Hier een trotse bezitter van de nieuwe Xperia Go yellow ,
vandaag ontvangen gelijk uitgepakt super toestel licht lekker in de hand snel en water dicht(ip67).
Tenminste hij zou waterdicht moeten zijn,dat moesten we natuurlijk testen!
Hop alles ingesteld eindelijk na al dat instellen tijd voor de test (naja test hij zou het gewoon moeten zijn staat er namelijk op)
dus hop naar boven met de camera de binnenkant van het aquarium filmen.
check dubbel check of echt alles dicht zit,
eerste poging ging niet goed hij dacht dat ik de stop knop indrukte.
tweede poging voorzichtig onderwater gaat goed blijft filmen tot dat paar seconde later wat bellen naar boven komen en het scherm begint te knipperen, en vervolgens het toestel uitvalt.
Nu zullen de meeste mensen denken wie filmt de binnenkant van zijn aquarium met een splinter nieuwe smartphone, nou ja ik dus .
Ik heb bewust gekozen voor deze telephone omdat die Robuuster zou moeten zijn (ip67=stofdicht en waterbestendig tenminste een half uur op 1 meter diepte).
Nu de vraag of andere mensen het zelfde of soortgelijk probleem hebben
Heb helaas niks van wat ik gefilmd heb dit staat opgeslagen op de telefoon
vandaag ontvangen gelijk uitgepakt super toestel licht lekker in de hand snel en water dicht(ip67).
Tenminste hij zou waterdicht moeten zijn,dat moesten we natuurlijk testen!
Hop alles ingesteld eindelijk na al dat instellen tijd voor de test (naja test hij zou het gewoon moeten zijn staat er namelijk op)
dus hop naar boven met de camera de binnenkant van het aquarium filmen.
check dubbel check of echt alles dicht zit,
eerste poging ging niet goed hij dacht dat ik de stop knop indrukte.
tweede poging voorzichtig onderwater gaat goed blijft filmen tot dat paar seconde later wat bellen naar boven komen en het scherm begint te knipperen, en vervolgens het toestel uitvalt.
Nu zullen de meeste mensen denken wie filmt de binnenkant van zijn aquarium met een splinter nieuwe smartphone, nou ja ik dus .
Ik heb bewust gekozen voor deze telephone omdat die Robuuster zou moeten zijn (ip67=stofdicht en waterbestendig tenminste een half uur op 1 meter diepte).
Nu de vraag of andere mensen het zelfde of soortgelijk probleem hebben
Heb helaas niks van wat ik gefilmd heb dit staat opgeslagen op de telefoon