Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Probleem:

Wanneer ik iets opzoek met de Google widget en de browser weer afsluit, dan verschijnt de pagina met het zoekresultaat als ik de browser de volgende keer opstart.

Ik had dit probleem op Android 2.3 toestellen (HTC Wildfire S en HTC ChaCha) en nu ook op mijn Android 4 toestel (HTC One V).

De browser cache legen, de geschiedenis wissen of de telefoon opnieuw opstarten lost het probleem niet op.

Kennelijk zie ik iets over het hoofd?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
en hoe sluit je de browser?
door alle tabbladen te sluiten of hem via taakbeheer te sluiten?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik gebruik de taakbeheer knop onder het touchscreen (de rechter in het rijtje van drie knoppen) en swipe daar alle apps weg zonder dat het probleem wordt opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 25-07-2012 15:07 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
de browser aflsuiten zorgt er niet voor dat deze weer clean opstart.of je em nu via het multitask menu swiped of via taakbeheer force closed. Hij start gewoon altijd in zijn laatste staat op. Onafhankelijk van het gebruik van de zoekwidget.

enige manier is tabs sluiten voor je de browser sluit.

(dit was op ICS en nu op JB op mijn GN ook zo)

Strava