Niemand verplicht je om zo iets te kopen.
De starters pakket is eenmalige aanbesteding, de eind resultaat is het zelfde.
Het enige voordeel is dat je geen traffic hoeft te betalen voor 2 cyclussen.
Dat heeft tot gevolg dat je sneller waarde kunt opbouwen als je met een duurdere begint.
Of dat je eenmalig wilt investeren en nooit meer, kun je sowieso de inleg tot 200% verdubbelen (zoals gezegd banners broker garandeert het niet, het tot heden nog steeds gebeurt)
Mensen dienen alleen te starten met een starters pakket wat ze daadwerkelijk kunnen betalen en kunnen missen, niemand verteld jou dat je een duurdere moet nemen.
Het kost tijd en wat aandacht, maar het brengt wel meer wins dan dat je geld op de bank laat staan.
Verder denk ik dat de 10.000 pakket meer voor rijken mensen weg gelegd zijn of mensen die hun spaar geld willen gebruiken voor BB.
Ik zelf zou dit ook niet kunnen opbrengen, maar gelukkig heb je ook lage instap pakketen.
Verder is er op dit moment een actie bij BB over de 10,000$ pakket, mensen die een naam verzinnen voor het nieuwe waarde pakket, kunnen gratis een pakket van BB krijgen, natuurlijk alleen wanneer BB jou verzonne naam kiest. Dus als jij een naam weet en je wilt gratis beginnen er mee, zou ik gratis registeren en een naam verzinnen voor het pakket. Simple like that, maar denk er aan dat het iedereen moment afgelopen is de actie.
Denk er ook aan, als je iets krijgt is het alleen panel waarde.
Dus moet je eerst de panels laten aflopen voor dat je het geld eruit kunt halen. (hiervoor hoef je geen traffic te betalen)
ABOUT THE CONTEST:
We've got a new package here at Banners Broker, and it's our biggest one yet at over $10,000 - but we need your help. It needs a name! If you can come up with one, enter your suggestion in the form below, along with an explanation as to how you came up with it. Your inspiration, your story, tell us and you could win the surprise prize
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:48:
[...]
Jottum!
Nog meer geld dat een "overgehaalde" starter kan investeren, maar wat hij niet kan cancellen (zie de verschillende hits als je hier op googled).
Het ding is iedereen kent het wel dat als hij of zij een verkeerde uitgave doet je het later voor jezelf probeerd te recht vaardiggen.

[
Voor 48% gewijzigd door
mysterieworld op 26-07-2012 19:10
]