Toon posts:

Kiezen tussen drie Netgear Routers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik ben opzoek naar een nieuwe router en er zijn keuzes zat.
Nu op het moment beschik over een Linksys BEFW11S4 , geen slechte router maar hij is al vrij oud , dus dacht aan een nieuwe.
Mijn oog is gevallen op Netgear en twijfel tussen drie modellen maar dat heeft ook zijn reden.
De modellen zijn WNDR 3700 , 4000 , en de 4500
Wat mij dwars zit is de printer aansluiting op de USB , ik heb verschillende revieuws gelezen en daar beweren ze dat je geen USB-Printer kan aansluiten op de WNDR 3700 en de 4000 , enkel zou het werken op de 4500. Klopt dit want ik wil de router voor normaal gebruik , wel draadloos maar voor mij lijken de 4000 en de 4500 overbodig , maar omdat die allen een USB aansluiting hebben dacht ideaal voor de een USB-Printer , maar moet ik dan een kleine 160 Euro uitgeven (WNDR4500) zodat ik de printer wel kan gebruiken.
Ben benieuwd naar de reacties.

PS: Ik heb geen interesse in andere merken.

Verwijderd

Op de betreffende product pagina's van Netgear staat inderdaad dat alleen de WNDR4500 USB Printer ondersteunt, de andere 2 modellen doen alleen USB Storage sharing.

Mocht je alsnog voor de 4500 gaan, controleer dan eerst of je USB printer wel wordt ondersteunt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:17:
Hallo allemaal ik ben opzoek naar een nieuwe router en er zijn keuzes zat.
Nu op het moment beschik over een Linksys BEFW11S4 , geen slechte router maar hij is al vrij oud , dus dacht aan een nieuwe.
Mijn oog is gevallen op Netgear en twijfel tussen drie modellen maar dat heeft ook zijn reden.
De modellen zijn WNDR 3700 , 4000 , en de 4500
Wat mij dwars zit is de printer aansluiting op de USB , ik heb verschillende revieuws gelezen en daar beweren ze dat je geen USB-Printer kan aansluiten op de WNDR 3700 en de 4000 , enkel zou het werken op de 4500. Klopt dit want ik wil de router voor normaal gebruik , wel draadloos maar voor mij lijken de 4000 en de 4500 overbodig , maar omdat die allen een USB aansluiting hebben dacht ideaal voor de een USB-Printer , maar moet ik dan een kleine 160 Euro uitgeven (WNDR4500) zodat ik de printer wel kan gebruiken.
Ben benieuwd naar de reacties.

PS: Ik heb geen interesse in andere merken.
Is ouderdom de enige reden om hem te vervangen? Zo ja -> niet doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:28:
[...]

Is ouderdom de enige reden om hem te vervangen? Zo ja -> niet doen ;)
En het beveiligen , surf nog steeds onbeveiligd , en de firmware (BEFW11S4) zou incorupt zijn voor 192.168.1.1. , allemaal nagekeken.
Bedankt voor je reactie

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik weet voldoende , ik ga naar de winkel voor de WNDR 4500 en vraag zeker na de USB optie wat USB-Printer betreft , dank je wel voor de reacties!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hoy , wil nog even toelichten dat de Router is besteld , deze beschikt over 2 x USB (USB1 en USB2).
USB1 is enkel geschikt voor een USB-Printer en USB2 voor een externe HDD of USB-Stick enz.
Dus er zit verschil in de 2 USB's , maar meer weet ik er ook niet van.
Dus altijd goed opletten bij routers met een USB aansluiting als die ook wel USB-Printers ondersteunen zoals dat bij de WNDR3700 en de WNDR4000 NIET het geval is.

Verwijderd

De WNDR3800 doet trouwens ook Printer Sharing over USB.

http://www.netgear.com/landing/en-us/readyshare.aspx
Pagina: 1