Wijziging User Review - [Klada] - [jan bikker]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan bikker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb feedback gegeven aan Klada gezien omdat ik een jbl 610 koptelefoon heb gekocht van hem.
Helaas miste ik bij aankomst het kabeltje van usb --> 3,5mm jack.
Volgens de handleiding hoort dit erbij, ook op verschillende websites is te zien dat dit standaard tot de toebehoren hoort. In de advertentie is niet duidelijk dat het kabeltje er niet bij zit.
Na enige mailwisseling was duidelijk dat deze origineel wel te koop was bij JBL maar deze vond klada te duur, hier had ik wel begrip voor en aangegeven dat hij wat mij betreft een niet origineel kabel/verloop stuk mocht sturen, mits dit wel zou passen.
Uiteindelijk heb ik wel een verloopje ontvangen, alleen deze paste niet een, hierna werd het wat stiller qua reactie en moest ik maar blij zijn dat hij er nog wat moeite in had gestoken.
Daarom besloten een negatieve feedback te palatsen bij Klada, vandaag een feedback terug ontvangen
Jan heef van mij deze koptelefoon gekocht voor een spotprijs en nu geef hij mij een slechte beoordeling omdat er geen kabeltje bij was.
In de advertentie stond niks van dit kabeltje.
Heb alle moeite gedaan om zoiets vast tekrijgen en ook eentje opgestuurd dat zogezegd niet goed was voor hem.
zelf heb ik nooit zo een kabeltje erbij gezien, zou er ook niet bij geweest zijn toen ik deze heb gekocht .
Dan doe je zoveel moeite en krijg je stank voor dank.
Voor de duidelijkheid, het kabeltje is niet zo makkelijk aan te komen, anders was ik hiervoor zelf wel even naar de mediamarkt gegaan...
Graag de ontvangen feedback verwijderen, ik wil eventueel de mailwisseling hier wel plaatsen die plaatsgevonden heeft om te laten zien dat ik altijd netjes heb gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 15:00
En heb ik dan niet netjes gereageerd en moeite gedaan ,heef me meer dan 10 euro gekost. :( 25 euro heb ik nog over en volgens jou zou ik er nog eens 10 euro aan jou moeten geven 8)7
In de advertentie staat alleen :koptelefoon bluetooth en verder niks van kabeltje ofzo
Heb deze koptelefoon naar jou verzonden zoals ik hem heb aangekregen via ibood.
Ik noem zoiets muggenzifterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan bikker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05-2023
Er zijn een aantal dm's gestuurd, Klada geeft aan dat de feedback wat hem betreft verwijderd mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 15:00
Die van mijn niet alleen maar ook die van jou ,
Soit voor mij mogen dus feedbacks worden aangepast door een moderator.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.