Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop voor school

Pagina: 1
Acties:

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 17:16
Goeden avond,

Mijn zusje gaat aan een nieuwe opleiding beginnen en heeft daarvoor een laptop nodig.
Hoeft geen super laptop te zijn aangezien alleen office een vereiste is. Haar opleiding
Duurt 3jaar en moet dus ook zo lang meegaan. De laptop moet 14 of 15.7inch zijn.
Budget ligt rond de 500 euro. Had zelf al even gezocht maar ben niet echt thuis in de laptops.

Mvg,

Melvin

Verwijderd

Volgens mij zijn er genoeg laptops te vinden met die eisen. Zoek ze uit en ga reviews lezen om een keuze te maken. Het is de bedoeling dat je zelf ook initiatief toont.

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 17:16
Had al gekeken, maar zoals je zelf al zegt genoeg keuze.
Misschien dat er iemand was die zegt van, dit is echt een goede
Laptop voor je geld. Zal morgen maar weer eens verder zoeken.

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 18:58
pricewatch: Asus U32U-RX014

Te koop bij o.a. de Media Markt, net nog voor mijn tante gehaald. Zij had de volgende 3 eisen: uitzendinggemist kunnen kijken, facebooken, en office. Ohja en natuurlijk de eis dat ze er niet meer dan 500 voor wou uitgeven.

Verder mag je ook niet verwachten dat je voor 500 euro een super laptop krijgt. Betaal iets meer dan 500 en je ontvangt meestal een i5 processor en een ietwat beter videokaart.

Verwijderd

Dat is een vrij prijzige laptop voor iets met een E-450. Die beginnen in de pricewatch bij €350.

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 18:58
Oja en dat vergeet ik iets, hij moest zo dun mogelijk zijn en dat is deze. Vandaar dat je meer betaalt voor design dan voor de inhoud, denk ik zo.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 09:44
Veel bang for the buck:

pricewatch: Medion Akoya P6631 (30012592)

redelijk nieuwe i5 processor en een 540GT mobile kaart

[ Voor 28% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 25-07-2012 00:32 ]

Pagina: 1