The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Je hebt nu alles in principe. Ik zat eerst nog even te zoeken naar een voeding, maar die zit al bij de behuizing in. Bedenk wel dat je niks meer met de behuizing kunt doen. Een nieuwe voeding krijg is lastig en alles is heel compact (lastig inbouwen?). Voor de rest lijkt het me prima.
Houd wel in het achterhoofd dat je geen 3 beeldschermen kunt aansturen met een IGP. Daarvoor heb je echt een losse videokaart van AMD nodig, zodat je eyefinity kunt gebruiken.
Voor de rest is het een zeer compleet systeem waar je alles mee kunt doen wat je hebt beschreven.
Houd wel in het achterhoofd dat je geen 3 beeldschermen kunt aansturen met een IGP. Daarvoor heb je echt een losse videokaart van AMD nodig, zodat je eyefinity kunt gebruiken.
Voor de rest is het een zeer compleet systeem waar je alles mee kunt doen wat je hebt beschreven.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ik heb nog wat systemen uit andere topics bekeken, denk dat ik nog een processor-koeler nodig heb? Of wordt die meegeleverd met de processor?
Volgens de site van SilverStone (kast) is er ruimte voor een 10 inch videokaart. Mocht ik nog iets willen bijplaatsen dan is dat dus geen probleem.
Volgens de site van SilverStone (kast) is er ruimte voor een 10 inch videokaart. Mocht ik nog iets willen bijplaatsen dan is dat dus geen probleem.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
De CPU moet inderdaad gekoeld worden door middel van een koeler. Bij je processor staat "Boxed", dit betekent dat er een standaard koeler van Intel wordt meegeleverd met de CPU. Deze koeler is stil en krachtig. Wil je echter meer met je CPU doen, of wil je een nog stillere PC dan kun je een aparte koeler erbij kopen. Maar dit is voor jou helemaal niet nodig. Dus gewoon zo laten.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Bedankt voor de antwoorden en hulp. Goed om even te horen dat het zo allemaal wel gaat passen. Nog even de juiste shop uitzoeken en dan bestellen!