Ik zit nu bij T-mobile en ben redelijk ontevreden. Ik vind het bereik matig en baal van gesprekken die worden afgebroken als ik langs bepaalde punten rijd (A1 bij Hilversum, A9 bij Weesp etc.) Het ergst vind ik overigens het altijd zeer beroerde 3g bereik als ik in een gebouw ben. Ik werk als interimmer en zie dus een hoop kantoren van binnen en mijn directe collega's met andere providers hebben altijd 3g ook al hebben ze dezelfde telefoon dus daar ligt het niet aan.
Ik wil dus graag overstappen naar KPN en dan ook nog het liefst naar sim-only. Wat me alleen niet aanstaat is de lage snelheid die geleverd wordt bij sim-only. Ik heb nu 14.4mbit (geen idee of ik dat ooit haal) maar alle sim-only aanbieders leveren maximaal 2mbit, de upload is slechts 384kbit of iets dergelijks.
Daarnaast vraag ik me af wat de ervaringen zijn met het bereik van de budget aanbieders op het kpn netwerk, zoals Simyo en Telfort.
Ik wil dus graag overstappen naar KPN en dan ook nog het liefst naar sim-only. Wat me alleen niet aanstaat is de lage snelheid die geleverd wordt bij sim-only. Ik heb nu 14.4mbit (geen idee of ik dat ooit haal) maar alle sim-only aanbieders leveren maximaal 2mbit, de upload is slechts 384kbit of iets dergelijks.
Daarnaast vraag ik me af wat de ervaringen zijn met het bereik van de budget aanbieders op het kpn netwerk, zoals Simyo en Telfort.