begint mag je van elke panel zoals ik al zei 5 starten. (zwart is een uitzondering)

Na dat je dat bewijze van spreken 5 limit hebt uitgemolken, heb je genoeg genereert om door te gaan, door dat je een zwarte panel aan koopt.

Daarna volg een vaste matrix en dat is 1 zwarten=2 roden = 4 groenen = 8 blauwen = 16 paarse = 32 gelen
Dit is zoals ik zei alleen te beïnvloeden als je frontline inschrijvingen hebt die zelf ook panels starten.

De kleine waarde panels zijn het snelste, en leveren logisch wijze meer geld op, op korte termijn. (mits je ze kan laten lopen steeds)

Maar inderdaad, ze dwingen bewijze van spreken uit eindelijk tot hoge panels als je geen inschrijvingen hebt of er niet genoegen mee neemt.

Dit heeft als gevolg dat de loop tijd langer duurt en je rekening moet houden met 6 a 7 maanden voor de zwarte panel.

Ik denk dat het iets met de stabiliteit te maken heeft, om de uitgavens van het bedrijf op lange tijd de handhaven en duurzaamheid te garanderen.

Maar het is niet helemaal negatief, wanneer je eenmal bij zwart bent heb je totale vrijheid of je genoegen neemt met de huidige matrix.

Je hebt overigst ook geen lage panels nodig, maar ze helpen je wel om waarde sneller op te bouwen of sneller geld te generen.
Mod_Aap schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:45:
[...]

Volgens mij is dat niet helemaal waar, het is alleen zo dat je weer meer goedkopere panelen kan kopen als je een zwart paneel heb gekocht. Op die manier kan je dus weer meer investeren in ook goedkopere "campagnes". Ik ga er vanuit dat ze je op deze manier proberen over te halen om ook in de duurdere banner campagnes te investeren.

Volgens mij is het idee als volgt:
1. Je investeert in het bedrijf waardoor bannerbrokers hun netwerk/resources kunnen uitbreiden en dus meer klanten binnen kunnen halen en dus meer campagnes kunnen draaien.
2. Over je investering in de zogenaamde campagnes verdien je een bepaalde rente (zeg maar de winst marge van het product) waarvan een gedeelte wordt in gehouden als marge voor bannerbrokers en een gedeelte van de marge wordt uitgekeerd aan de investeerder welke de keuze kan maken om dit opnieuw te investeren of uitbetaald te krijgen. Wil je het uitbetaald krijgen dan wordt er nog een bepaald percentage ingehouden om je aan te moedigen te blijven investeren in het bedrijf.
3. De ROI op een bepaalde investering wordt bepaald door de traffic die is gegenereerd op een bepaalde banner. De kleuren staan voor het type banner een zwarte zou bijvoorbeeld een banner op een high traffic website kunnen zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 20:07 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:14

Stewie!

Keen must die!

Best slim bedacht. Die frontline zijn dus personen die jij weer aanbrengt. Dus je moet mensen aanbrengen om die matrix en panels te beinvloeden? Op die manier dwingen zij je om nieuwe leden aan te brengen om jouw winsten veilig te stellen.

Klopt dat?

• Mod_Aap
En frontline inschrijvingen zijn websites die jouw advertenties plaatsen die dus de daadwerkelijke traffic voor jou ads binnen halen?

Of zijn frontline inschrijvingen andere investeerders die onder jou vallen?

[ Voor 22% gewijzigd door Mod_Aap op 26-07-2012 19:58 ]

• mysterieworld
  • Niet online
Dat is de kracht van het bedrijf,

mensen maken het bedrijf groter, niet hun zelf.

Ze worden daardoor beloond, daar is niets mis mee.
Stewie! schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:57:
Best slim bedacht. Die frontline zijn dus personen die jij weer aanbrengt. Dus je moet mensen aanbrengen om die matrix en panels te beinvloeden? Op die manier dwingen zij je om nieuwe leden aan te brengen om jouw winsten veilig te stellen.

Klopt dat?

[ Voor 5% gewijzigd door mysterieworld op 26-07-2012 20:09 ]

Verwijderd

Stewie! schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:57:

Klopt dat?
Can i get a AMEN Stewie! ;) Dit is nou precies wat ik een paar posts terug al aan gaf. Dat de TS een bord (billboard) voor z'n kop heeft moet ie zelf weten, maar moedwillig je eigen familie en vrienden werven om je eigen winst veilig te stellen is toch wel het meest verwerpelijke wat je kan doen (en de ts had al aangegeven dat hij zijn familie en vrienden had aangebracht).

Wees je er wel bewust van dat als jij hen aan brengt je hun eigenlijk dwingt om precies het zelfde te doen. Meestal resulteerd dit in een familie lid wat :

- door heeft hoe dit eigenlijk nu echt in elkaar steekt (meestal als het al te laat is)
- gewetens problemen krijgt en het niet over zijn/haar hart krijgt om anderen te werven die het zelfde lot zullen begaan (iets waar de TS duidelijk maling aan heeft of hij speeld voor struisvogel op dit moment).

Ik heb even familie en vrienden gebruikt, maar dit wens je niemand toe (zelfs niet vreemden)

• mysterieworld
  • Niet online
frontline zijn mensen die je aansluit, ze inversteren ook in panels, deze panels vertegenwoordige reserveerde advertenties die een groep wilkeurige mensen op de wereld gaan zien op duizende verschillende websites die ze ter beschikbaar hebben van bedrijven en mensen die met hun websites geld willen verdienen.

Het is een grote combinatie van alles.

a.mensen kunnen inversteren om geld te generen
b. bedrijven en mensen kunnen advertentie diensten huren van BB, (als ze hun product willen vertonen op internet)
c. bedrijven en mensen kunnen hun websites ter beschikbaar zetten voor advertenties te plaatsen
Mod_Aap schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:57:
En frontline inschrijvingen zijn websites die jouw advertenties plaatsen die dus de daadwerkelijke traffic voor jou ads binnen halen?

Of zijn frontline inschrijvingen andere investeerders die onder jou vallen?

• Mod_Aap
Maar om wat voor mensen gaat het dan?
  • Investeerders?
  • Leveranciers (Website eigenaars die advertenties plaatsen op hun websites)?
  • Afnemers? (de bedrijven die de advertenties aanvragen)
Of maakt het niet uit wat je aan brengt?
Want een bedrijf is er niet als er alleen investeerders zijn, er moeten ook afnemers zijn (adverteerders) en leveranciers. (websites die de advertenties kunnen plaatsen, het liefst met zo veel mogelijk traffic)

De investeringen voor het draaiende houden van een online advertentie netwerk lijken mij vrij laag, met een paar servertjes die banners kunnen serveren ben je er wel. De uitdaging zit hem in het opbouwen van een netwerk van leveranciers (websites) en afnemers van je dienst. Ik zie nog niet helemaal waarom de focus vooral ligt op het binnen halen van investeerders terwijl de running-costs vrij laag zijn? Zou het niet beter zijn om te belonen naar het aanbrengen van leveranciers en afnemers?

[ Voor 35% gewijzigd door Mod_Aap op 26-07-2012 20:17 ]

• mysterieworld
  • Niet online
alles die je nu opnoemt kan universeel met de diensten van BB.

Je kunt zelf kiezen na de registratie wat voor wens je hebt, of een combinatie van die 3.

Als jij veel bezoekers heb op je website, dan kun je geld verdienen, door dat je website aanbied voor doel gerichten advertenties.

Je kunt dan bij BB registeren en aangeven dat je als eigenaar geld wilt verdienen met je website.
Mod_Aap schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:14:
Maar om wat voor mensen gaat het dan?
  • Investeerders?
  • Website eigenaars die advertenties plaatsen op hun websites?
  • Afnemers? (de bedrijven die de advertenties aanvragen)
Of maakt het niet uit wat je aan brengt?
Want een bedrijf is er niet als er alleen investeerders zijn, er moeten ook afnemers zijn (adverteerders) en leveranciers. (websites die de advertenties kunnen plaatsen, het liefst met zo veel mogelijk traffic)

• Roenie
  • Niet online
Hoeveel heb je nu betaald en hoeveel heb je nu werkelijk teruggekregen? Dus niet op papier/scherm, maar werkelijk in handen?

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:39

Brons

Fail!

De vraag hoe het belastingtechnisch zit is ondertussen al beantwoord of volledig bedolven onder de discussie of het wel of niet een ponzischeme is. Het gaat dus niet meer over de originele vraag. Omdat het topic verder inhoudelijk eigenlijk nergens meer over gaat sluit ik het topic.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.