lcd-tv-aanbiedingen.goedbegin.nl , blackberry-aanbiedingen.goedbegin.nl , jeroen.goedbegin.nl
Verwijderd
Mischien de videokaart wel, aangezien deze alweer wat ouder is. Misschien slikt ie geen hogere AGP bussnelheden.
Grtzzz
Grtzzz
Als dit zo is, heeft het dan zin om mijn videokaart iets te UNDERclocken?
lcd-tv-aanbiedingen.goedbegin.nl , blackberry-aanbiedingen.goedbegin.nl , jeroen.goedbegin.nl
Las net in een ander topic dat Softfsb niet echt goed is. Ik heb Softfsb gebruikt om in kleine stapjes de FSB te verhogen en zo te kijken of ie wel de 110 zou halen.
Zou het wel kunnen werken als ik het met de jumpers doe? Dat kan toch niet veel uitmaken
Zou het wel kunnen werken als ik het met de jumpers doe? Dat kan toch niet veel uitmaken
Kies je wel de juiste pll chip in Soft fsb?
Ik zou die jumpers in ieder geval wel proberen.
Ik zou die jumpers in ieder geval wel proberen.
Die-hard Brexiteer
In Softfsb staat ie op P2B-F(NEW), dus dat klopt wel. Dan ga ik het toch ook maar proberen met de jumpertjes.
Bedankt.
Bedankt.
Verwijderd
Let op dat je ook je PCI bus overclocked. Met die controllers erin kan het wel wat minder stabiel worden.
CPU, Geheugen, Videokaart trekken het makkelijk.
TNT2 Ultra tot 124Mhz daarna Sidebanding uitzetten
CPU, Geheugen, Videokaart trekken het makkelijk.
TNT2 Ultra tot 124Mhz daarna Sidebanding uitzetten
Voltage settings van je CPU ?
Alleen op dat Asus bordje zijn die niet aan te passen
Je 2940? Volgens mij zijn die dingen erg gevoelig voor een te hoge PCI bus.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
een katmai boven de 600 mhz krijgen is erg tricky...
de externe cache chips draaien niet zo soepel boven de 300 mhz (helft vd. core speed)
daar hebben classic athlonŽs ook last van (cache dividers)
de externe cache chips draaien niet zo soepel boven de 300 mhz (helft vd. core speed)
daar hebben classic athlonŽs ook last van (cache dividers)
Net geprobeerd om met de jumperinstellingen op 110mhz. FSB op te starten. Was Win98 niet blij mee, werkte dus niet 
Daarna ook nog m'n 2940 eruit gehaald. Maakte ook niks uit
Ik denk dat ik voorlopig maar genoegen moet nemen met 577mhz... en die 128MB pc100 d'r maar weer bij prikken.
Daarna ook nog m'n 2940 eruit gehaald. Maakte ook niks uit
Ik denk dat ik voorlopig maar genoegen moet nemen met 577mhz... en die 128MB pc100 d'r maar weer bij prikken.
Pagina: 1