Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik zit met de volgende vraag.
Ik heb al vaker iemand een e-book cadeau willen geven maar loop tegen allerlei moeilijkheden aan. Bij Bol.com zeggen ze dat ik een cadeaubon moet kopen, maar ik wil graag een specifiek boek cadeau geven (veel persoonlijker) dus dat is geen optie. Ook bij andere winkels kom ik alleen lastige work arounds of cadeaukaarten tegen. Kan dit niet makkelijker?

Zijn er mensen die ervaring hebben met het cadeau geven van een e-book? Waar liepen jullie tegenaan en hoe hebben jullie dat opgelost?

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor Kindle zijn er leuke opties: http://www.amazon.com/gp/...?nodeId=200375750#content

Maar daar heb je waarschijnlijk nog niet zo veel aan. Misschien als Amazon in september naar Nederland komt. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 20:28
- Zelf kopen, op het goedkoopste weggeef USB stickie zetten dat je kunt vinden, en dat geven?
- Naast de ontvanger gaan zitten, boek uitzoeken, bestellen en dan voor hem/haar betalen?

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geen idee waar je woont maar bij de Bruna in Roosendaal verkopen ze ebooks. Ook om cadeau te geven.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Ben benieuwd wat de Bruna verkoopt, dus ik ga daar eens kijken.

Zelf iets op een stickje zetten en daar iets moois van maken kan altijd nog. Ik hoopte stiekem dat er iets kant-en-klaars zou bestaan :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is uiteindelijk gelukt door via Bol.com een boek te kopen, te downloaden, op een USB stickje te zetten en aan de jarige te geven...

Lijkt me wel een probleem voor de uptake van het e-book als het zo ingewikkeld en saai is om een e-book aan iemand cadeau te geven. Boeken zijn normaal gesproken toch juist zeer geschikte cadeaus...

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met het cadeau geven of krijgen van een e-book? Hoe hebben jullie dat gedaan? Zou dit niet beter kunnen?

Hoor graag jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 09:55
Je kan ook voor een Kobo kijken. Naast dat ze erg goede eReaders hebben is de Kobo store ook goed gevuld met Nederlandse boeken voor een schappelijke prijs. Je kan de boeken cadeau doen, maar ook in de Kobo winkel giftcards kopen.

edit:
Hmm mijn vingers waren weer eens sneller dan mijn hersenen. Ach het antwoord plus meer staat er in ieder geval. Antwoord: Je kan boeken via de kobo store cadeau doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Lt-Crash op 03-08-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:24:
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met het cadeau geven of krijgen van een e-book? Hoe hebben jullie dat gedaan? Zou dit niet beter kunnen?

Hoor graag jullie reacties.
Ik maak gewoon geld over naar de jarige en laat die het zelf bestellen of stel mijn creditcard ter beschikking. Ik zie het probleem niet zo.
Pagina: 1